ok mensen
ik ga vanavond me eerste spuit zetten, nee geen anabolen maar melanotan 2
nu denk je vast wat the fuck is dat, nou ik zal het je ff uitleggen
wat is melanotan 2?
melanotan is een synthetische versie van melanocyte hormoon wat we in ons lichaam aanmaken. het is ervoor om huidkanker te verminderen/voorkomen.
het stimuleert dus de aanmaak van pigment, je wordt al bruin zonder de zonnebank/zon
waarom neem je geen melanotan 1?
simpel, mt2 werkt beter na wat ze zeggen, entja dan moet je dat maar geloven
wat zijn de nadelen?
je loopt de hele dag met een harde staaf en de erecties ( dehele dag is overdreven natuurlijjk!!!! )
hoe wordt het gebruikt?
de melanotan los je op in bacteriele water en dat moet dan subtucaan gezet worden ( in het buikvet dus )
hoeveel heb je daarvan nodig?
0,02mg per kg lichaamsgewicht
maar verstandig is om licht te beginnen, kijk ik heb 2,2 mg nodig, maar begin op 0,5mg omdat ik eerst wil kijken wat het doet.
de hoeveelheid ligt er ook aan hoe bruin je wilt worden, kijk ik hoef geen surinamer te worden.
werkt het bij iedereen?
tot nu toe heeft het bij iedereen gewerkt, dus dat gaf voor mij ook de doorslag om te gaan gebruiken. + je wordt egaal bruin en hebt geen tanlines
vanavond zet ik dus de eerste melanotan 2, waarom s'avonds? dan heb je ook geen last van de bijwerkingen, kijk ik loop niet graag met een harde over straat
dus ik ga hier ff loggen, opverzoek van pinda linda.
kunnen jullie mooi zien wat het doet, hoe ik het ervaar
en voor dat jullie het vragen.
ja ik ga wel before/after pictures nemen
dus voor ik na me nest ga mix ik ff 10mg mela met 2ml bac water en dan wordt de eerste dosis gezet.
nadat ik de juiste bruiningskleur heb zet ik nog maar 1x per week om te onderhouden
vragen zijn welkom!!!
thnx to atta en leroy!!!
ik ga vanavond me eerste spuit zetten, nee geen anabolen maar melanotan 2
nu denk je vast wat the fuck is dat, nou ik zal het je ff uitleggen
wat is melanotan 2?
melanotan is een synthetische versie van melanocyte hormoon wat we in ons lichaam aanmaken. het is ervoor om huidkanker te verminderen/voorkomen.
het stimuleert dus de aanmaak van pigment, je wordt al bruin zonder de zonnebank/zon
waarom neem je geen melanotan 1?
simpel, mt2 werkt beter na wat ze zeggen, entja dan moet je dat maar geloven
wat zijn de nadelen?
je loopt de hele dag met een harde staaf en de erecties ( dehele dag is overdreven natuurlijjk!!!! )
hoe wordt het gebruikt?
de melanotan los je op in bacteriele water en dat moet dan subtucaan gezet worden ( in het buikvet dus )
hoeveel heb je daarvan nodig?
0,02mg per kg lichaamsgewicht
maar verstandig is om licht te beginnen, kijk ik heb 2,2 mg nodig, maar begin op 0,5mg omdat ik eerst wil kijken wat het doet.
de hoeveelheid ligt er ook aan hoe bruin je wilt worden, kijk ik hoef geen surinamer te worden.
werkt het bij iedereen?
tot nu toe heeft het bij iedereen gewerkt, dus dat gaf voor mij ook de doorslag om te gaan gebruiken. + je wordt egaal bruin en hebt geen tanlines
vanavond zet ik dus de eerste melanotan 2, waarom s'avonds? dan heb je ook geen last van de bijwerkingen, kijk ik loop niet graag met een harde over straat
dus ik ga hier ff loggen, opverzoek van pinda linda.
kunnen jullie mooi zien wat het doet, hoe ik het ervaar
en voor dat jullie het vragen.
ja ik ga wel before/after pictures nemen
dus voor ik na me nest ga mix ik ff 10mg mela met 2ml bac water en dan wordt de eerste dosis gezet.
nadat ik de juiste bruiningskleur heb zet ik nog maar 1x per week om te onderhouden
vragen zijn welkom!!!
thnx to atta en leroy!!!
Comment