Cut kuurtje winny only

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dus: ja, nolva is een oestrogeen, maar nee, die oestrogenen geven geen oestrogene activiteit?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Dus: ja, nolva is een oestrogeen, maar nee, die oestrogenen geven geen oestrogene activiteit?
      Het is moeilijk uit te leggen, ik ga het met een schematje proberen:

Binding aan de OR maar geen activiteit: oestrogeenblokker/antagonist
      Binding aan de OR en activiteit: oestrogeen/agonist

Een SERM is tegelijk agonist en antagonist. In het ene weefsel zijn ze wel actief als oestrogeen, in het andere weefsel niet.
      Bv nolva is agonist in de botten en in de hersenen, maar antagonist in de hypothalamus en borstklier.

Daarom zou nolvadex een anti-oestrogeen noemen even correct zijn als het een oestrogeen te noemen.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.
      the one and only tabata overlord

Comment

correctie: nolva is geen agonist in de rest van de hersenen.

Heb er trouwens wat meer opzoeking over gedaan, turns out dat tamoxifen zelf helemaal niet zo belangrijk is, maar een paar van zijn metabolieten wel.

Vindt hier ook weer iets terug van nandi over tamoxifen, kerel blijft een genius.

http://www.cuttingedgemuscle.com/For...0673&highlight
        Last edited by Genjuro; 22-03-2009, 23:29.

Comment

Maar eigenlijk gaan we te erg off-topic, als ik raad moet geven aan de ts, zou ik hem aanraden om nolvadex(of indien je het vind toremifene of raloxifene) wel bij de hand te houden, maar af te wachten hoe het met het libido gesteld staat na de kuur.

Terwijl libido niet echt een goede maatstaf voor lichaamseigen test is, is het wel zo dat als je libido hoog is na de kuur je test ook goed is.

Er zijn veel gezondere zaken voor het cholesterolpeil terug normaal te brengen dan een serm. Cardio, buikvet kwijtraken en wat op je voeding letten(havermout enz) zal elke week een stevige verbetering teweegbrengen.

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
            Maar eigenlijk gaan we te erg off-topic, als ik raad moet geven aan de ts, zou ik hem aanraden om nolvadex(of indien je het vind toremifene of raloxifene) wel bij de hand te houden, maar af te wachten hoe het met het libido gesteld staat na de kuur.

Terwijl libido niet echt een goede maatstaf voor lichaamseigen test is, is het wel zo dat als je libido hoog is na de kuur je test ook goed is.

Er zijn veel gezondere zaken voor het cholesterolpeil terug normaal te brengen dan een serm. Cardio, buikvet kwijtraken en wat op je voeding letten(havermout enz) zal elke week een stevige verbetering teweegbrengen.
            Ik vind deze discussie niet erg dus ga maar lekker door.
            Ik heb trouwens al eens eerder een winny kuur gehad en heb geen
            merkbare side's ondervonden wat libido betreft.
            Daarom heb ik toen ook geen nakuur genomen maar wel achte de hand. Mijn
            libido was net als voor mijn kuurtje overdereven goed. En daar bedoel ik
            mee altijd zin in sex hebben. Ook mijn ballen waren nog even groot

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
              Ik vind deze discussie niet erg dus ga maar lekker door.
              Ik heb trouwens al eens eerder een winny kuur gehad en heb geen
              merkbare side's ondervonden wat libido betreft.
              Daarom heb ik toen ook geen nakuur genomen maar wel achte de hand. Mijn
              libido was net als voor mijn kuurtje overdereven goed. En daar bedoel ik
              mee altijd zin in sex hebben. Ook mijn ballen waren nog even groot
              Dan laat je de nolva gewoon liggen. Je lever zou ik me ook geen zorgen over maken. Een detoxkuurtje kan nooit geen kwaad natuurlijk. Doe ik zelfs tijdens mn kuur.

