stanazolol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• stanazolol

hoi wil graag meer weten over stanazolol of er mensen ziojn die ervaring mee hebben en die met we willen delen wil graag met een kuurtje beginnen train al 3 jaar ben 175 weeg 70 kilo ben 33 als er leden zijn die mij hier mee wil helpen hoe ik het kan gebruiken zou ik het fijn vinden groetjes

Is stanazolol niet gewoon winstrol?
    Als je met je kuur wil beginnen. Eerst maar eens kijken of je voeding en alles in orde is.
    Want dat draagt ook heel erg bij. Het belangrijkste denk ik. verder moet je wat meer op dit forum lezen. staat genoeg op over winstrol

+ Googlen
    Last edited by laurann; 22-06-2009, 14:33.
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Als je voeding optimaal is(écht IS dus niet dat jij denkt dat het zo is) dan kan je winstrol only prima als kuurtje doen.
      6 weken 40 mg nakuur nolvadex 2 weken 40/20

Ben er zelf net mee klaar en heeft me 3,5/4 kg massa opgeleverd met een goed voedingsschema.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

oke ga ff kijken maar moet je ook dan nog gaan nakuren, weet niet of het winstrol is heb een potje met een stierhoorns ik weet niet of ik het mag plaatsen op de forum kan een foto van maken

Comment

foto kan, het klinkt als Generic Supplements dezelfde als die ik gebruikt heb.
          Als je niet eens over een nakuur heb nagedacht weet je dan wel wat dit middel doet? Post anders even je voedingsschema hier.
          Go heavy or go home!

Comment

in de ochtend

10:00 eiwitshake
            11:30 ontbijt 3 gebakken ei met 3of4 sneden brijnbrood 2plakjes beleg kipfilet
            13:30 250 gram kwark en een banaan
            15:30 2 sneden brijnbrood met kaas of ander beleg of een broodje tonnijn
            17:30 trainen na het trainen eiwitshake
            20:00 warme maaltijd dat verschilt meestal om dat ik turks bent verschillende keuzes kwa maaltijd
            21:30 250 grm kwark en verschillend noten
            23:00 eiwitshaken dat was het maar verschilt wel perdag

Comment

Weinig kans dat dat goed is.
              Je moet een hoop meer gaan eten. En beter.
              Weet je je behoefte wel?

Comment

Originally posted by Karahan View Post
                oke ga ff kijken maar moet je ook dan nog gaan nakuren, weet niet of het winstrol is heb een potje met een stierhoorns ik weet niet of ik het mag plaatsen op de forum kan een foto van maken

Bij winstron hoef je niet na te kuren,maar een potje met stierenhoorns heb ik nog nooit gezien.????????

Comment

dit is het potje waar ik over hebt en ik heb hier op de forum gelzen over voedingsschema zijn die best goed om te volgen ???

Comment

[quote=Karahan;546800]dit is het potje waar ik over hebt en ik heb hier op de forum gelzen over voedingsschema zijn die best goed om te volgen???

[img=http://img32.imageshack.us/img32/817/sdc10320z.th.jpg]

Comment

ik wil wel graag hulp krijgen voor een goede voedingschema als er leden zijn die me daar wil mee helpen ik kan wel goed eten maar ik vond zelf ook wel te weinig dat ik at wil daarom meer kennis hebben met een goede voedingschema wat ik dagelijks nodig hebt

Comment

Denk niet dat iemand je zomaar een schema gaat voorkauwen.
                        lees de stickies van voeding heel aandachtig. Ga daarna wat topics doorbladeren en gewoon zelf wat proberen. Post het daarna en dan geven wij wel (evt.) commentaar of goedkeuring.
                        En de foto heb verder geen ervaring ofzo dus kan ik niks over zeggen

Comment

Originally posted by Karahan View Post
                          ik wil wel graag hulp krijgen voor een goede voedingschema als er leden zijn die me daar wil mee helpen ik kan wel goed eten maar ik vond zelf ook wel te weinig dat ik at wil daarom meer kennis hebben met een goede voedingschema wat ik dagelijks nodig hebt
                          Gwn gaan inlezen in de voedingssectie. Er zit genoeg info daarzo die jou kan helpen. Hierna kan jij zelf een maken, en posten voor kritiek.
                          En soieso aan de hand van je doel, jou schema maken.

Greetz
                          No Pain No Gain

Comment

Dat je het koopt en dan gaat informeren naar hoe het te gebruiken, doet mij vermoeden dat je zoiezo geen idee hebt van waar je mee bezig bent.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X