ik lees hier heel veel over wat er word genomen ,de meeste kiezen voor deca maar deca is niet alles , de meeste jongens denken omdat deca zo lang in hun lichaam blijft zitten dat het gewoon super spul is maar nee voor dat geld kun je beter iets anders nemen ,maar wel meer mengen van spul ,en om de meeste resultaat te kunnen zien moet je minimaal 3a4 soorten anabolen nemen en niet zo als de meesten nemen 2 soorten dat is niks is mijn mening en zo als de meesten zeggen ik doe rustig aan wat is dat in dat wereldje rustig aan doe je in bed maar niet met dat spul je kunt niet zeggen ik neem niet te veel juist wel ,wel met mate maar wel voldoende anders doe je lichaam allen maar ondersteunen en dat is niet te bedoeling je lichaam moet groeien
Deca niks aan
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (omnadren @ Feb. 29 2004,14:33)]ik lees hier heel veel over wat er word genomen ,de meeste kiezen voor deca maar deca is niet alles , de meeste jongens denken omdat deca zo lang in hun lichaam blijft zitten dat het gewoon super spul is maar nee voor dat geld kun je beter iets anders nemen ,maar wel meer mengen van spul ,en om de meeste resultaat te kunnen zien moet je  minimaal 3a4 soorten anabolen  nemen en niet zo als de meesten nemen 2 soorten dat is niks is mijn mening en zo als de meesten zeggen ik doe rustig aan wat is dat in dat wereldje rustig aan doe je in bed maar niet met dat spul je kunt niet zeggen ik neem niet te veel juist wel ,wel met mate maar wel voldoende anders doe je lichaam allen maar ondersteunen en dat is niet te bedoeling je lichaam moet groeien Â
grtzstil growing
Comment
-
MR.SYMMETRY zo goed zie je nu wel de hoofdletters ,schrijven kan ik niet en dat boeit me echt niet ,maar een prikje zetten kan ik heel goed de rest boeit me niet ,ik heb liever dat ik niet kan schrijven dan dat ik een smaal manetje blijf mijn heele leven en dat telt, bij mij mooi lichaam is alles en groot zijn dat is alles wat ik wil ,schrijven boeit me niet je weet die wat niet kunnen schrijven en lezen hebben meeste geluk ,diegen die doen alsof ze slim zijn hebben niks
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (omnadren @ Feb. 29 2004,18:27)]snipke mag ik je wat vragen ,hoe zie je er uit wat is je gewicht, wat is je lengte hoe vaak heb je al gebruikt  niet slecht bedoelt hoor ik ben effe benieuwd de rset vertel ik je nog Â
vorige maand : 85 kilo en 15Bf , ben serieus ziek geweest waardoor eten en trainen niet kon.
Altijd naturel geweest, nog maar 1 kuurtje met test only
Nu ben ik benieuwd
grtzstil growing
Comment
-
dus ervaring heb je niet met anabolen zo te zien ,wel veel gehoord er over ,dat is dus wat hier de meeste hebben geen ervaring ik bedoel niet iedereen ,je moet zelf veel hebben gespoten om te zeggen hoe dat spul in je lichaam werkt wat ie met je doet ik bedoel echt niks verkeerds mee ,ik hoor en ik krijg veel dom commentaar maar veel mensen hebben zelf niet meegemakt wat vocht vast houden is in je lichaam , hoe dat voelt, waar je dat aan kan zien waaneer je vocht vast houd,er zijn dingen waar je veel kan zien en merken dat het iets met je gebeurd niet allen maar groeien kijk ik ben geen leraar, ik wil niet iederen zeggen wat ze moeten doen en hoe maar, ik heb veel gelezen op die site en het woord veel onzin aan andere mensen op de tong gelegd ,dat zo veel moet moeten pakken en zo lang?? somige weten veel hier over maar somige denken dat ze dat weten omdat ze twee keer hebben gespoten en dan denken ze dat ze hulk zijn en dat ze alles weten echt niet hun niet, dat zijn jongens die dromen of veel dvd,s kijken :en jij zegt dat je 10 kilo bent afgevalen en je hebt maar een kuur gedaan wat moet met je gebeuren als je vaker doet spuiten dan val je 20 kilo af als je ziek woord daar klopt iets niet,je bent toch niet door die kuur ziek geworden of wel
Comment
-
Dat ik door de kuur ziek geworden ben dat weet ik niet omna , dat door te kuren je witte bloedlichaampjes (immuumsysteem) zo goed als wegvallen weten we allemaal, kan zijn dat het voor de kuur al in mijn lichaam zat maar dat ik er niets van merkte en met te kuren het erger geworden is, tijdens de gehele kuur heb ik niets gemerkt de week na de kuur was mijn nek zo dik opgezwollen bijna zo dik als mijn hoofd. Daarom ben ik ook voorzichtig geworden wat betreft lange kuren en ga ik de volgende keer voor de korte kuren met kortwerkende as
grtzstil growing
Comment
-
Dit gaat weer nergens heen
het gaat erom wat je gebruikt sommige dingen doen het ook prima op zich zelf.
