Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
HCG niet combineren met clomid. Moet ff nazoeken waarom niet maar weet dat het niet goed is.
HCG bij je nakuur kan zeker geen kwaad maar als het niet nodig is waarom zou je? Hangt af van hoeveel je ballen gekrompen zijn. Ben zelf van mening dat als je "normale" hoeveelheden kuurt het allemaal wel meevalt.
Ik heb zelf ook de HCG 4x 2500iu klaarliggen, voor na een kuurtje 8 wkn Test ent (500mg) en Deca (400mg). Ik wou deze HCG pas zetten 2 weken na de laatste inj vh kuurtje, omdat die test natuurlijk nog een tijdje doorwerkt? En dan om de 5 dagen herhalen. Heb verder geen nolva of clomid erbij.
Lijkt me geen goed plan Jaap, HCG brengt namelijk je eigen testproductie niet terug op gang!
Zou het alleen gebruiken als het nodig is, dus als je ballen echt extreem gekrompen zijn, dit gebeurt lang niet altijd.
Gebruik het vervolgens zoals Curiosio schreef, dus zeker niet als vervanging van je nakuur...
Miss S heeft gelijk, volgens mij geeft HCG ook een shutdown, het heeft imo. zin om HCG tijdens de kuur te gebruiken wanneer je ballen te veel "verschrompelen"
Werkt clomid tijdens je kuur dan niet tegen ballen krimpen,of werkt dat weer in het nadeel van je kuur.
Is hcg ook anti-oestrogeen of puur voor je ballen?
Ik ben niet zo bekent met hcg dus.
Als ik jaapb dus begrijp zet je 4Ă—2500iu en dan met je nakuur beginnen.
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Ik wou inderdaad 4 keer 2500 iu zetten ALS nakuur.
Net ff gevoeld, maar alles is nog op originele grootte  , dus dan denk ik dat ik het zo laat.
Ik heb verder geen Clomid of Nolva bij de hand. Denken jullie dat je het gewonnen gewicht sneller verliest als je dit niet gebruikt als nakuur of is dat onjuist?
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment