hgh

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hgh

Hoi

Als men kuurt met hg moet er dan inuline bij of is aas alleen ook goed.
    Heb gelezen als men kuurt met insuline erbij het veel beter en krachtiger werkt. Maar ik wou zonder insuline en alleen met aas. Massakuur hé.

Iemand ervaring met hg en aas erbij??

Bedant
    groetjes

als je dit vraagt weet je helemaaaaaal geen donder van kuren met hgh. er staan zoveel voorbeelden overal.
    en dan weet je dat het niet hoeft!@!!!!!!
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

wou alleen vragen mensen met ervaring hebben hiermee goede gains halen ermee ( alleen aas bij )?

Sorry voor de vraag he bruceke.

Niet opjagen he , slecht voor het hart lol ( grappie)

Comment

Ik heb geen ervaring mee, maar ik zou je aanraden om eerst goed in te gaan lezen.
        Insuline hoeft naar mijn mening niet perse, aas vind ik van wel. Een goeie kuur aas, met hgh minimaal 4 maanden zal zeker mooie gains met zich mee brengen.
        No Pain No Gain

Comment

zonder as is geen optie.
          met as is een must maar dan ook veel as en idd lang.
          en ja, dan ga je als een beer. ook zonder slin
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

rHGH zonder a.a.s. ernaast is nagenoeg nutteloos voor het geld dat je erin stopt.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dank u jongens.

Dus dan word het 9 maanden hgh waarvan 2 x 4 maanden met aas. 1st kuur anders dan 2de zeker. Moet alleen nog kijken welke aas ik ga nemen bij de 2 de . Ik heb altijd met hetzelfde gekuurd: Tetst enth / sust en deca en soms start met naposim tabs 5mg. 2de kuur misschien beter van aas veranderen?

Alvast bedankt

Comment

Originally posted by thunder2000 View Post
                Dank u jongens.

Dus dan word het 9 maanden hgh waarvan 2 x 4 maanden met aas. 1st kuur anders dan 2de zeker. Moet alleen nog kijken welke aas ik ga nemen bij de 2 de . Ik heb altijd met hetzelfde gekuurd: Tetst enth / sust en deca en soms start met naposim tabs 5mg. 2de kuur misschien beter van aas veranderen?

Alvast bedankt
                je kan om de 3 maanden wisselen van test.
                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Hoi Kees

Dus bijv. eerst x test enth en 2 de x sustanon ?

Comment

Originally posted by thunder2000 View Post
                    Hoi Kees

Dus bijv. eerst x test enth en 2 de x sustanon ?
                    idd. Volgens mij staan er best wel wat voorbeelden op een topic. via zoeken hgh invullen.
                    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Van test veranderen is altijd goed. Persoonlijk verander ik tussen Test CYP en Test EN.
                      Susta laat ik aan de kant liggen, door de 4 verschillende esters ivm met stabiele bloedwaardes.
                      No Pain No Gain

Comment

Wat is de toegevoegde waarde van het switchen tussen esters?
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

ja, ik heb ook altijd horen zeggen dat veranderen van een test altijd beter.
                          Dat ga ik ook dan doen maar niet om de dag test he. Max 2 keer zetten per week.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Wat is de toegevoegde waarde van het switchen tussen esters?
                            dat je naar aantal maanden aan 1 de zelfde middel gewent aan raakt en werking minder is, daarom switchen naar een ander middel, ik zelf neem nooit langer dan 3 maand zelfde middel aan 1 stuk dan stap ik over op wat anders.

Comment

Maar test=test. Is geen ander middel.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X