Testo enthaat g.s.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Testo enthaat g.s.

Beste,

Ik ben aan mijn kuur begonnen van G.S.
    Ik heb nu 1000 mg geinjecteerd 2ml in bil en 2ml in been
    Op het moment van injecteren voel je niets, maar als je s'morgens wakker wordt is de spuitplek heel dik geworden en doet nogel zeer (mank lopen).
    Wie heeft ervaring met G.S enthaat en heeft het zelfde meegemaakt. Ik heb meer gekuurd maar dit nog niet meegemaakt. Zit ook te denken om te stoppen met de kuur,want als het zo door gaat wordt lopen ook moeilijk.
    groetjes patrick
    patrick

Hey kerel,

Pijn na injecteren komt idd wel eens voor. Heb je langzaam geinjecteerd?..en diep genoeg?...Ook is het belangrijk om goed de injectie plek te masseren na je injectie. Een warm bad will ook wel eens helpen. Met GS enanthate heb ik nog nooit last gehad. De laatste keer met de Iraanse testo had ik 2 ml in mijn schouder gezet..ik heb bijna een week last gehad...Koud en te snel geinjecteerd en niet gemasseerd..dom, maar daar wordt je gelijk weer mee geconfronteerd dus aan de ene kant is het wel goed..

D.W.
    ***Geweld eindigt waar respect begint***
    ____
    Email:

Comment

kuur stoppen voor een beetje pijn??? waar zijn de echte mannen gebleven.
      meestal als je een bobbel hebt is het wat dutch zegt. niet diep genoeg. je moet die hele naald van 4cm erin rammen. niet de helft ofzo.
      en langzaam injecteren. ik doe zelf tot 6ml in een spuit op dezelfde plek in mn been, maar moet zeggen dat ik daar nooit last van heb gehad. dus helemaal neit met 2ml.
      heb je niet op verkeerd plekje zitten stampen?
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

beste,

Ik ben nu thuis van mijn werk,ik heb de hele dag verrekte pijn gehad. Ik heb veel geinjecteerd en weet ook deze keer dat het perfect gegaan is. Op het moment van injecteren voel je niets maar 8 uur daarna is heel de spier opgezet en de pijn is onverdraagzaam( ik ben geen watje kan veel hebben)
        Kan het ook zijn dat het een allergie is van de oplossings olie.
        Ik hoop nog wat antwoorden te krijgen tot zover ga ik gewoon door met de kuur. Als het geen kwaad kan ,kan ik ermee leven.
        Groetjes
        patrick
        patrick

Comment

Zou zeggen ff je temp in de gaten houden. Als het gaat ontsteken meteen naar je dok. Zou kunnen dat de test besmet is. Maar met de hoeveelheid ba erin zou ik dat niet verwachten. Sterkte!

Comment

beste,

Het zijn optrekflesjes van 10 ml. Ik maak ze van tevoren steriel, en gebruik een naald van 40 x 0,8 mm
            Het rare is dat je pas na enkele uren er last van begint te krijgen, kan nauwelijks nog lopen. Mijn bil heb ik zondag geinjecteerd en de pijn wordt langszaam minder, maar de gezwollen spier blijft.
            Een ontsteking lijkt het me niet ,wordt meestal een blauwe plek.
            groetjes patrick
            patrick

Comment

Door de toevoeging van benzyl benzoate (bb) aan de oplossing is het percentage benzyl alcohol erg laag te houden..als je een hoog BA gehalte heb doet het direct met injecteren pijn dus hier kan het niet aan liggen..Als je zegt dat je helemaal volgens de regeltjes injecteerd moet het dus een andere oorzaak hebben..je hebt het zelf nog eens steriel hemaakt zeg je?..heb je het gebakken in de oven..of op een andere manier?..
              Een allergische reaktie zou natuurlijk ook een oplossing kunnen zijn zoals je zelf al aangeeft...maar daar is moeilijk achter te komen..als het een en ander niet gaan ontsteken zou ik me nog geen echte zorgen maken..houdt het een en ander wel even in de gaten bro..zodat je misschien alsnog naar de dokter kan gaan of stopt met je kuurtje....

Succes iig bro!

D.W.
              ***Geweld eindigt waar respect begint***
              ____
              Email:

Comment

Hoor meer mensen die er last van hebbben. Niet direct met GS overigens. Als ze in een bil injecteren nergens last van en zodra ze een been nemen na een halve dag een heleboel pijn..

Geen idee waar het precies door komt.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Beste,

Ik stop met de kuur. de pijn is niet normaal,kan niet meer lopen. Mijn bil is beter aan het worden,maar mijn been.
                  Heel de spier waarin is geinjecteerd doet pijn en is gezwollen
                  hoop dat het weggaat, want mijn dokter is niet zo'n makkelijke op dat gebied.
                  Als iemand nog advies heeft hoor ik het graag. Ik heb nog een flesje enanthaat kan die ook nog proberen maar zie er wel tegen op,laat eerst deze maar genezen.
                  groetjes en bedankt voor het advies
                  patrick
                  patrick

Comment

De hele spier gezwollen is niet goed. Als het niet snel minder wordt zeker naar de dokter gaan.

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik ben een tijd medic geweest in dienst en heb heel wat mensjes geinjecteerd met medicijnen maar ook met steroiden.(ook bij mezelf)
                      dus ik weet hoop ik wel hoe ik moet injecteren, maar ook ik heb het zelfde gehad als jou in me been.zo een verdomde pijn dat ik 2 dagen niet gewoon heb kunnen lopen echt niet normaal.daarna heb ik het in mijn bil geinjecteerd en dat was geen probleem.nu is het ook zo dat de bil een fijnere spier is en als het goed is is je bil een stuk sneller geheeld dan je been.heel vreemd dus.pijn is fijn (gelull).als het met je bil goed komt zal dat ook wel met je been gebeuren al zal het wat meer tijd kosten.als het opgezwollen blijft heb je geen keus en moet je zeker naar de doc gaan!en boeie als hij er niet om kan lachen omdat hij het stom vind dat je a.s gebruikt.(want dat begreep ik uit je berichtje)

succes kerel !!!!!!

Comment

Beste,
                        Ik ben nu weer een dag verder, Kan nog steeds niet lopen.
                        De pijn in mijn been is niet normaal,heel de spier doet pijn en is hard. Ik zing het nog tot morgenvroeg uit, als het niet beter wordt ga ik dan na de dokter.
                        Ik denk dat de enanthaat niet goed is geweest,op mijn kont zit ook nog een grootte bobbel.
                        Mijn been is wel 3 cm dikker geworden, een goed resultaat
                        groetjes patrick
                        patrick

Comment

bah. dat lijkt idd erg op een ontsteking. dus geen steriele stuff of naald? echt balen is dat.
                          een van de redenen datik het toch maar bij officiele shit hou.
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik heb het met de GS prop ook 1x gehad, been werd dik, en ik liep een paar dagen mank, kon  amper trap lopen, was ff later wel weer over, maar is toch niet echt fijn te noemen

Comment

beste Jack,
                              Wat denk jij, ik heb maandagavond geinjecteerd, en vandaag 2 dagen later kan ik nog niet lopen. Zal ik naar de dokter gaan
                              zie er wel tegen op. In verband met verzekeringen etc.
                              Of trekt het toch wel weg??? weet het ook niet??
                              Ben zelfstandig dus werken gaat ook niet
                              groetjes patrick
                              patrick

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X