Eerste kuur, maar welke?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste kuur, maar welke?

Beste BNérssss!

ik ben waarschijnlijk van plan om AS te gaan gebruiken (eenmaalig).
    Momenteel ben ik nog niet op niveau ervoor maar heb me alvast verdiept.
    In mijn ogen is Dianabol (in combinatie met Nolvadex) een van de veiligste manieren om AS te gebruiken (als ik lees welke verschijnselen sommige AS hebben word ik er kippig van!). Ik ben nu ongeveer 7 maanden bezig met trainen, ja ik weet dat dit niet veel is maar ik ben ongeduldig en wil over 3 tot 6 maanden verder gaan met AS (eenmalig). Mijn doel is niet om een BBér te worden maar een goed lijf vind ik wel oké!

Nu straight to the point, welke AS kuur raden jullie iemand aan die voor het eerst met AS in aanraking komt. Met in het achterhoofd dat het gaat om iemand die nog niet denderend lang traint.

Weeg nu 73 kilo en ben 1.75 lang (komende maandjes even goed gainen denk ik zo).

Nu straight to the point, welke AS kuur raden jullie iemand aan die voor het eerst met AS in aanraking komt. Met in het achterhoofd dat het gaat om iemand die nog niet denderend lang traint.
    No offence maar dit is wel heel ironisch vind je niet

Als je er toch mee doorgaat, 250 test p/w als standaard eerste kuur zal wss aangeraden worden. Dan krijgen we zo de reactie maar ik wil niet spuiten en dan is wss beachboy winnie only een optie als ik het goedheb (ben hier niet in thuis maar der zullen nog wel meer reacties komen)

En AS is niet eenmalig, dat je het ff weet

En post ff je voedings en trainingsschema voordat je gaat kuren
    Last edited by Yawgmoth; 17-07-2009, 21:57.
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
      No offence maar dit is wel heel ironisch vind je niet

Als je er toch mee doorgaat, 250 test p/w als standaard eerste kuur zal wss aangeraden worden. Dan krijgen we zo de reactie maar ik wil niet spuiten en dan is wss beachboy winnie only een optie als ik het goedheb (ben hier niet in thuis maar der zullen nog wel meer reacties komen)

En AS is niet eenmalig, dat je het ff weet
      Bedankt voor je reply, ik weet ook dat veel mensen dit afkeuren maar ik zou het graag willen proberen. Wat bedoel je precies met dat het niet eenmalig is? Na de kuur ben ik niet van plan om nog AS te gaan gebruiken aangezien ik een goed lijf wil en geen BB lichaam.

Met test neem ik aan dat je testosteron bedoeld? en dan alleen only of niet iets in combinatie (zoals een nakuur?)

Spuiten lijkt mij geen probleem, ik ken wel iemand die zelf ervaring heeft met AS dan zou hij mij kunnen prikken. Zijn er verschillen tussen test en winnie? effect etc. sterkheid etc.

Comment

Originally posted by Suurbier View Post
        Beste BNérssss!

ik ben waarschijnlijk van plan om AS te gaan gebruiken (eenmaalig).
        Momenteel ben ik nog niet op niveau ervoor maar heb me alvast verdiept.
        In mijn ogen is Dianabol (in combinatie met Nolvadex) een van de veiligste manieren om AS te gebruiken (als ik lees welke verschijnselen sommige AS hebben word ik er kippig van!). Ik ben nu ongeveer 7 maanden bezig met trainen, ja ik weet dat dit niet veel is maar ik ben ongeduldig en wil over 3 tot 6 maanden verder gaan met AS (eenmalig). Mijn doel is niet om een BBér te worden maar een goed lijf vind ik wel oké!

Weeg nu 73 kilo en ben 1.75 lang (komende maandjes even goed gainen denk ik zo).

bro, je stats zijn om te lachen.

je kunt naturel nog veel verder. en dan praat ik niet over 3-6maand, maar zeker wel een paar jaren voordat je ookmaar in de BUURT van je naturel MAX komt..

ik ben ook gaan kuren voordat ik naturel op mn max zat en heb er geen spijt van, alleen had ik wel 'betere' stats als jij voordat ik begon met roids.

ik zou jou helemaal geen kuur aanraden, maar ik denk niet dat ik je kan tegenhouden.. als ik je dan moet helpen om een juiste keuze te maken zou ik je hieruit laten kiezen:

pure massa kuur:
        (je gaat vocht vasthouden en massa terug vallen, máár niemand zal je na deze kuur herkennen qua fysiek want deze kuur heeft echt potentie om zo maar 8~13kilo bij te schrijven)

dbol
        test e
        nakuur nolva

droge spiermassa kuur:
        (meer kwaliteits spieren, stukje droger als met bovenstaande kuur, minder terugval als bovenstaande kuur, snel resultaat, 3~8kilo erbij)

winny
        test prop

eventueel kan je winny only of dbol only zetten als je niet wilt prikken.. maar als je het doet, doe het dan goed en prik gewoon.

