Shit, shit, shit,... ik ben 2 weken terug begonnen met mijn kuur deca/stromba. De eerste 2 weken alleen deca (8 weken) en dan stromba bijnemen (6 weken). Ik heb nu dus nog maar alleen deca gespoten (250 mg/week) en zit vol vocht. Mijn kop is net een opgeblazen ballon, mijn longen zitten halfvol volgens mij want ik hijg als een karrepaard als ik het minste inspanning doe. Ben van 106 kg naar 110 kg gegaan.
Ook mijn bloeddruk is 200/115 en mijn dokter zegt dat ik dit geen 8 weken volhoudt. Hij is van mijn doen alles op de hoogte en zegt dat ik waarschijnlijk te heftig reageer op anabolen en raadt me aan om er mee te stoppen. Hij heeft me nu lasix voorgeschreven om vocht af te drijven en dit helpt. Maar nu weet ik niet of dit mijn kuur negatief beiinvloed.
Zal ik doorgaan en zal de situatie wat beteren als ik de stromba ga bijnemen en mag ik de lasix tijdens mijn hele kuur innemen?
PS : heb ook clomid bij de hand voor de nakuur.
Ook mijn bloeddruk is 200/115 en mijn dokter zegt dat ik dit geen 8 weken volhoudt. Hij is van mijn doen alles op de hoogte en zegt dat ik waarschijnlijk te heftig reageer op anabolen en raadt me aan om er mee te stoppen. Hij heeft me nu lasix voorgeschreven om vocht af te drijven en dit helpt. Maar nu weet ik niet of dit mijn kuur negatief beiinvloed.
Zal ik doorgaan en zal de situatie wat beteren als ik de stromba ga bijnemen en mag ik de lasix tijdens mijn hele kuur innemen?
PS : heb ook clomid bij de hand voor de nakuur.
Comment