Probeer sowieso de zonnebank te vermijden. Echt zeer slecht voor je. Maar als je mela geberuikt hoef je dus niet meer onder zonnebank.
melanotan 2 log
Collapse
X
-
straks me 2de vial aanmaken. heb de eerrste 10mg op
bijwerkingen: jammer genoeg geen erecties
wel bijkomende sproeten en soms wat lichte hoofdpijn en lichte buik pijn, maar dan heel licht
krijg volgende week andere melanotan 2 binnen en dat is puur om te vergelijken.160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
[QUOTE=Prazoc;682158]Mmm denk toch dat er iets mis is met jou Mela.
Ben nog niet eens op de helft van me 1ste vial en ga nu al over op onderhoud.[/QUOTE]
Denk het ook....heb de eerste vial aangemaakt.
Doe nu 10 dagenx0,5mg, daarna 5 dagen 1 mg.
Ik begin al eea te zien, maar nog niet bruin genoeg om zeker te weten dat het geen placebo is.
Ik zie dat sproeten donkerder worden, erecties aanwezig, druk op/in hoofd 30 min na injectie, gezicht langzaam bruiner1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Niet iedereen reageert hetzelfde op spullen, waarom is dat nu opeens een teken van genaaid zijn?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
inmiddels 12,3mg erin waarvan 2,3mg van het nieuwe mt2
ik zal er blijkbaar wel tegen kunnen, nog steeds geen bijwerkingen
aantal sproeten meer en/of donkerder en zo te zien krijg ik wat zwarte baardgroei, was altijd meer blond, nu komen er zwarte erdoorheen
laatste dagen wel in de zon gezeten, maar niet bruiner geworden, ik verbrandt alleen minder snel
zit momenteel nu op 0,8mg per dag en waar ik ook op zal blijven160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Ik zit op 0,25mg om de dag, en heb nu al resultaat, zit op nog geen eens het halve potje. Merk ook na inject facial blushing, en een paar uur na inject iets meer erecties, maar das na een paar uur wel weer over, en het wordt nu zo ie zo minder, gaande weg je het langer neemt
Comment
-
Originally posted by zwaan View PostIk zit op 0,25mg om de dag, en heb nu al resultaat, zit op nog geen eens het halve potje. Merk ook na inject facial blushing, en een paar uur na inject iets meer erecties, maar das na een paar uur wel weer over, en het wordt nu zo ie zo minder, gaande weg je het langer neemt160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Heb nu een halve vial op, verdeeld over 0,5mg per keer.
Zelfde bijwerkingen als Zwaan hierboven.
Werd wel iets geel/bruiner in het gezicht, maar hoop/denk dat met de zon van vandaag dat wat verandert in bruin...of rood haha
1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
15 min geleden 0,7mg SQ in mijn buik gedaan en nu voel ik mijn kop dus al vollopen/gloeien. Daarmee bewijst het dus dat het op deze manier goed en snel wordt opgenomen en ga ik dit ook weer zo met HGH doen. Dat gepiel met je huid om er net onder te spuiten...Gewoon recht erin werkt dus ook prima
1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Originally posted by Jaap View Post15 min geleden 0,7mg SQ in mijn buik gedaan en nu voel ik mijn kop dus al vollopen/gloeien. Daarmee bewijst het dus dat het op deze manier goed en snel wordt opgenomen en ga ik dit ook weer zo met HGH doen. Dat gepiel met je huid om er net onder te spuiten...Gewoon recht erin werkt dus ook prima
ik zet trouwens nu in me been, stukje fijner.
zit nu op 14mg, nul komma nul sides en het werkt wel. heb gewoon een goed imuunsysteem
volgende week weer warmer weer en dan flink kleuren hoop ik160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment