Dianabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dianabol

He
    Ik ga in de zomer naar spanje(costa's) ik ben me een beetje aan het orienteren m.b.t dianbol
    Zijn ze daar bij de apotheek te koop welke soort kennen ze daar etc. Ik ga met de bus dus mijn koffer kan vol

Iemand ervaring ?

waarom allen maar dianabol en hoeveel ga je halen als dat niet veel dan zou ik hem gewoon hier kopen als ik jou was dan ging ik niet riskeren voor die paar euro,s ,en ze hebben meer spulen daar en niet allen maar dianabol dus denk eerst na

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (omnadren @ Feb. 28 2004,23:41)]waarom allen maar dianabol en hoeveel ga je halen als dat niet veel dan zou ik hem gewoon hier kopen als ik jou was dan ging ik niet riskeren voor die paar euro,s ,en ze hebben meer spulen daar en niet allen maar dianabol dus denk eerst na
      idd denk je dat ze daar nooit van op recept hebben gehoord.
      The oxynator

Comment

Daar doen ze in ieder geval minder vaak moelijk als je zonder recept voor de deur staat. Zo heeft een vriend van mij uit turkije de nodige troep meegenomen uit de apotheek, uiteraard zonder recept.
        Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Jongesn spanje is turkije niet. In turkije kan je alles halen zonder recept, in spanje gaat je dit echt niet lukken, misschien wat clenbuterol, maar meer echt niet. een jaar of 5 geleden was dit wel anders , maar als buitenlander gaat je dit niet lukken. Verder hebben ze in de spaanse apo's geen dbol, dit wordt binnen de EU nergens als medicijn gebruikt dus ben je daarvoor aangewezen op de zwarte markt..

Groeten en succes!

D.W.
          ***Geweld eindigt waar respect begint***
          ____
          Email:

Comment

Thanx denk dat ik mijn spul hier maar haal (NED)
            Je hebt ook de kans dat die spanjaarden je ander spul geven, mijn spaans is niet echt goed!

Comment

is er nog wel iets in spanje te koop?

Comment

Is het vragen naar bronnen hier niet verboden?

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Hansdepans @ Mei. 03 2004,13:50)]Is het vragen naar bronnen hier niet verboden?
                  Zeker wel!

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X