Gebruik van HCG in deze kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by kees View Post
    Jeng jonge waarom wil je perse die kuur doen? Wat denk je ermee aan het eind te hebben bereikt met deze kuur?
    Voor mij is het belang van deze kuur te ondervinden hoe mijn lichaam reageert op de anabolen. Dit door bepaalden zaken te stacken. Nu ik denk dat men ook rekening moet houden dat bv de orals laag gedoseerd zijn. En de injecties ook niet zwaar zijn gedoseerd (alhoewel op bepaalde weken toch 500 mg test word gezet (ok, dit zal voor de meeste niet hoog gedoseerd zijn). Zelf verkoos ik ook een korte kuur, boven een iets langere voor een 1ste kuur.

Indien ik een 2de keer zou kuren zal dit er natuurlijk heel anderser uitzien (waarschijnlijk een kuur waarbij er veel betere reacties zijn.

Voor de info, ik zit momenteel in week 4.

Wat voor mezelf de vraag was, en waar ik nog steeds over twijfel is het gebruik van hcg. En dit als nakuur (ook als word hcg betwist als nakuur)

Nu ik heb zowiezo nolvadex naast de hand...

Comment

HCG herstelt je testproductie niet, die een flinke opdonder krijgt van deze kuur, nolvadex is geen optie maar een vereiste!
      Als dit een proefkuur is om te testen had je beter 8 weken 500mg ew test-e only of winny only 40 mg ed kunnen doen met een nakuur nolva, maargoed je bent al in de vierde week.
      Zou voortaan eerst goed inlezen en daarna ergens aan beginnen.

En een kuur waar reacties beter zijn is een kuur die goed uitgedacht is en waar iemand zeker van is wat er mee te bereiken en wat de voor/-nadelen zijn.
      Dat jij het als hatende reacties ziet komt misschien omdat het in jouw hoofd perfect gepland was maar het niet goed uitpakt.
      Last edited by Shredmaster; 22-07-2009, 19:10.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
        HCG herstelt je testproductie niet, die een flinke opdonder krijgt van deze kuur, nolvadex is geen optie maar een vereiste!
        Als dit een proefkuur is om te testen had je beter 8 weken test-e only kunnen doen met een nakuur nolva, maargoed je bent al in de vierde week.
        Zou voortaan eerst goed inlezen en daarna ergens aan beginnen.

De nolvadex dan beginnen direct na de winny (aangezien de winny 2 weken langer doorloopt dan de test e)? Dit samen met hcg, waarna hcg na 1 week word gestopt en de nolvadex nog 2 a 3 weken blijft verderlopen?

Comment

als ik jou was had ik de winny de gehele kuur op 40 mg per dag gehouden en die dianabol eruit gegooid. Nakuur direct na de winstrol starten, en waarom persé die HGC?
          Go heavy or go home!

Comment

als ik jou was had ik de winny de gehele kuur op 40 mg per dag gehouden en die dianabol eruit gegooid. Nakuur direct na de winstrol starten, en waarom persé die HGC?
            Op aanraden van zowel de arts. Als enkele mede mede kuurders in de gym die dit eveens hebben gedaan. Ik twijfel enkel aan de dosis omdat de arts wel een hoge dosis voorschrijft.

Comment

Originally posted by Jeng View Post
              Op aanraden van zowel de arts. Als enkele mede mede kuurders in de gym die dit eveens hebben gedaan. Ik twijfel enkel aan de dosis omdat de arts wel een hoge dosis voorschrijft.
              En wat doet die HGC dan?
              Go heavy or go home!

Comment

En wat doet die HGC dan?
                De testikels herstellen. Zodat een sneller start van de eigen hormoonproductie word bekomen.

Comment

En waarom denk jij dat er hier zo weinig mensen zijn die HCG aanbevelen? Juist omdat het niet zozeer nodig is. Een nakuur met nolvadex is voldoende als je je kuur goed uitgebalanceerd heb samengesteld.
                  Mag ik je daarnaast nog even wijzen op dit topic:
                  http://forum.bodynet.nl/anabolen/29559-hcg-zit-nou.html
                  Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Jeng View Post
                    De testikels herstellen. Zodat een sneller start van de eigen hormoonproductie word bekomen.
                    Beste jeng...