en wat die deca betreft je wint massa meet weinig bijwerkingen en zeker voor een beginner vind ik niet dat je te veel moet stacken
als je wat gevorderder bent dan kun je sust deca dbol combineren ofzo en in hoge doseringen
maar heb het idee dat omnadren alleen maar massa wil en dat zijn gezondheid hem niet uitmaakt
quote:je moet zelf veel hebben gespoten om te zeggen hoe dat spul in je lichaam werkt wat ie met je doet ik bedoel echt niks verkeerds mee ,ik hoor en ik krijg veel dom commentaar maar veel mensen hebben zelf niet meegemakt wat vocht vast houden is in je lichaam , hoe dat voelt, waar je dat aan kan zien waaneer je vocht vast houd,er zijn dingen waar je veel kan zien en merken dat het iets met je gebeurd niet allen maar groeien kijk ik ben geen leraar, ik wil niet iederen zeggen wat ze moeten doen
dit is wel de grootste bullshit die ik ooit heb gelezen
als je een miljoen keer tegen een bal trapt word je ook geen ster voetballer.En er zijn geen domme vragen allen domme antwoorden!"Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."
"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."
"Success must be felt within before it can be seen on the outside."
"You have to do what others won't to achieve what others dont."
Comment
-
praatjes heb ik niet als iemand mijn antword niet goed vind of niet acepteerd zeg dat gewoon, mensen makken ook fouten ,maar niet zeggen dat ik praatjes heb omdat iemand beter dan mij uit ziet ,dat is niet alles ,je kunt beter dan mij uit zien of iemand anders, maar ik heb geen laast van bij werking en dat teld niet allen maar uitterlijk ,ik doe me best om hier foto er op te zetten ik ben geen fotograaf maar ik zal vragen dat iemand een foto van mij maak
Comment
-
omna, het maakt geen zak uit hoe groot je bent, of hoeveel je gebruikt hebt. educatie is the magic word. ik ken mensen die zelf 'nergens' op lijken en verschrikkelijk veel weten. jij vroeg ook al aan arie hoe groot hij wel niet was, want hij wist veel, en een van je eerste posts was of hier echte supergrote bodybuilders zitten. ik kan me niet aan de indruk onttrekken, dat je er nog echt geen kaas van hebt gegeten.
daarnaast: 4 dingen stacken? echt niet. de meeste doen het met 2 of 3. (1 ben ik ook geen fan van).
maar 4 begint op een serieuze zware kuur te lijken. ik kan me niet herinneren of je ergens je leeftijd hebt neergezet, maar op mij (sorry als het je beledigt) kom je zeker over als iem. die nog lang geen 20 is.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
mij ook niet ik wil niet weten wie en hoe groot iemand is maar, ik wou effe kijken wat voor vragen ik hier zou mogen stelen zonder dat iemand me voor gek verklarde nou de meesten hebben dat wel gedaan ,toen ik zei over een kuur van 1500 mg krijg ik veel reacties dat ik een debil ben,en op de reacties van ari kon ik zien dat hij weet waar hij over praat dat is alles en niet meer, hij weet heel goed hoe het gaat in het echt en ik ook ,maar somige zijn dat niet gewend zo te zien daar bedoel ik niks verkeerds mee het zijn maar worden ,je zegt dat je mensen kent die nergens op lijken maar wel veel vanaf weten dat kan ,ik ken ook mensen die meer weten dan een doktor maar ze kunne geen prik zetten ,theorie is belangrijk dat klopt maar praktijk is nog beter en ik train van af me 17 in polen begonen nu ben ik 26 ik woord 27 nog jong maar niet groot genoeg
Comment
-
oh. maar 1500mg is wel mogelijk, maar!!!!!!!! hier zitten op een paar na allemaal beginnelingen, of redelijk gevorderden. dus jouw info zou wel es te mooi in de oren klinken van een magere ziel, die graag volgende week groot wil zijn, snappie.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment