niet goed herstelt na kuur?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• niet goed herstelt na kuur?

Hallo allemaal ik ben immortal ben 33jaar en me stats zijn:
    182cm 86kg en 14%BF

mijn laatste kuur was 8 weken elke 5e dag 350 sustanon gevolgt door 6 weken test e elke 5e dag op 300 en als nakuur 4 weken nolvadex op 20mg per dag.

Ik kreeg last van slapers apneu en dufde dus haast de slaap niet meer te vatten.

Ik ben slecht uit de kuur vandaan gekomen:vaak moe en me kracht is heel erg verslechtert.

Nu is mijn vraag of iemand tips voor mij hebt want wil graag weer gaan kuuren en zie me nog steeds lichter worden op de weegschaal.

alvast bedankt

Nu ben ik geen Pro met kuren.
    Maar lijkt mij handig als je eerst eens even zorgt dat je lichaam weer wil meewerken.
    Goed eten. En naturel trainen.
    Tot je zelf weer goed in je vel zit.
    Bovendien is het wel normaal dat je naar een kuur weer wat achteruit gaat.
    Je bent immers gestopt met de hulp middelen. Zorg eerst voor rust in je lichaam. Succes
    Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

er werd me aangeraden om een herstel kuur te gaan pakken:

week 1/2 HCG
      week 3/4 Clomid
      week 5/6 Arimidex

graag reacties.
      thnx btw

Comment

Originally posted by IMMORTAL View Post
        er werd me aangeraden om een herstel kuur te gaan pakken:

week 1/2 HCG
        week 3/4 Clomid
        week 5/6 Arimidex

graag reacties.
        thnx btw

Blijkbaar weet je dus al wat je wil gaan doen. Waarom vraag je het dan

Comment

Misschien eens een bezoekje aan de doctor brengen om bloedwaardes te laten checken. Ingekakte axis ofzo? Kan nooit kwaad. Dan weet je tenminste de of het aan de test ligt.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

ik weet nog niet wat ik ga doen wil niet op 1 paard wedden dus vraag advies.
            Ik heb mijn bloedwaarden laten checken en me test. waarden waren wel lager maar nog wel oke,
            volgens de normen dan.
            Me leverwaarden die waren wel verhoogt:ALAT was 85 dat is nu zo een 2 weken terug.

Comment

Heeft iemand een idee wat ik het beste kan gaan doen?
              Zin in trainen is weg en kilo s verdwijnen als sneeuw voor de zon nu pas.

Comment

Meer eten

Comment

en met meer eten zal ik eerder herstellen en weer zin en kracht krijgen in het trainen denk je?

Comment

Meer eten zal je vast niet meer zin krijgen om te trainen.
                    Fitness is ook sport. En ook bij deze sport heb je momenten dat niks meer wil.
                    Dus je zal moeten doorzetten. Het is vrij normaal dat je naar een kuur in een dip raakt.
                    Je hebt je lichaam door je kuur maximaal kunnen belasten. Maar nu je bent gestopt gaat dat niet meer zo makkelijk. Dus gewoon door trainen tot jij je zelf weer beter gaat voelen.

Dan weer eens verder kijken voor een kuur als je dat toch wil.

Comment

blijkbaar eet je onder je behoefte als er verwdijnt dus meer eten, wat is je trainingservaring (hoe lang train je al) ?

Comment

ik train nu zo een 15 jaar en weet watvoor inpact het kan hebben als je stopt met as alleen nu ik wat ouder ben zeg maar merk ik ook dat het herstel langer duurd, helemaal als je uit een kuur vandaan komt en dat valt vies tegen.
                        Meeste mensen om me heen kuren maar door maar daar wil ik ook niet aan.
                        Ik val altijd heel snel terug en groei nauwelijks.

Comment

Weet je schema niet maar kan het niet eens helpen. nieuw schema te maken voor je training.
                          Pak eens andere oefeningen dan je normaal doe gooi alles eens om.

Comment

Ben ik nu ook een week mee bezig.
                            Voorheen trainde ik alles over de hele beweging nu doe ik alle bewegingen zeer kort en gecontroleerd.
                            Dumbell press b.v. laat ik de dumbells niet meer zakken tot bij de schouders maar zat tot dat me
                            armen paralel zijn met de vloer om maar een voorbeeld te noemen en kan je vertellen dat het een stuk
                            zwaarder is.
                            En tel de reps. ook niet meer maar ga door tot muscle faillure

Comment

----

Immortal, duidelijk dat je in een dip zit van je kuur dit overkomt bijna iedereen, het is misschien handig als je even goed verteld wanneer je voor het laatst geprikt hebt zodat we ook want nuttige informatie voor je kunnen neerzetten.

Wat ik tot nu toe lees eigenlijk is dat je voeding niet goed op orde is en door de dip niet meer traint, je krijgt dus eigenlijk een dubbele terugval en die negatieve dingen gaan je opbreken.

ik weet niet of we met alleen advies je uit een dip kunnen helpen maar dit moet je vooral zelf doen en willen, denk dat het belangrijk is dat je wel weer gaat trainen alleen train dan niet omdat het moet maar omdat je het voor nu wilt bijhouden ga b.v. maar 2 x in de week zodat het nog leuk blijft.

Als je net klaar met kuren bent zou een nakuur wel handig zijn om je misschien net even over dat punt heen te trekken ( het gevoel dat je ergens mee bezig bent zal je misschien uit die dip trekken ) maar onthou dat de dip altijd wel aanwezig is dat is normaal.

Misschien is het handig als je je voedings schema ongeveer hier een beetje kan plaatsen zodat mensen je tips kunnen geven over wat je niet goed doet.

als je net klaar bent met kuren moet je op zeker nog niet aan nieuwe kuur denken want je hebt echt ff rust nodig, goeie oplossing om nog even die kick te pakken is aan de creatine gaan eventueel.

laat ff wat meer info achter als je wilt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X