Als er 1 ding is dat wel handig is tijdens en na een winny kuurtje is het visolie. Cortisol laag proberen houden en goed voor hart en bloedvaten.
              Last edited by Genjuro; 23-03-2009, 11:30.

Comment

Originally posted by Genjuro View Post

Als er 1 ding is dat wel handig is tijdens en na een winny kuurtje is het visolie. Cortisol laag proberen houden en goed voor hart en bloedvaten.
                bedoel je dat visolie cortisol beperkt houd gen

alleen bij winny of bij alle a.s.
                Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                  bedoel je dat visolie cortisol beperkt houd gen

alleen bij winny of bij alle a.s.
                  Staat los van as.

Maar cortisol is een van de redenen waardoor je na de kuur massa verliest, dus best laag houden, en winny fucked de cortisolreceptoren het meeste op van alle AS.

Comment

Thanks bro.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Vandaag begonnen. We zullen zien wat het mij brengt. Hoop tog nog in deze 6 week 3 % bf eraf te krijgen en (vvm te gainen) zoals de voorige keer

Comment

Gisteren 40 mg winstrol genomen, ook heerlijk op getraind pomp,
                        uithuiding en kracht leken gelijk al beter of het is placebo maar er zijn heel wat setjes extra gemaakt.
                        Vanmorgen weer 2x10mg wintroll geen last van side's. Vanavond ga ik 45 min cardio
                        doen in de vorm van joggen. Verder ligt mijn gewicht en bf op 77,5kg 15% bf 172cm

Comment

zag je posts dat je nog geen sides had gehad bij je vorige kuur (op sex gebied) maar aan je avatar te zien is je haar er wel af

begrijp ik het goed, praat je na 2 dagen prikken al over sides, of ben je al poosje bezig? want natuurlijk heb je na 2 dagen geen sides. die merk je pas na paar weken
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                            zag je posts dat je nog geen sides had gehad bij je vorige kuur (op sex gebied) maar aan je avatar te zien is je haar er wel af

begrijp ik het goed, praat je na 2 dagen prikken al over sides, of ben je al poosje bezig? want natuurlijk heb je na 2 dagen geen sides. die merk je pas na paar weken
                            Ghehe haar eraf geschoren. Maar ik weet datik het idd pas na weken kan zeggen ben er nu 4 dagen mee bezig maar praat ook uit ervaring van mijn voorige winny kuur. Daarbij had ik ook totaal geen sides behalve af en
                            toe wat opvvliegerig snel boos enzo wat ik wel in de hand hou door
                            ff tot tien te tellen.

Gisteren voelde alles weer heel stram aan tijdens de pomp, hieruit kan
                            ik wel zeggen dat het aan slaat nu. Ook iets meer kracht en uithouding maar
                            hetechte werk moet nog komen

Comment

sides die ik merkte:
                              pijn aan gewrichten, vooral schouders. (uitgedroogd)dit merk je als je ER OP LET
                              haaruitval. dit zie je als je onder de douche staat en JE LET EROP

waarom hoofdletters: je denkt er niet zo bij na en dan valt het niet op. maar de meeste sides komen als een dief in de nacht. vandaar LET ER OP (snappie)
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ahha oke ik snap het heel goed opletten dus.
                                Sommige side's probeerik al bij voorbaat te voorkomen zoals
                                pijnlijke gewrichten. Ik begon zeg maar 2 week van te voor al
                                met glucosamine.

Ach dit is ook het laatste winstrol kuurtje van mij voor de volgende 12 maand
                                want wil niet te vaak aan de orals. Dit wil ik beperken tot 12 week max per jaar.
                                Mijn test E ligt nu op mij te wacht en stap daar de rest van dit jaar op over ipv orals.
                                Ik verwacht ok veel meer van test E dus zalwel ff schrikken zijn hopelijk qwa gains.

Dit word trouwens aankomende zomer gezet op 500 mg per week voor 10 weken lang. Wel test only omdat ik nog niet zo lang kuur en niet veel weeg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X