Zoals ik al eerder zei je kuurt met lange esters (enanthaat, test e bijv).
                    De halfwaarde van test 2 is ongeveer 14 dagen (afgerond)

Je geeft zelf aan dat je in week 4 zit en enkle weken zelf 500mg neemt. Die 500mg wat je inneemt heeft niet meteen zijn werken.. maar pas weken ernaa.. maar dan injecteer je weer 250mg.. je waardes zullen niet stabiel zijn

dus aan die 1 a 2x 500mg midden in je kuur injecteren heeft geen toegevoegd waarde.

Verder wil je een korte kuur doen.. zo te zien 6weken.. maar zoals ik nogal zei je kuurt met lange esters.. pas na de 4e tot 6e week zullen de esters hun hoogste piek hebben bereikt en pas hun werk gaan doen..maar dan stop jij al met je kuur..

Verder heb je eenig idee hoeveel IU hcg je gaat injectereen als je dat wilt. Want serieus hcg is nu echt maar ook echt niet nodig!!...

zie link hierboven.. onnodig gebruik van hcg is gewoon risico op je leydigcellen nemen

ojah..verder ook al is dit je vraag niet.. en ja ik weet het antwoord op je vraag vertik ik het je die te geven omdat je het gewoon kan opzoeken.. en omdat er genoeg commentaar/advies op jou gegeven is...

Verder aan de hand van je reactie dan zal ik mischien verder hier reageren.. maar totzover is dit me laaste post en advies die ik jou geef.. i hate hot heads

Comment

Hahaha!

Geen wonder dat hij zich niet om laat praten, hij is al gewoon hele tijd bezig LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL LLLL

Sorry maar damn dit doet me deugd

Lekker uitvinden waarop je reageert door een 4-5 stack te nemen, good thinking dude. Alles lekker laag doseren want dan kan je precies zien wat werkt en wat niet, perfect uitgedacht dit.

Whaha U staat echt in me top 3 lijst, I don't know wtf I'm doing van BN

Suc6 met je kuur
                      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                        Verder heb je eenig idee hoeveel IU hcg je gaat injectereen als je dat wilt. Want serieus hcg is nu echt maar ook echt niet nodig!!...

zie link hierboven.. onnodig gebruik van hcg is gewoon risico op je leydigcellen nemen

ojah..verder ook al is dit je vraag niet.. en ja ik weet het antwoord op je vraag vertik ik het je die te geven omdat je het gewoon kan opzoeken.. en omdat er genoeg commentaar/advies op jou gegeven is...
                        Dit zou op 1 week: 3X 5000 UI.IE zijn. Wat hoog is als ik andere post erop na lees.

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post

Lekker uitvinden waarop je reageert door een 4-5 stack te nemen, good thinking dude. Alles lekker laag doseren want dan kan je precies zien wat werkt en wat niet, perfect uitgedacht dit.

Héhé, er zijn wel degelijk nog meer redenen. Nu ik zou hier nog verder op in kunnen gaan, maar dan word het een welles/ nietes spelletje.

Comment

je bent dus 4 weken verder .. Ok kerel vertel je gains , ervaringen tot nu toe?

Grtz

Comment

Originally posted by tino View Post
                              je bent dus 4 weken verder .. Ok kerel vertel je gains , ervaringen tot nu toe?

Grtz
                              Wel, ik ben een 6 kilo bijgekomen en ook gedaald in verpercentage (nu zal in die 6 kilo wel nog overduidelijk wat vocht inzitten)

Mijn persoonlijke ervaringen: geen orals meer. En waarschijlijk ook gee deca. Aan de winny zit ik momenteel nog niet, maar mocht dit meevallen zullen het zowiezo de volgende keer injecteerbare zijn.

Het trainen zelf verloopt ook goed, ik kan blijven doorgaan.

Comment

Geloof hier niks van. Is het geen verstandig idee mods om dit topic op slot te gooien?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X