Tamoxifen beter dan raloxifene en toremifene
Collapse
X
-
Tamoxifen beter dan raloxifene en toremifene
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-Tags: Geen
-
daaruit concluderen dat nolvadex "beter" is, vind ik wat voorbarig.
- studie is niet gebaseerd op herstel na kuur
- effect op de lever van nolvadex, en andere bewezen sides, en hoewel ze zeer gering zijn, heeft toremifene ze niet
- toremifene's effect op de prostaat zeker niet vergeten. Heb ik persoonlijk meegemaakt
- de verschillen tussen nolvadex en toremifene zijn niet groot, ik zou ze wel beide eens willen zien op een hogere en lagere dosering
Voor de rest valt raloxifene idd door de mand, maar dat had ik al van gebruikerservaringen gehoord.the one and only tabata overlord
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View Posthehe
Wat voor effect heeft toremifene op de prostaat dan?
Plus klaarkomen gaat veel makkelijker(iets te makkelijk ms), en je kan heel haar gezicht volspuiten, spermaproductie is enorm verhoogd.the one and only tabata overlord
Comment
-
Originally posted by Genjuro View Postontzwellend, en nog een heleboel meer, maar vooral speculatie. Nog nooit zo vlot gepist smorgens, met een keiharde boner(ook dankzij tor), als op toremifene.
Plus klaarkomen gaat veel makkelijker(iets te makkelijk ms), en je kan heel haar gezicht volspuiten, spermaproductie is enorm verhoogd.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostHaha klinkt goed.........heb je last gehad van andere bijwerkingen zoals bij Tamoxifen......moothswings?
Van nolva voel ik dat ik het neem, in negatieve zin. Gevoeliger.
Ik vind het een "schoner" middel, heb eerst een hoop gebruikerservaringen opgezocht en die bleken vrijwel allemaal positief, en ik had hetzelfde
Hoe het zit als gyno-blokker kan ik wel niet zeggen, nog nooit last van gehad gelukkig. Vet onder de tepels wel(puffy nipples) maar dat verminderd sterk met vetpercentage bij mij.the one and only tabata overlord
Comment
-
Prolactine-onderdrukking met toremi klinkt wel heel interessant als alternatief voor letro bij tren. Puur gebruikerservaring of heb je ook iets anders wat in die richting wijst?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
kan me een studie herrineren die erop wees, alleen weet ik niet meer of het over raloxifene of toremifene ging. Geen tijd om te zoeken ook.
Trouwens, heb je BC's topic over tren en prolactine al gelezen op CEM?the one and only tabata overlord
Comment
-
Hormonal effects of toremifene in breast cancer patients.
dat was makkelijk te vinden
Maar er staat nog iets raarder in...
Estradiol decreased continuously.
Dat kan wijzen dat toremifene niet alleen een serm is maar ook een AI.the one and only tabata overlord
Comment
-
Originally posted by Genjuro View Postkan me een studie herrineren die erop wees, alleen weet ik niet meer of het over raloxifene of toremifene ging. Geen tijd om te zoeken ook.
Trouwens, heb je BC's topic over tren en prolactine al gelezen op CEM?
Leuke studie overigens."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
even update over de toremifene, vandemiddag gebrouwd, de restjes die ik niet uit mijn zakje kreeg inneens ingenomen met de natte vinger(voelt raar aan, wit poeder met een natte vinger uit een zakje krijgen ), geen flauw id hoeveel dat juist was maar het zal wel wat zijn.
Loop al heel de middag met een wause smile rond en ik voel me beregoed, of dat door de toremifene laat ik in het midden.
Ondertussen zit ik in de aanloop naar een cycle in augustus.the one and only tabata overlord
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
6 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment