Wat te verkrijgen in belgië op voorschrift?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat te verkrijgen in belgië op voorschrift?

ik weet misschien een dokter in belgie die as voorschrijft, maar weet niet welke as er te verkrijgen is? weet iemand welke as er in belgie te vinden is dat ik toch al weet wat ik kan laten voorschrijven.

alvast bedankt en ik ou jullie op de hoogte,

greetzz

Denk dat alle a.s. te verkrijgen zijn op recept het zijn immers medicijnen.
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

In iedergeval deca, sustanon e.d zou je moeten kunnen krijgen.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ok bedankt

Comment

als je kijkt op www.consumed.nl daar staan alle medicijnen in. effe zoeken op alfabet, dan kan je alle as proberen. staan ze in de lijst, dan moet het te krijgen zijn.

nandrolone, ofwel deca, testo, sustanon, winstrol/stanazolol, etc.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

hoi iedereen,

ik moet toch hier het een en het ander nuanceren. Het is niet omdat het medicijnen zijn dat ze dan ook in Belgie verkrijgbaar zijn, ongeacht het schrijfgedrag van de dokters.

Deca: te krijgen op voorschrift, maar enkel de 25 en 50 mg. van de dokter krijg je maximaal 4 * 25 of 2 * 50 mg. '(believe me- )

sustanon: te verkrijgen in 250 mg : ok maar je krijgt er maar 6

primobolan: uit de rekken gehaald: (heb vorig jaar 15 apothekers afgereden, heb er uiteindelijk de laatste gevonden maar slechts 5 mg per stuk. Nu dus dat ook niet meer)

winstrol/stanazolol: dokters vallen volledig uit hun ivoren toren. Kennen dit niet, enkel in Spanje een geregistreerd medicijn

clomid: daar laat je best het vrouwtje omgaan, nadat ze eerst haar beklag gedaan heeft over onregelmatige eisprongen edm. dan krijg je de tabletten

er is nu ook iets nieuws van de vrienden organon, zijnde testocaps... zelf geen ervaring mee.

De rest kan je niet bij de dokter halen simpelweg omdat het geen in Belgie geregistreerde medicijnen zijn

ciao pumpman

Comment

Goede post pumpman, duidelijke uiteenzetting !!

Groet Smalluser

Comment

Vreemd dat stromba/winstrol/stanzolol niet bekend is.

Dit is toch echt een medicijn, nml voor vrouwen die ernstige osteoporose hebben na de menopauze en waarbij andere behandelingen niet aanslaan.
                Ook tegen aanvallen van een bepaalde erfelijke aandoening waarbij er zich vochtophoopt onder ogen en in tong.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X