DNA-Pharma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DNA-Pharma

beste Bodynet-leden

ik wou weten of er leden zijn die het merk DNA-parma kennen en of iemand er ervaring mee heeft, ik kan het namelijk goedkoper verkrijgen dan GG en EPL

is het een vertrouwbaar met zijn er fakes in de omloop? Goede kwaliteit?

alvast bedankt
    18 jaar, 105 kg,

DL:
    210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Ik heb wat slechte ervaringen gehoord. Dus ik zou het houden bij GG en EPL.
    No Pain No Gain

Comment

Ik ben momenteel gestopt met boldenone van DNA Pharma.
      Ik heb hier totaal geen progressie mee geboekt, na 4 weken te hebben gekuurd.
      Dus ik raad het je niet aan om deze te kopen!

Comment

Originally posted by bambam View Post
        Ik ben momenteel gestopt met boldenone van DNA Pharma.
        Ik heb hier totaal geen progressie mee geboekt, na 4 weken te hebben gekuurd.
        Dus ik raad het je niet aan om deze te kopen!
        vind je het gek??? bold heeft een behoorlijke lange ester en kick vaak vanaf week 6 of later in..en jij stopt bij 4...??

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
          vind je het gek??? bold heeft een behoorlijke lange ester en kick vaak vanaf week 6 of later in..en jij stopt bij 4...??
          ben het met je eens , maar je zou toch wel iets moeten voelen!

Comment

hmmm bu begin ik ook te twijfelen, ze zijn wel verleidelijk goedkoop.
            18 jaar, 105 kg,

DL:
            210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

Tja wat is goedkoop...20 euro goedkoper..of 5 euro goedkoper per vial ofzo.
              Ik zal het niet overwegen en gwn voor GG en EPL gaan. Daar heb je iig genoeg mensen die goed over spreken. Dus niet twijfelen en gwn GG halen.
              Mijn mening iig.
              No Pain No Gain

Comment

goedkoop is vaak duurkoop

Comment

Ik heb oxys en ephedrine geprobeerd van DNA, De oxy's gaven naar 100 pillen 25mg perstuk en hard trainen niks en de ephedrine was magnesiumstearaat en niks geen ephedrine te bekennen,
                  Dna Pharma bevat enkel bindmiddelen en andere stoffen waar je niks aan hebt,

Comment

ervaring mee en erg slecht.

Ziet er goed en mooi uit de vials maar is gewoon troep.

Wel na 4wekn al stoppen met bol omdat je niets voelt is beetje dom van je want bol heeft lange tijd nodig om in te kicken en zowieso zal je van boldenone niet veel voelen.

En wat is goedkoop inderdaad? Misschien is epl of gg of ep of lyy helemaal niet duurder als dna alleen heb jij een slechte supplier waar die merken allemaal duurder zijn dan ze moeten zijn
                    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Je moet je lichaam nooit opofferen alleen maar omdat iets goedkoper is!
                      Kan me voorstellen dat je na 4 weken zoiets hebt van fuck it maar met esters moet je nou eenmaal geduld hebben(zeker 6 weken)dan kan je zeggen dat het niet werkt.
                      Ik begin zelfs met test pas na een week of 6 wat te merken.
                      Als je geen geduld hebt neem je pillen.

Wat zou het schelen in totaal????
                      50 eurootjes nou nou
                      Face your demons...........

Comment

Originally posted by fransje9000 View Post
                        Ik heb oxys en ephedrine geprobeerd van DNA, De oxy's gaven naar 100 pillen 25mg perstuk en hard trainen niks en de ephedrine was magnesiumstearaat en niks geen ephedrine te bekennen,
                        Dna Pharma bevat enkel bindmiddelen en andere stoffen waar je niks aan hebt,
                        Was er niet een faker in de markt mbt die E?
                        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Triple X View Post
                          ervaring mee en erg slecht.

Ziet er goed en mooi uit de vials maar is gewoon troep.

Wel na 4wekn al stoppen met bol omdat je niets voelt is beetje dom van je want bol heeft lange tijd nodig om in te kicken en zowieso zal je van boldenone niet veel voelen.

En wat is goedkoop inderdaad? Misschien is epl of gg of ep of lyy helemaal niet duurder als dna alleen heb jij een slechte supplier waar die merken allemaal duurder zijn dan ze moeten zijn
                          Hey Dino man, leef jij ook nog?
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

---

dna = net als het zuigen van een man, in het begin denk je dat er wat uitkomt maar even later blijkt een losse flodder te zijn

( speciaal voor brucie zo geformuleerd, kan ie weer even los gaan haha )
                            Last edited by leroyw; 17-12-2010, 09:09.

Comment

Gheheheheheh. Hij is fijn.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X