Wie heeft tips voor eerste kuur...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie heeft tips voor eerste kuur...

Ik fitness sinds 2 jaar een keer of 3-4 in de week, sinds kort ga ik nauwelijke meer vooruit en ik overweeg een kuurtje AS te doen. Ik heb mezelf een beetje ingelezen op internet, maar het ultieme advies komt volgens mij van mensen met praktijkervaring. Mijn doel is om 5 à 7 kilo aan te komen, en ik zou het liefst niet zo'n zware kuur doen (dat laatste lijkt me logisch   ). Wie heeft er goede tips en/of aanwijzingen voor mij? Mijn dank is groot!  

Grtz,

Martijn

Je vraagt om goede tips en/of aanwijzingen, het volgende is niet wat je wilt horen maar wel de beste...

Post eens je voedings- en trainingsschema, ik durf te wedden dat je daar nog heel veel aan kunt verbeteren zodat je naturel nog heel veel winst kunt boeken in plaats van direct naar een kuur te grijpen.

Comment

Hoe oud ben je Martijn?

Weet je zeker dat je voeding en training helemaal in orde is?

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik denk dat je gelijk hebt Shannasse wanneer je zegt dat er nog wel aan mijn trainingsschema & voeding gesleuteld kan worden, punt is alleen dat ik niet zo houd van erg strikte schema's... dat neemt de lol voor mij een beetje weg, net als een te strikt dieet... je zult misschien zeggen: je moet er natuurlijk wel wat voor doen...
        Daar heb je gelijk in, maar ik denk ook dat iedereen z'n eigen trainingsinstelling heeft... en zoals gezegd passen strikte schema's qua voeding en training niet in die van mij...

Ik ben overigens 21, maar ik neem niet aan dat dit een belemmering is bij een eventuele kuur...

Ik hoop dat jullie mij van wat tips & aanwijzingen kunnen voorzien, alvast bedankt!

Comment

Dan wordt het wel extra moeilijk hoor Martijn, naturel trainen en groeien vraagt toch wel enige vorm van dicipline wat voeding betreft.
          Laat staan dat je een kuur gaat doen, dan is voeding heeeel belangrijk.
          Ik heb toevallig deze week 2 mensen gesproken die ook een AS kuur gedaan hadden maar zonder goed dieet.
          Resultaat : weinig vooruitgang en de winst die ze toch hadden direct terug kwijt geraakt.

KRACHT, VERTROUWEN, REGELMATIGE TRAINING EN VOLHOUDEN WORDEN BELOOND MET EEN NIEUW EN BETER LEVEN. (ARNOLD)

Comment

Dat is en blijft het geval als je er niet goed bij eet en traint. Je raakt je winst heel gemakkelijk weer kwijt.
            Kan nu het verhaal ophangen dat juist daar je winst zit zeker gezien je leeftijd maar heb het idee dat dat niet gaat werken..

Je zou een d-boll only kunnen doen maar of je er veel van overgaat houden..

Greets...

Comment

Geen probleem hoor als je niet van strikte voedings- en trainingsschema's houdt, blijf dan alleen wel gewoon de sport voor de lol beoefenen en dus ook naturel. Zonder discipline gaan kuren is gewoon niet goed voor je en bovendien over het algemeen pure verspilling.

Vind daarbij trouwens dat je wel degelijk te jong bent om te kuren, je eigen test productie zit nog op zijn hoogtepunt dus kan het echt allemaal nog zo goed naturel...

Je moet het uiteraard helemaal zelf weten en ik wens je succes bij wat je ook doet maar mijn welgemeende advies is en blijft hetvolgende:
              Doe het voor de lol en naturel of doe het serieus, strakke schema's en op den duur wellicht een kuur.
              Combinatie van die twee geeft gewoonweg toch nooit de gewenste resultaten.  

Comment

voor de duidelijkheid:VAN ANABOLEN STEROIDEN WORDT JE NIET GROOT!!!

dat wordt je door strikt trainen en eten en rusten. as is slechts een hulpmiddel.
                dus as is voor jou geen oplossing. je zal wat groter worden, maar dat zal ook weer verdwijnen. weg centen!!
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ja, ik wou dit in het begin ook niet geloven maar werd nu met de neus op de feiten gedrukt.
                  Had een foto gezien van die ene gast en was echt wel gegroeid maar hij stond voor me en was werkelijk alles terug kwijt. De winst smelt als sneeuw voor de zon als je groot wil worden met alleen maar even een spuitje in de bil.
                  Dit was dan ook echt zo'n typetje dat even snel wilde groot en breed worden zonder al die moeite.
                  Lukt echt niet hoor!!
                  En ja...ook hij was zijn centjes kwijt voor .....niks.

KRACHT, VERTROUWEN, REGELMATIGE TRAINING EN VOLHOUDEN WORDEN BELOOND MET EEN NIEUW EN BETER LEVEN. (ARNOLD)

Comment

dat je op een dood punt bent gekomen lijkt me nogal logisch wanneer je uw voeding niet strikt neemt, voeding is voor 70% belangrijk in deze sport , geen goede voeding geen groei. En dan denken ze van even snel een kuurtje te nemen dan groei ik weer, mis, geen goede voeding tijdens en na de kuur helpt je geen stap voorruit, buiten dat gat in je beudel.
                    stil growing

Comment

Bedankt voor jullie reacties allemaal, ik waardeer jullie eerlijkheid.... Kennelijk komt het erop neer dat wanneer ik meer wil groeien, ik toch aan de strikte voeding -en trainingsschema's zal moeten... maar aangezien dat de lol voor mij wegneemt brengt dat een dilemma voor mij mee...

Maar dat is jullie probleem niet

Bedankt in ieder geval en succes met trainen verder!

Comment

Jij ook heel veel succes

Greets...

Comment

Precies, nu snap je het helemaal!  
                          Vandaar mijn of / of opmerking, het is echt kiezen of delen.
                          Als ik je zo hoor kun je trouwens echt beter nog een poosje voor de lol doorgaan, wellicht kun je proberen langzaam in de benodigde discipline te groeien. Wie weet ga je de lol er wel van inzien.
                          Zo niet, geen man overboord, gewoon lekker naturel verder trainen en lol hebben, helemaal niets mis mee.  

Comment

Het lijkt erger dan dat het is.
                            Als je straks een periode strikt aan je voedings- en trainingsschema hebt gehouden en je weer groter en sterker bent geworden is dit ontzettend motiverend.
                            Bekijk ook je rust goed( echt 8 uur slapen)

Ikzelf train 3,5 jaar serieus en groei nog steeds( ene keer wat harder als de andere keer, soms ook niet) door steeds weer een aanpassing door te voeren. Zo leer je ook waar je lichaam het beste op reageert.
                            Ben ook een aantal keer lang geblesserd geweest en dan ben je voor je gevoel terug bij af, maar geef de moed niet op.

Comment

Interessant topic. Zelf heb ik nog nooit een kuur gedaan, train nu 2 jaar gemiddeld 4 x in de week, soms 5, en train iedere keer een uur. Ik wil dus een kuur gaan doen, een beginnerskuur.
                              Leeftijd 29 jr
                              Lengte 1.78
                              Gewicht 76 kg
                              En ik weet het, door mijn trainingschema en voeding aan te passen zou ik meer kunnen halen, maar ik ben nu eenmaal vastbesloten om die kuur te gaan doen. Ik zou jullie advies goed kunnen gebruiken. Een kuur van alleen maar Deca voor 8 weken is dat ok, of moet ik er nog wat bij nemen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X