Deca (organon) en d-boll van gs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deca (organon) en d-boll van gs

hallo,

ik ben een kuurtje aan het plannen voor februari next year. maar ben nu al aan het voorbereiden.

Wil een kuur met deca en dianabol. Wie kan me zeggen wat de beste combinatie (hoeveelheden, etc..) is met deze twee AS, rekening houdend met de halveringstijden en zo.

Daar weet ik zelf té weinig van en graag had ik jullie advies.

Alvast bedankt!
    I just live once and I want the max out of it!

Ik dacht eigenlijk dat jij fijn een poosje naturel zou gaan trainen K_E.....
    Ben je nu alweer van dat goede voornemen afgestapt?!  

Comment

hehehe,

ik weet het, ik weet het. Maar ik kan het toch niet laten.

Eind februari begin ik eraan, maar dan wel superrr goed voorbereid! Daarom dit vraagje ook.

Ik heb al zelf eens op finalflex.com gekeken en ik denk dat ik al wel de nodige info heb. Maar als jullie nog iets meer weten,
      ik ben één en al oor.

greetzzz
      I just live once and I want the max out of it!

Comment

Zou de deca op 400mg per week nemen en d-boll op maximaal 50mg per dag.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Jouw leven jongen en jouw lichaam...
          Maar mijn standpunt ken je en daar blijf ik onveranderd achter staan.  Van mij dus geen tips.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Kenshu_Etsukau @ Nov. 15 2003,22:03)]hallo,

ik ben een kuurtje aan het plannen voor februari next year. maar ben nu al aan het voorbereiden.

Wil een kuur met deca en dianabol. Wie kan me zeggen wat de beste combinatie (hoeveelheden, etc..) is met deze twee AS, rekening houdend met de halveringstijden en zo.

Daar weet ik zelf té weinig van en graag had ik jullie advies.

Alvast bedankt!
            Dit bedoelde ik dus. En jij maar beweren, nee hoor, het is alleen om ...... Ik geef je dus geen advies. Wees de volgende keer gewoon eerlijk. Vind het trouwens hartstikke dom op jouw leeftijd.

Grtz

Comment

Ben het er overigens mee eens dat 22 jaar te jong is en dat je zelf nog zat gains zo kunt behalen.
              Omdat je je wel hebt verdiept in een en ander ook middels pm geef ik je toch advies.

Hoop dat je zo wijs bent om nog een jaar te wachten..

Greets...

Comment

luister naar de jongens en meiden met ervaring
                dacht in het begin toen ik weer begon ook met as meteen te beginnen maar werd me door hier diegene met ervaring afgeraden en ben blij geweest dat ik die raad heb opgevolgd
                lees en leer eerst over as en maak dan je besluit leer van mensen met ervaring anders denk je als er iets fout of verkeerd loopt van had ik maar
                bij deze voor de mensen met ervaring hiermee zeg ik geen raad is verkeerde raad ,direct doet deze gozer het toch als hij dit besluit heeft vast staan en dan kunnen de mensen met ervaring hem beter "goede raad " mee geven zodat het misschien toch goed afloopt met deze gozer
                hiermee geen negatieve bedoelingen tegenover iedereen
                JAJA 2*180 bankdruk eindelijk
                Lang voor getraind
                nu verder schema van beentje

Comment

Duidelijk hoor Chris.

Greets...

Comment

Is idd helemaal duidelijk Chris en ik vat het ook zeker niet negatief op.
                    Zit echter nogal een voorgeschiedenis aan vast. Daarbij komt het zeker bij jonge en (over)enthousiaste mensen nogal eens voor dat ze lezen wat ze willen lezen.
                    Waarmee ik bedoel dat de tip 'beter niet' makkelijk over het hoofd kan worden gezien als er een advies voor gebruik achteraan komt.

Dat enthousiaste is op zich hartstikke mooi maar maakt volgens mij wel dat je errruuggg voorzichtig moet zijn.  

Comment

Hieruit blijkt voor mij dat ik gewoon gelijk had in alles(onze vorige post)
                      Heeft mijn gevoel me toch weer niet in de steek gelaten.
                      Jammer Kensu heel jammer.

Comment

Uit de verschillende posts van Kenshu blijkt dat hij blijkbaar vastberaden is te doen waar hij aan denkt, ook al heeft iedereen een andere mening hierover.

Indien hij het toch zal doen, is het misschien beter hem de juiste raad te geven, zodoende dat hij niet in de problemen geraakt met zijn gezondheid.

Het is toch beter raad te geven dan iemand zichzelf te laten experimenteren.

Het is natuurlijk vroeg om er al mee te beginnen daar sta ik 100 % achter.

You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Hier ben ik het dus volkomen mee eens.. darren! Geef die jongen advies, maar zeg erbij dat hij veel maar dan ook veel te jong is.
                          Ik denk dat je hem daar meer mee helpt dan dat er geen advies wordt gegeven, Als het dan fout gaat dan sla je jezelf voor de kop.

GR....

Comment

Ik ben het ook wel met Darren eens.
                            Het is niet goed om zo vroeg al te gaan kuren,maar als hij het doet kan hij het beter goed doen toch?

Ik denk dat er hier wel meer mensen zijn die te vroeg zijn begonnen.En die zullen er misschien wel spijt van hebben.

Grtz..
                            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Yep en meestal roepen die mensen het hardste.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X