PS) net als Yawgmoth zegt, roids zijn niet eenmalig.. dat dacht ik ook toen ik begon, en waarschijnlijk 99% van de andere AASERS hier.
        Last edited by Stephen88; 17-07-2009, 22:02. Reason: sd

Comment

Nakuur altijd hé neem aan dat je dat zelf ook wel weet

Reden dat AS bijna nooit eenmalig is, serieus ik ken niemand die maar 1x gekuurd heeft en het daarbij gelaten heeft, is omdat het gewoon zo focking veel invloed heeft op je resultaten. Plus tis zo veel goedkoper dan naturel trainen, besteeds 100€ aan een kuur en je springt megahard vooruit, in tegenstelling tot 3 maanden whey kopen wat nauwelijks wat toevoegd als je de prijs vergelijkt

test=testosteron ja, met nakuur uiteraard geloof standaard is nolvadex 2 weken 40of20 dosering een week na laatste test inject

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Fail dubbelpost

Comment

Originally posted by Stephen88 View Post
              bro, je stats zijn om te lachen.

je kunt naturel nog veel verder. en dan praat ik niet over 3-6maand, maar zeker wel een paar jaren voordat je ookmaar in de BUURT van je naturel MAX komt..

ik ben ook gaan kuren voordat ik naturel op mn max zat en heb er geen spijt van, alleen had ik wel 'betere' stats als jij voordat ik begon met roids.

ik zou jou helemaal geen kuur aanraden, maar ik denk niet dat ik je kan tegenhouden.. als ik je dan moet helpen om een juiste keuze te maken zou ik je hieruit laten kiezen:

......................

PS) net als Yawgmoth zegt, roids zijn niet eenmalig.. dat dacht ik ook toen ik begon, en waarschijnlijk 99% van de andere AASERS hier.
              Bedankt voor je post, ik weet zelf ook dat ik bij lange na niet op mijn max zit (naturel) maar ik wil graag een sprong extra maken wat voor mij erg motiverend is. Ik kan me wel inleven dat herhaaldelijk gebruik van AS erg aantrekkelijk is omdat je het resultaat ziet schieten! Alhoewel zullen er vast wel enkele tussen zitten die het niet herhalen (*hopend dat ik dat ook ben*). Nogmaals, ik wil geen BBer worden, dus op mijn MAX zitten (icm anabolen of zonder) is niet mijn doel. Wat ik erg op prijs stel is dat jij 2 goeie voorbeelden hebt gegeven die ik zou kunnen gebruiken. Thnx!

Ik ben niet bang voor prikken (alhoewel ik heb gehoord dat het de eerste keren erg pijnlijk kan zijn!).

Misschien een gekke vraag maar welke AS is over het algemeen het meest betrouwbaarste als ik het heb over bijverschijnselen?

Comment

Dan krijg je die motiverende sprong...en dan? Daarna verlies je weer een deel en zal je een stuk trager vooruitgang boeken wat bij velen een enorme psychologische klap geeft. En eenmalig AS gebruik? Merendeel van de mensen gaan nog wel meer kuren na die eerste keer dus houdt jezelf niet voor de gek dat het maar eenmalig zal zijn.

7 maanden pas sporten? Dan heb je nog niks te zoeken bij AS. Zelfs na 2 jaar niet, maar das wel hypocriet enigsinds aangezien ik ook 2,5-3 jaar na begin me eerste kuur ga doen. Maar kom op met jou stats? Je kan er nog enorm veel uithalen en je gaat nog enorm snel omdat je nog relatief nieuw bent.

Je voeding en sportschema is ook nog niet 100% dat kan ik je nu wel vertellen. Zelfs al doe je precies volgens de stelregels hier een eetschema opstellen en een mooi schematje pakken hier. Maar je hebt nog geen fucking clue hoe jij precies reageert op welke voeding en welk trainingspatroon en welke combinatie van die 2 je de resultaten geeft die je wilt.

