oxy v/s d-bol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by TRIPLE_OG View Post

hier nog even een artikel over leverbeschadiging van verschillende AAS waaronder de grootste boosdoener d-bol:

Dianabol is voor de lever het linkste anabool
    Over die studie had ik het, maar die is niet direct overdraagbaar naar in vivo op mensen. Het gaat hier namelijk als ik nog goed weet over ratlevercellen.

Het grote probleem is dat men geen rekening houdt met metabolieten die zich in het menselijke lichaam kunnen vormen(denk oa aan testosteron en DHT, in vitro kan dit niet zonder 5-alpha reductase enzym), en die kunnen ook nog leverschadelijk zijn, zelfs ms nog meer als zijn moedersteroide.
    the one and only tabata overlord

Comment

Het grote probleem is dat men geen rekening houdt met metabolieten die zich in het menselijke lichaam kunnen vormen(denk oa aan testosteron en DHT, in vitro kan dit niet zonder 5-alpha reductase enzym), en die kunnen ook nog leverschadelijk zijn, zelfs ms nog meer als zijn moedersteroide.[/quote]

wat bedoel je met vitro?
      18 jaar, 105 kg,

DL:
      210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

Originally posted by martin27 View Post
        maar ik las steeds oxy is zwaarder dan d-bol iedereen zegt dat in alle topics

daarom was mijn vraag als oxy echt zo zwaar is (zwaarste anabool oraal)

waarom dan zo hoog gedoseerd100 tot 150 mg per dag en d-bol 50 mg
        Omdat in de beginjaren van bodybuilding oxy verkrijgbaar was in 50mg-tabletten, en dbol maar in 5mg tabletten.

Even ter vergelijking, vroeger vond men 30mg winny of anavar al veel, nu beweerd men dat dat geen effect zou hebben. De reden was dat het in 2,5mg tabletten te krijgen was.

dat vond ik maar vreemd maar saku kwam al met een antwoord erop

dat 50 mg oxy zelfde is als 20 mg d-bol

wat ik zelf nog nergens heb gelezen
        Alle respect voor sakurakilla maar dat is gewoon te kort door de bocht, ms dat het van zijn eigen bevindingen komt. Maar het zijn 2 verschillende steroiden met hun eigen bindingen en sterkte, en hoe je lichaam op elk van hen reageert is niet te voorspellen. Iedereen is anders.

mijn vraag dus is dit waar en waarom word oxy dan zo stevig afgewezen

wegens de bijwerkingen van oxy dat je sjagerijniger word meer vocht etc
        Oxy heeft enkele actieve metabolieten waarvan de werking en bindingen nog niet echt bekend zijn. Het is zwaarder van sides vergeleken met dbol(maar ook dat is persoonsafhankelijk). Wat me opvalt is dat als je oxy samenzet met een aromatiserend product, je echt opblaast, maar oxy alleen of zonder aromatiserend middel valt best mee.

ben gewoon benieuwd hoe het zit met die verhoudingen 150 mg oxy

en d-bol dus op 50 mg als je dat dus uitrekend is dus 150 mg oxy 60 mg d-bol
        Probeer hier niet op verder te gaan, moest het zo simpel zijn zou kuren uitdokteren veel makkelijker zijn.
        Last edited by Genjuro; 30-04-2009, 16:30.
        the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
          Neen, bij lange na niet. Er zijn nog een hele hoop sterkere en gevaarlijkere spulletjes, oa superdrol, m1t, 17alpha-dimethylnandrolone en methyltrienolone en familie.
          ok thnx weten we dat ook weer
          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
            Omdat in de beginjaren van bodybuilding oxy verkrijgbaar was in 50mg-tabletten, en dbol maar in 5mg tabletten.

Even ter vergelijking, vroeger vond men 30mg winny of anavar al veel, nu beweerd men dat dat geen effect zou hebben. De reden was dat het in 2,5mg tabletten te krijgen was.

Alle respect voor sakurakilla maar dat is gewoon te kort door de bocht, ms dat het van zijn eigen bevindingen komt. Maar het zijn 2 verschillende steroiden met hun eigen bindingen en sterkte, en hoe je lichaam op elk van hen reageert is niet te voorspellen. Iedereen is anders.

Oxy heeft enkele actieve metabolieten waarvan de werking en bindingen nog niet echt bekend zijn. Het is zwaarder van sides vergeleken met dbol(maar ook dat is persoonsafhankelijk). Wat me opvalt is dat als je oxy samenzet met een aromatiserend product, je echt opblaast, maar oxy alleen of zonder aromatiserend middel valt best mee.

Probeer hier niet op verder te gaan, moest het zo simpel zijn zou kuren uitdokteren veel makkelijker zijn.

ok mooie duidelijke uitleg vooral dat over vroeger

aldoende leert men thnx

Comment

ff wat anders: vergeet het om te gebruiken. is een powerlifter as om voor de wedstrijd nog dosis power te krijgen. niks voor een bodybuilder of voor een recreatieveling, die we toch met zn allen zijn. je heb veel betere (solide) gains met minder schade van andere meuk.
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                ff wat anders: vergeet het om te gebruiken. is een powerlifter as om voor de wedstrijd nog dosis power te krijgen. niks voor een bodybuilder of voor een recreatieveling, die we toch met zn allen zijn. je heb veel betere (solide) gains met minder schade van andere meuk.
                klopt had dat ook al gelezen

dat ze dat vlak voor hun wedstrijd gaan doen

wie heeft het hier trouwens gebruikt

zag dat x-tripiot er wel pap van lust

meer mensen nex ook of heb je het alleen liggen

Comment

ja maar nex heb ug zegtie. je moet de echte dan hebben. mensen in mn omgeving: fokkkkking veel vocht vasthouden, dikke acne, maar ook fokking sterk. maar.... ook hoge bloeddruk.

Comment

dbol is slechter voor lever mg per mg.

Comment

mg per mg?
                      is dat nederlands ? ==>

Comment

Ja ik heb oxy van epl. Vind het maar niks..

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                          Ja ik heb oxy van epl. Vind het maar niks..
                          baluh bro

wat was de bedoeling van het gebruik oxy

puur kracht of wat anders thnx alvast

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X