Nieuwe kuur & foto's as ????????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe kuur & foto's as ????????

Hey Guys and girls
    Ben gisteren begonnen aan een nieuwe kuur :
    Week 1 & 2    : 1000 mg testoviron en 400 mg Deca
    week 3 t/m 8  : 500 mg testoviron  en 400 mg deca
    hierna nakuren met clomid.

Bijgevoegd heb ik de foto's van de AS gedaan ,omdat ik twijfel aan de echtheid !!
    Heb al op div paginas gekeken ,waaronder bodypage - Ergogenics etc , maar op de ene pagina zijn het fakes en op de andere real.
    Op de ampul testoviron staat:lot nö 549 en cad abr 2004
    Op de deca :15552/310
    exp Date 2005-11  993210
    Wie kent dit spul ,of heeft er ervaring mee ??

Greetz R

De Foto's
    Attached Files

Comment

Ik weet het ook niet 100 procent zeker maar als ik die deca's vergelijk met die in mijn boekie (anabolics 2004) is het een fake.
      En die testoviron weet ik ook niet zeker alleen is die uit Spanje tegenwoordig doorzichtig en de oude was wel bruin maar heeft volgens mij een iets andere vorm....

It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Moet de expiratiedatum niet in het zwart gedrukt zijn van deca!

Comment

De kuur ziet er goed uit en die 92 kilo ga je wel redden.Succes
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

die bruinen ken ik niet, maar dat zegt niks. (ken ook alleen de doorzichtige)
            de deca is zo moeilijk te zeggen, de fakes lijken zoo op de echte. je moet gewoon heel goed op bodypage gaan vergelijken en dan nog heb ik begrepen dat op bodypage ook wel es iets fake genoemd wordt terwijl het niet zo is. ik hou me gewoon bij mn eigen leverancier. die heb altijd echt.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (hommerich @ Jan. 15 2004,09:36)]Moet de expiratiedatum  niet in het zwart gedrukt zijn van deca!
              inderdaad
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Heb ook s yellowtops gehad...ik las onlangs op www.bodypage.nl dat de echte deca van organon niet met zulke donkerzwarte letters bedrukt is en expiratiedatum idd ook in t zwart.
                -_>Sweat blood,bleed iron<_-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X