Kortom je hebt nog meer dan genoeg te doen om te verbeteren en te leren over jezelf. En de snelheid die heb je nog. Kom maar over een paar jaar terug als je echt trage winst maakt en meer reden voor die "motiverende boost" nodig hebt. Het is motiverender om nu gewoon winst te blijven boeken hoe klein het ook mag lijken.
                Last edited by Falstyr; 17-07-2009, 22:23.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  Dan krijg je die motiverende sprong...en dan? Daarna verlies je weer een deel en zal je een stuk trager vooruitgang boeken wat bij velen een enorme psychologische klap geeft. En eenmalig AS gebruik? Merendeel van de mensen gaan nog wel meer kuren na die eerste keer dus houdt jezelf niet voor de gek dat het maar eenmalig zal zijn.

7 maanden pas sporten? Dan heb je nog niks te zoeken bij AS. Zelfs na 2 jaar niet, maar das wel hypocriet enigsinds aangezien ik ook 2,5-3 jaar na begin me eerste kuur ga doen. Maar kom op met jou stats? Je kan er nog enorm veel uithalen en je gaat nog enorm snel omdat je nog relatief nieuw bent.

Je voeding en sportschema is ook nog niet 100% dat kan ik je nu wel vertellen. Zelfs al doe je precies volgens de stelregels hier een eetschema opstellen en een mooi schematje pakken hier. Maar je hebt nog geen fucking clue hoe jij precies reageert op welke voeding en welk trainingspatroon en welke combinatie van die 2 je de resultaten geeft die je wilt.

Kortom je hebt nog meer dan genoeg te doen om te verbeteren en te leren over jezelf. En de snelheid die heb je nog. Kom maar over een paar jaar terug als je echt trage winst maakt en meer reden voor die "motiverende boost" nodig hebt.
                  Bedankt voor je post ondanks je het totaal oneens met mij bent! Nogmaals, ik wil gewoon streven naar een goed "beachboy" lichaam en ik ben bang dat de meeste mensen hier echt streven naar BB en daarom reageren om eerst het max. eruit te halen!

Comment

Originally posted by Falstyr View Post

Kortom je hebt nog meer dan genoeg te doen om te verbeteren en te leren over jezelf. En de snelheid die heb je nog. Kom maar over een paar jaar terug als je echt trage winst maakt en meer reden voor die "motiverende boost" nodig hebt. Het is motiverender om nu gewoon winst te blijven boeken hoe klein het ook mag lijken.

ik krijg het idee dat je pleidooi niet echt veel effect zal hebben. volgens mij heeft TS al de keuze gemaakt om aan de AAS te gaan. de keuze 'welke AAS' is waar hij nu over struikelt..

persoonlijk zou ik ook liever zeggen, kom bij mij trainen en koop desnoods wat creatine etc als je perse wat motivatie nodig hebt, maar dat werkt niet.
                    ik heb liever dat als hij dan toch AAS gaat gebruiken dat hij het goed doet.
                    Ik krijg bij de TS een beetje een newbie-beeld. daarom raad ik je het volgende aan:

Lees de hele AAS sectie door, leer over de verschillende roids en over de bijwerkingen, de resultaten etc. Beperk je echter niet tot alleen bodynet, maar google ook eens en bezoek bijv USA forums.. er is zoveel info te vinden!
                    Als je echter vragen hebt over dingen die je gelezen hebt, kun je gerust hier bevestiging vragen.

om te antwoorden op jou vraag over bijwerkingen:

Die heb je eigenlijk bij elke roid.. de vraag is echter, of jij er last van zult hebben.

Bij 1, milde beginners-kuur, waarschijnlijk niet, of weinig.. als je ergens last van zal krijgen zal het waarschijnlijk 1 van deze zijn:

gyno
                    hoofdpijn (bloeddruk etc.)
                    roid-flu (griep gevoel)
                    striae (striemen bij je armen/borsten/billen/schouders etc. omdat je uit te vel scheurt, foto hier: http://www.stormlightphotography.com/TreyBrewer001.jpg)
                    lower back pump
                    verhoogt/verlaagd libido

andere bijwerkingen zoals haaruitval etc. zijn erg persoonlijk en treden vaak pas na veelvuldig roid gebruik op.

voordat je echt je zinnen definitief zet op AAS, ga eerst langs je huisarts en laat je leverwaarden testen..

