spullen binnen eerste kuur!!!
Collapse
X
-
Originally posted by martin27 View Postbruce wat bedoel je nou precies
als je bijv week 10 hebt gehad, om dan week 11 bijv 1000 mg test-e
te injecteren op het laast een frontloudje
zoja waarom of wat doet het dan
grtz
dan als je normaal 500mg test doet... doe je dei 1 a 2 week dan 1000mg test. Dit om alle waardes sneller te bereiken.. waardoor het de test sneller inkicked
sommige houden niet van een oral kickstart die gaan dus frontloaden of kickstarten met een korte ester
Comment
-
Originally posted by sakurakilla View Postnee martin.. een fFRONTload doe je de eerst week van je kuur (sommige doen het 2 weken)
dan als je normaal 500mg test doet... doe je dei 1 a 2 week dan 1000mg test. Dit om alle waardes sneller te bereiken.. waardoor het de test sneller inkicked
sommige houden niet van een oral kickstart die gaan dus frontloaden of kickstarten met een korte ester
maar bruce zegt
frontloads en kickstarts is allemaal de boel in je lichaam in de war schoppen, waardoor meer vocht etc. ( zou je beter opt end kunnen doen imo )Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
als ik maandag ga beginnen en ik doe dan 200mg deca zetten en 250mg test e en dat dan donderdag herhaald is dat dan te zwaar voor een eerste kuur of valt dat wel mee of kan ik beter gewoon een keer per week zetten ik heb genoeg spullen dus dat is geen probleem maar wil toch enigsins verandwoord gaan gebruiken.
gr ringo
Comment
-
Originally posted by sakurakilla View Postnee martin.. een fFRONTload doe je de eerst week van je kuur (sommige doen het 2 weken)
sommige houden niet van een oral kickstart die gaan dus frontloaden of kickstarten met een korte estereen gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
ik schop niks in de war. ik meen wat ik zeg. ik zei niet de laatste week 1000mg. ik ga dan uit van een paar weken
ik ben niet achterlijk dat ik niet weet wat frontload is. maar ik heb 1x frontload gedaan en een shitload aan vocht daarvan vastgehouden. je lichaam langzaam laten wennen aan een stof is imo beter. 500mg is sowieso een bak meer dan je zelf aanmaakt, dus al een aanslag op je donder. dus een dubbele dosis helemaal. daarentegen aan het einde van je kuur ga je niet meer zo hard en zou je kunnen overwegen om nog even dat wat je als frontload heb ingekocht er ff bij te tjompen.
beter nog vind ik uit ervaring er twee weken extra van te maken van dat wat je eerst als f l wilde gebruiken.
jullie snappen 1 voor 1 mijn verhaal niet.
nerteneen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View Postik schop niks in de war. ik meen wat ik zeg. ik zei niet de laatste week 1000mg. ik ga dan uit van een paar weken
ik ben niet achterlijk dat ik niet weet wat frontload is. maar ik heb 1x frontload gedaan en een shitload aan vocht daarvan vastgehouden. je lichaam langzaam laten wennen aan een stof is imo beter. 500mg is sowieso een bak meer dan je zelf aanmaakt, dus al een aanslag op je donder. dus een dubbele dosis helemaal. daarentegen aan het einde van je kuur ga je niet meer zo hard en zou je kunnen overwegen om nog even dat wat je als frontload heb ingekocht er ff bij te tjompen.
beter nog vind ik uit ervaring er twee weken extra van te maken van dat wat je eerst als f l wilde gebruiken.
nerten
nee maar ff serieus. vochtophoping tijdens een kickstart of frontload heeft bijna 80% te maken met je voeding. Op 1 of andere reden snap ik niet waarom mensen een frontload eingelijk doen.
Zie meer waarde in een kickstart met een korte ester dan een kickstart met een oral. Tjah wel vaker prikken maar als je iets doe doe het goed.
Je zou bijvoorbeeld een enanthaat ester nemen laten we test nemen heir als voorbeeld 500mg ew en dan 100mg test prop 3 weken eod injecteren. Bereik je ook sneller je waardes.
En zoals ik al zei.. vocht = voeding
en nu moet je me acknowledge brucje :P
Comment
-
Originally posted by bruce View Postik schop niks in de war. ik meen wat ik zeg. ik zei niet de laatste week 1000mg. ik ga dan uit van een paar weken
nerten
dit is wat ik even wilde horen van jou
thnx voor de infoPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
nerteneen gladde aal blijft altijd glad.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...8 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-