als ik dat zo lees, hebben mensen er toch veel voor over om een beetje groter te worden.
sides de meesten hebben ze hier al gehad
Collapse
X
-
Originally posted by Yawa77 View PostInteressant om alle ervaringen zo eens te lezen na de bovenstaande bump. Ik blijf lekker naturel :P Maar veroordeel as-gebruik niet.
Test en d-bol aromatiseert samen enorm. Ben je gyno-gevoelig verwelkom dan maar een paar moobs als je geen middelen gebruikt om de oestrogeen-ophoping te onderdrukken.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostDe bump heeft klaarblijkelijk geen kaas gegeten van hoe nu op de juiste manier te kuren.
Test en d-bol aromatiseert samen enorm. Ben je gyno-gevoelig verwelkom dan maar een paar moobs als je geen middelen gebruikt om de oestrogeen-ophoping te onderdrukken.Laissez Faire
Comment
-
Originally posted by Yawa77 View PostGyno is toch borstvorming (vetweefsel ipv spierweefsel) bij mannen he? Maar hoezo komt dat dan juist als je testosteron niveaus omhoog gaan (door de AAS), gaat oestrogeen tegelijk ook omhoog ofzo?
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostYep, het lichaam zal proberen het gehalte aan testosteron en oestrogeen in balans te houden.Laissez Faire
Comment
-
Originally posted by Yawa77 View PostDus is het in principe een goed idee om anti-oestrogeen supps te nemen als je een verhoogd testosteron niveau hebt? Ongeacht of je AAS gebruikt of niet.
Het is namelijk heel erg persoonsgebonden. Dus niet zomaar AI's gaan lopen slikken for no reason want ook aan die middelen zijn eventuele bijwerkingen verbonden.
Oestrogeen-onderdrukkers houd je tijdens een kuur bij de hand, in geval van kun je die dan gebruiken.
Ook dien je ervaring op te doen als je besluit te gaan kuren. Hoe vatbaar ben je voor bijwerkingen afkomstig van aromatase, kun je wel of niet zonder aromatase inhibitors, zijn de bijwerkingen ernstig of te dragen.
Iemand die weet dat hij gyno-gevoelig is dient tijdens een kuur iets mee te laten lopen dat ervoor zorgt oestrogeen binnen de perken te houden.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostNee, een verhoogd gehalte aan testosteron hoeft niet meteen te betekenen dat de hoeveelheid oestrogeen ook verhoogd is en is dat wel het geval hangt het er nog maar vanaf in hoeverre je er gevoelig voor bent.
Het is namelijk heel erg persoonsgebonden. Dus niet zomaar AI's gaan lopen slikken for no reason want ook aan die middelen zijn eventuele bijwerkingen verbonden.
Oestrogeen-onderdrukkers houd je tijdens een kuur bij de hand, in geval van kun je die dan gebruiken.
Ook dien je ervaring op te doen als je besluit te gaan kuren. Hoe vatbaar ben je voor bijwerkingen afkomstig van aromatase, kun je wel of niet zonder aromatase inhibitors, zijn de bijwerkingen ernstig of te dragen.
Iemand die weet dat hij gyno-gevoelig is dient tijdens een kuur iets mee te laten lopen dat ervoor zorgt oestrogeen binnen de perken te houden.Laissez Faire
Comment
-
Originally posted by Yawa77 View PostBedankt voor de informatie. Ik was, voor de duidelijkheid, helemaal niet van plan ooit te gaan kuren, zie mezelf dat gewoon niet doen. Wel train ik nu al een paar jaar en merk ik dat mijn oestrogeen niveau omhoog is gegaan. Aan de andere kant ben ik pas 19 plus een paar maanden dus het kan zijn dat het nog naweeën vd pubertijd zijn... Ik zal niet zo maar iets doen/nemen iig, geen zorgen! :P Ik ga anders een keer met de huisarts overleggen of laten opmeten ofzo.
Maar waarom denk je dat je meer oestrogeen in je lichaam hebt dan?
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostMaar waarom denk je dat je meer oestrogeen in je lichaam hebt dan?
-beetje gyno (tepels vooral iets slapper)
-vocht vasthouden
-angst gevoelens sinds ruim een jaar (is de laatste tijd wel minder, ben er beetje aan gewend geraakt)
-sliep vroeger aan één stuk door, maar nu wordt ik wel een á twee keer wakker in de nacht, even plassen ofzo
-zweet s'nachts meer dan vroeger, slaap nu zonder t-shirts, zodat ik tenminste niet in een koud+nat t-shirt kou vat...
-twee weken geleden had ik een weekje vakantie waarin ik me echt slap voelde, terwijl ik juist lekker uitrustte enzo...
Dat was het wel zo'n beetje, misschien zijn het niet allemaal side-effects van een hoog oestrogeen-niveau maar ik dacht dat ik het hele plaatje even zou schetsen.Laissez Faire
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostHeb je gevoelige tepels?
Kun je iets van een knobbel achter je tepels voelen?Laissez Faire
Comment
-
Originally posted by Yawa77 View PostGevoelig zijn ze niet. En wat de knobbel betreft...ik weet niet of het niet gewoon de tepel zelf is...beetje moeilijk te benoemen. Waar kan ik een voorbeeld vinden, gewoon gyno op youtube intyppen?
Alles wat jij ervaart hoeft totaal niet te betekenen dat het in de richting van teveel oestrogeen gezocht moet worden.
Vocht vasthouden bijvoorbeeld doe je ook door het eten van koolhydraten en/of een teveel aan zout in je dieet.
En wil je echt zekerheid kun je altijd je huisarts raadplegen.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostIk zou me maar niet zo'n zorgen maken buddy.
Alles wat jij ervaart hoeft totaal niet te betekenen dat het in de richting van teveel oestrogeen gezocht moet worden.
Vocht vasthouden bijvoorbeeld doe je ook door het eten van koolhydraten en/of een teveel aan zout in je dieet.
En wil je echt zekerheid kun je altijd je huisarts raadplegen.
Ik ga toch wat lezen over aromatization en de negatieve effecten van pesticides enzo, want dat kan hoe dan ook geen kwaad.Laissez Faire
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...8 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-