start kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• start kuur

Vraagje, ik start vandaag met kuur trenbo gg en testex prodigy van 11 weken mijn vraag is nu welke weken ik clomid moet nemen tijdens men kuur en hoeveel?

2weken na je kuur 100mg clomid tot einde nakuur . Een 3tot 4 weken should do it.
    Aja hou een logj bij ben benieuwd wat het jou brengt.. Eerste kuur?

Comment

Nee hoor tis zeker niet men eerste kuur ik train zo ongeveer een jaar of 6 waarvan men eerste 4 jaren 'clean' ik doe zo een kuur van 11 weken dan weer 10 weken niets weer 11weken kuren weer 10 weken niets enz. Ik zal trachten een log bij te houden. Nu over die clomid ik had ergens gelezen dat je tijdens je kuur in bepaalde weken ook clomid of nolva moet nemen voor je oestrogeen te stoppen... ik heb daar wel snel last mee aan men tepels zie je en nu da beter is wil ik dat echt niet opnieuw tegenkomen...

Comment

zijn beste kuur plannen. maar kan je niet beter je nakuur ook erbij innemen dus dan zit je 16 weken on off lijkt me net iets beter..

Comment

gewoon nolva bij de hand houden ik weet niet precies wanneer je het moet bij nemen als je last van je tepels hebt of?? mischien dat iemand me kan aanvullen

waarom ga je kuren als je der toch al snel last van hebt ??

dalijk moet je operatie maja eigen keus

ik heb nog nooit ergens last van gehad geen pijnlijke tepels niets..

grtz

Comment

de kans zit er altyd in zeker als je er gevoelig voor bent... Gwn nolva bij de hand houden, zodra je wat merkt aan je tepels neem je wat nolva erbij 20mg lijkt me genoeg. Maarr dacht dat je tren gyno niet kon bestrijden met nolva.. ( niet zeker )

Grtz

Comment

goed gedacht

Comment

goed gedacht dan..

Comment

Stoppen met kuren is geen optie tis gewoon te lekker En mijn tepels zijn weer normaal gekomen met nakuur clomid van 3 weken aan 100mg per dag.
                  Ik zal dus maar is overstappen naar nolva. Een vriend van me wordt wel misselijk van nolva is dit bij iedereen zo?

Comment

Nee dat is niet zo

Comment

gwn nolva pekken kerel.
                      En het is niet bij iedereen dat je misselijk word. Is per persoon verschillend.
                      Ik heb iig nooit klachten van nolva.
                      No Pain No Gain

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X