Trimetropin??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trimetropin??

Hoi

Iemand van jullie al van Trimetropin gehoord zou een HGH zijn die 2a3 keer sterker zou zijn dan Jintropin

Tenzij die shit 3x is overgedoseerd lijkt me van niet. Maar wellicht heeft een van de insiders hier betere info over.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by jean View Post
      Hoi

Iemand van jullie al van Trimetropin gehoord zou een HGH zijn die 2a3 keer sterker zou zijn dan Jintropin
      ja allang gehoord, en is trimatropin en geen trimetropin, 200iu trima is net zo duur al 400iu blue tops dus reken maar uit haha.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Tenzij die shit 3x is overgedoseerd lijkt me van niet. Maar wellicht heeft een van de insiders hier betere info over.
        nee is niet over gedoseert, maar schijnt er goeie shit te zijn, zelf ben ik nu bezig met somatrope 15iu per vial, super spul.

Comment

Hehehe, oké. Dat zijn iig reacties waar we wat aan hebben.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X