eerste spuit gezet voel me niet zo goed!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eerste spuit gezet voel me niet zo goed!

hoi mensen,

ik heb woensdag me eerste spuit gezet en voel me niet zo goed ik heb 250mg test e en 200mg deca gebruik heb wat klamme handen en voel me wat gespannen kan dit komen door de spullen die ik gebruik heb of zit dit gewoon tussen me ooren me neefje die dit al vaker heb gebruik en met veel hogere dosering zeg dat dit een heel licht kuurtje is dus dat ik helemaal geen bijwerkingen kan hebben heeft hij gelijk of kan ik wel degelijk al wat bijwerkingen hebben?
    heb wel gewoon orginele spullen en zet een keer per week.

gr. ringo

Zal eerder in je hoofd zitten. Esters zijn te lang om nu al op werkzame dosering actief te zijn.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by ringorotterdam View Post
      hoi mensen,

ik heb woensdag me eerste spuit gezet en voel me niet zo goed ik heb 250mg test e en 200mg deca gebruik heb wat klamme handen en voel me wat gespannen kan dit komen door de spullen die ik gebruik heb of zit dit gewoon tussen me ooren me neefje die dit al vaker heb gebruik en met veel hogere dosering zeg dat dit een heel licht kuurtje is dus dat ik helemaal geen bijwerkingen kan hebben heeft hij gelijk of kan ik wel degelijk al wat bijwerkingen hebben?
      heb wel gewoon orginele spullen en zet een keer per week.

gr. ringo
      denk tussen je oren

tis de eerste keer beetje gespannen mischien

mischien vind je het gewoon eng

enigste waar ik altijd last van heb nadat ik mij geinjecteerd heb

is winderigheid z'n 4 tot 6 uurtjes
      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Overigens, het kan wel test fever zijn.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Overigens, het kan wel test fever zijn.

test fever?
          ik kreeg trouwens ook een vieze smaak in me bek!

Comment

Originally posted by martin27 View Post
            denk tussen je oren

tis de eerste keer beetje gespannen mischien

mischien vind je het gewoon eng

enigste waar ik altijd last van heb nadat ik mij geinjecteerd heb

is winderigheid z'n 4 tot 6 uurtjes

hahah... nee daar geen last van wel van me ew shake daar schijt ik me helemaal van leeg!
            wanneer gaat het werken en wat kan ik dan verwachten gewoon kracht toenamen en dat ik wat agressiever kan worden en of wat geiler of moet ik nog rekening houden met andere dingen?

Comment

hahah... nee daar geen last van wel van me ew shake daar schijt ik me helemaal van leeg!
              wanneer gaat het werken en wat kan ik dan verwachten gewoon kracht toenamen en dat ik wat agressiever kan worden en of wat geiler of moet ik nog rekening houden met andere dingen?
              zo te lezen heb je dus gewoon de spuit erin gejast zonder te weten wat het doet?
              160kg squat
              225kg deadlift
              130kg benchpress

Comment

Dan kunnen je darmen denk ik niet zo goed tegen lactose. Wat voor shake is het? Als je iedere keer leegloopt dan heeft het weinig zin om de shake te nemen...
                powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

niet janken
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Hahahahaha.

sigpic

Comment

Originally posted by Power Supplements View Post
                      Dan kunnen je darmen denk ik niet zo goed tegen lactose. Wat voor shake is het? Als je iedere keer leegloopt dan heeft het weinig zin om de shake te nemen...

nee is alleen lucht!!!

Comment

je moet je zelf goed voorberijden voor je dit doet

deze vragen moet je zelf wel kunnen weten

kijk bij de zoek funktie etc

z'n 4 tot 5 weken voor de test aanslaat

agressiever dat word je vast wel , geiler vast ook kan niet missen

rekening houden ja dat moet je, met je eten training etc

genoeg voorgekoud dacht ik

hou ons op de hoogte
                        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                          je moet je zelf goed voorberijden voor je dit doet

deze vragen moet je zelf wel kunnen weten

kijk bij de zoek funktie etc

z'n 4 tot 5 weken voor de test aanslaat

agressiever dat word je vast wel , geiler vast ook kan niet missen

rekening houden ja dat moet je, met je eten training etc

genoeg voorgekoud dacht ik

hou ons op de hoogte

de een zeg na twee weken en de ander na 4 a 5 daarom maar ja ik merk het van zelf wel joh en met eten en trainen ja dat begrijp ik maar goed ik ga gewoon knallen en zal me resultaten hier wel melden groetjes

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                            zo te lezen heb je dus gewoon de spuit erin gejast zonder te weten wat het doet?
                            nee nee vriend heb me genoeg in gelezen en heb er lang over gedaan om die stap te zetten komt misschien zo over maar mensen zeggen soms verschillende dingen maar weet wel degelijk waar ik mee bezig ben!

\

Comment

de een zeg na twee weken en de ander na 4 a 5 daarom maar ja ik merk het van zelf wel joh en met eten en trainen ja dat begrijp ik maar goed ik ga gewoon knallen en zal me resultaten hier wel melden groetjes
                              een proportionate ester zou je na 2 a 2,5week al merken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X