groet

Comment

waarom zou je niet eerst ff nog wat meer leren over training en goede voeding... en over AS. De lichtzinnigheid waarmee je er nu overspreekt laat vermoeden dat je waarschijnlijk toch niet het max uit je kuur zal kunnen halen. Met teleurstelling achteraf. Begrijp me niet verkeerd, ik probeer het je niet uit het hoofd te praten. Ik zou er gewoon meer over leren om goed te weten waarmee je bezig bent, want dat weet je nu overduidelijk niet. Het gaat hier tenslotte niet over snoepjes

tenzij je het over Anavar hebt zal Falstyr zeggen ;-)))

Comment

die trey brewer was wel errug vet op die foto, verwacht wel een dikke fysiek over een paar jaar...
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Suurbier View Post
                          Bedankt voor je post ondanks je het totaal oneens met mij bent! Nogmaals, ik wil gewoon streven naar een goed "beachboy" lichaam en ik ben bang dat de meeste mensen hier echt streven naar BB en daarom reageren om eerst het max. eruit te halen!

omfg een beachboy !

je hebt geen AAS meer nodig bro!

benodigdheden voor beachboy body:

per dag:
                          1 fles frituurvet
                          1 zak patat en snacks als frikandellen etc.
                          frituurpan
                          paar maatcupjes mammoetshake poeder
                          blender

bak de snacks in frituurvet. eet de snacks op, laat het frituuvet afkoelen en gooi het in de blender samen met 4 maatcupjes mammoetshake. mix het geheel en drink het VOOR HET SLAPEN GAAN !

guaranteed:

Comment

Bedankt voor je post, als ik ga beginnen zal ik een bezoekje langs de huisarts wagen en mijn leverwaarden laten testen. Ik zit momenteel ook te zoeken op internet naar informatie en weet al het een en ander maar om hier een topic te openen geeft mij een veiliger gevoel aangezien er nogal wat nonsense rond zwermt op internet!

Back to the cycle, is nandrolone met testosteron een goeie combinatie? (en vaak gebruikt?) Aangezien ik lees dat nandrolone beter is dan deca durbolin (in mijn ogen!). Met als nakuur tamoxifen?

Nandrolone (Deca Durabolin)

Dit middel is uniek (voor zover ik weet) in zijn 5α-reductase werking, het enzym dat testosteron converteert naar het veel potentere DHT, reduceert nandrolone naar een minder potente samenstelling (DHN).Daarom is dit steroïde ie**************** gedeactiveerd in de huid, de hoofdhuid en de prostaat, en deze weefsels ervaren een effectief-lager androgeen niveau dan de rest van het lichaam. Dus, voor de gelijke hoeveelheid activiteit als een ander steroïde aan de androgene receptor (AR) in het spierweefsel, vertaalt zich dat bij Deca naar minder activiteit in de huid-hoofdhuid-prostaat. En dat maakt dit middel dus een uitstekende keus voor diegene die zich daarover zorgen maakt.
                            waarom zou je niet eerst ff nog wat meer leren over training en goede voeding... en over AS. De lichtzinnigheid waarmee je er nu overspreekt laat vermoeden dat je waarschijnlijk toch niet het max uit je kuur zal kunnen halen. Met teleurstelling achteraf. Begrijp me niet verkeerd, ik probeer het je niet uit het hoofd te praten. Ik zou er gewoon meer over leren om goed te weten waarmee je bezig bent, want dat weet je nu overduidelijk niet. Het gaat hier tenslotte niet over snoepjes

tenzij je het over Anavar hebt zal Falstyr zeggen ;-)))
                            Misschien zal Anavar een goeie oplossing zijn voor mijn doel? Nogmaals, ik wil geen BBer worden maar gewoon een goed lijf (niet perse een beachboy, maar wel in die buurt!).
                            Last edited by Suurbier; 17-07-2009, 22:47.

Comment

Ik ben zwaar tegen en ik weet dat ik vast niet de enige ben. Maar het is jouw lichaam en jij bent verantwoordelijk. Heel vaak zie je dat test-e only word aangeraden als eerste kuur met nolvadex als nakuur. Als je dan toch zo eigenwijs bent om alsnog te kuren doe het dan in elk geval zo goed mogelijk en doe dus eerst wat meer research. Echter als je geen geduld hebt kun je beter niet gaan kuren en stoppen met deze sport.
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X