Anabolen poeders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anabolen poeders

Heeft er hier iemand al eens zijn eigen injecteerbare anabolen gemaakt van poeders? Het lijkt erg populair te worden in de VS.

Groeten,
    Stomper

Ik las er net wat over op dbb.com over finaplex maar waarom zou je moeilijk en gevaarlijk gaan doen als je zo human grade kan kopen? als je het niet goed steriel krijgt zit je met de gebakken peren
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

in de VS kun je tren kits voor een prikje legaal kopen, dus dan is het wel interresant. je mag deze kits niet importeren, dus importeren brengt risico's mee. het kan in bslag genomen worden.. Verder zijn de verzend kosten hoog.

Dus heeft het bijna geen winst om het hierheen te halen en al die moeite te doen.

Als je het wel doet, erg goed steriel werken, anders heb je een ontsteking. Maar op zich is het heel makkelijk.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Jack @ Dec. 03 2003,15:24)]in de VS kun je tren kits voor een prikje legaal kopen, dus dan is het wel interresant. je mag deze kits niet importeren, dus importeren brengt risico's mee. het kan in bslag genomen worden.. Verder zijn de verzend kosten hoog.

Dus heeft het bijna geen winst om het hierheen te halen en al die moeite te doen.

Als je het wel doet, erg goed steriel werken, anders heb je een ontsteking. Maar op zich is het heel makkelijk.  
        Ik had het niet direct over tren kits, maar over testosterone poeders e.d.
        Het enige dat je hoeft te doen is de juiste hoeveelheid olie, BB, en BA mengen met het poeder, door een filter, en klaar is Klara..
        Zo kun je bijvoorbeeld Test Enanthate kopen 25gram voor $100
        Daar kun je toch mooi 100ml (250mg/ml) olie van maken..
        Goedkoop is het wel..

Groeten,
        Stomper

Comment

ja, goedkoop is het wel. maar dan nog. ik houd me bij de farmaceutische middelen, geen vage brouwsels in mijn lichaam, het moet nog wel een aantal decennia mee namelijk

Comment

Heb het ook gelezen en het lijkt niet moeilijk allemaal.
            Blijf zelf echter ook gewoon bij de bekende merken.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X