De halfwaardetijd van primobolan injects is 10,5 dagen.
Teld dit ook voor de orals ?
Ben aan het onderzoeken voor een kuurtje var met primo.
Ben aant zien om een kuurtje te stacken met deze 2.
Al iemand ervaring hiermee ?
Ik wil eigenlijk niet injecteren en zoek iets om af te wisselen met de winny.
Ik heb al wat gegoogeld en hier de zoekfunktie gebruikt maar vind weinig info over primo. Wel over primobolan zelf maar niet in een oral kuur.
Heb ervaring met winny en var maar nog niet met primo.
Voor de geinteresseerden : weeg nu 105 kg, kom van 83kg , 1m92 en heb 6 jaar trainervaring. De bedoeling is om droge spiermassa te behalen en behouden zonder te moeten injecteren. Ik besef wel dat het slecht is voor prostaat en lever maar als je niet overdrijft met kuren mag dit geen probleem zijn. Daarintegen besef ik maar al te goed hoe belangrijk je voeding is.
Alvast bedankt voor de reacties
Teld dit ook voor de orals ?
Ben aan het onderzoeken voor een kuurtje var met primo.
Ben aant zien om een kuurtje te stacken met deze 2.
Al iemand ervaring hiermee ?
Ik wil eigenlijk niet injecteren en zoek iets om af te wisselen met de winny.
Ik heb al wat gegoogeld en hier de zoekfunktie gebruikt maar vind weinig info over primo. Wel over primobolan zelf maar niet in een oral kuur.
Heb ervaring met winny en var maar nog niet met primo.
Voor de geinteresseerden : weeg nu 105 kg, kom van 83kg , 1m92 en heb 6 jaar trainervaring. De bedoeling is om droge spiermassa te behalen en behouden zonder te moeten injecteren. Ik besef wel dat het slecht is voor prostaat en lever maar als je niet overdrijft met kuren mag dit geen probleem zijn. Daarintegen besef ik maar al te goed hoe belangrijk je voeding is.
Alvast bedankt voor de reacties
Comment