Oxymetholone

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

oxymetholone is zeer hetig middel en ook echt niet voor beginers,oxy,s versterk het toename van rode bloedcellen,en de vochtretentie en het stimuleert het aanmaken van spierweefsel,maar kijk uit er zijn veel nep oxy,s als men van plan is dit middel te nemen. neem dan de oxy,s van generic supplements uit ons eigen land.groetjes sportvrienden

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (teddybeer68 @ Mrt. 03 2004,20:03)] oxymetholone is zeer hetig middel en ook echt niet voor beginers,oxy,s versterk het toename van rode bloedcellen,en de vochtretentie en het stimuleert het aanmaken van spierweefsel,maar kijk uit er zijn veel nep oxy,s als men van plan is dit middel te nemen. neem dan de oxy,s van generic supplements uit ons eigen land.groetjes sportvrienden
      Hij heeft ze uit Korea.. 100 % echte.(zijn getest)

kijk bij foto's van anabolen voor de pic
      The oxynator

Comment

Ik heb Oxymetholone gebruikt met Testo en Deca maar ben na een paar weken gestopt Ik bouwde op naar 150 mg maar dat was veel te zwaar voor mij .
        Ik sliep slecht werd agresief ervan en down .Kreeg ook nog is schijfvorming in de borst ervan dus kon aan de novaldex
        Nee was geen plezierige ervaring .
        Ik moet zegge dat ik helemaal niet veel vocht vast hield maar dat zal wel persoonlijk zijn .
        Groetjes

Comment

oxy met testo vergeet het maar dat is niks ,dat is te zwaar was dat kan ik me voorstelen vind ik niet gek maar ja ,je zegt dat je niet veel vocht heb vastgehouden dat kan als je naar een paar weken stopt ,die vocht is nog niet eens aan gemaakt in je lichaam als je maar een week of vier heb gebruikt,ik weet niet of dit de eerste kuur voor jou is ,of heb je al daar voor ook all iets gebruikt heb, maar als je zegt dat dit te zwaar is dan zou ik heel goed na denken wat je doet en waar je aan begint

Comment

Het was mijn tweede kuur !!
            Hety heeft niet altijd te maken met ''goed nadenken wat je doet ''
            Tuurlijk wordt er verteld dat het zwaar is maar het reageert op iedereen anders .
            En als je een kuur gaat samenstellen hoe kom je er dan achter dat je een perfecte kuur heb
            Ik vraag alles na en en zoek altijd alles op ,krijg het van de grote jongens van de sportschool .
            Toen jij begon wist jij altijd met zekerheid wat je nam en of je er tegen kon dacht het niet !!!
            Als ik hier op de forum lees zijn er altijd verschillende antwoorden op een vraag ,wie kan je geloven ?
            Er zijn bepaalde richtlijnen dat begrijp ik ook maar elk lichaam is anders en reageert anders vandaar dat ik iedere keer een andere combinatie probeer totdat ik merk wat goed bij mij pakt .

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (muchomacho @ Mrt. 05 2004,09:36)]Het was mijn tweede kuur !!
              Hety heeft niet altijd te maken met ''goed nadenken wat je doet ''
              Tuurlijk wordt er verteld dat het zwaar is maar het reageert op iedereen anders .
              En als je een kuur gaat samenstellen hoe kom je er dan achter dat je een perfecte kuur heb
              Ik vraag alles na en en zoek altijd alles op ,krijg het van de grote jongens van de sportschool .
              Toen jij begon wist jij altijd met zekerheid wat je nam en of je er tegen kon dacht het niet !!!
              Als ik hier op de forum lees zijn er altijd verschillende antwoorden op een vraag ,wie kan je geloven ?
              Er zijn bepaalde richtlijnen dat begrijp ik ook maar elk lichaam is anders en reageert anders vandaar dat ik iedere keer een andere combinatie probeer totdat ik merk wat goed bij mij pakt .
              Ik moet je gelijk geven dat iedere persoon anders reageerd op as, maar test met oxy samen nemen dan heb je u niet goed laten informeren, test is zo al een vocht houder en oxy ook dat je hiervan weinig vocht hebt opgehouden vind ik vreemd, maar het kan altijd.Niemand weet in het begin hoe hij zal reageren op as maar daarom is dit forum zodat je een idee hebt wat er kan gebeuren en waar je moet op letten.En die grote jongens op uw sportschool moet je ook niet altijd geloven, het zal hen een worst schelen wat jij spuit

grtz
              stil growing

Comment

Op de bodypage.nl zeggen ze nochtans dat de combinatie Testo + Deca + Oxy + Groeihormoon uitstekend is.

Comment

JA zie je dat bedoel ik dus De een zegt ja en de ander weer nee .
                  De gene die het mijn heeft opgegeven zei ook dat het goed was
                  Hij vertelde wel dat het sterk was en dat het vocht vast houd etc..maar het blijft een discussie .
                  Ik weet waar ik het vandaan heb heeft er wel heel veel verstand van dat weet ik zeker maar dat wil niet zgge dat hij gelijk heeft
                  Als ik iets hoor op de sportschool of als ik een vraag heb dan zoek ik het altijd ook nog een keer op op internet maar omdat het overal zo anders staat beschreven wordt ik er wel gek van .
                  Ik denk als je een beetje de richtlijnen volgt dat je met voorzichtig proberen er zelf achter komt wat goed pakt en wat niet .
                  Tot nu heb ik alleen last van Oxy gehad .

Comment

SNIPKE die laatste zin van jou ben ik mee eens helemal,SAMY kijk goed naar de combinatie wat je net noemde dan weet je waarom dat ie goed is,MUCHO met goed na denken bedoel ik ieder kuur word zwarder en niet lichter ,je vroeg hoe kan ik zien dat de kuur goed samen is gesteld ,ik zei al wat wil je massa of iets droger woorden ,je hebt veel verschilende as snel werkend ,massa op bouwer,en om droog te worden etc... dus als je een beetje weet wat je wilt dan is het een stuk makelijker,als je al iets in je gedachten heb zo als massa op bouwen dan ga je allen maar daar op concentreren en nergens anders op ,eten aanpasen etc... maar wat ik zeg wat is je doel ,je kunt niet alles hebben mooi lichaam en mooi kapsel

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (SammyV @ Mrt. 05 2004,10:29)]Op de bodypage.nl zeggen ze nochtans dat de combinatie   Testo + Deca + Oxy + Groeihormoon  uitstekend is.
                      en dat is het ook!

jongens,het is heel simpel;oxy en dbol zijn voor de ervaren kuurders niet meer dan kickstarters voordat je test gaat werken.
                      julllie weten al dat test na 3 a 4 weken pas echt begint te werken dus of je nu kickstart met dbol of oxy maakt vrij weinig uit,ook al is mijn persoonlijke voorkeur 100x liever dbol dan oxy want de redenen heb ik al gegeven(ik word gek van oxy).

ook al gebruik je geen gh dan nog is oxy met test een veel gebruikte kuur en of je het verstandig vindt of niet feit blijft dat andere mensen het graag doen.

omnadren
                      oxy begon bij mij na een week al te aromatiseren(vocht vasthouden)want ik kreeg na een week al een kop als een varken!
                      dus daarom moet je het echt maximaal 4 weken gebruiken omdat het vrij snel werkt.
                      ik kwam binnen 2 weken ongeveer 7 kilo aan,ik hoef natuurlijk niet uit te leggen dat dat voornamelijk vocht was!

greetz

Comment

het schijn dat als je oxy beneden tot 50 mg gebruik je niet zoveel voch vasthoud . en dat het dan hetzelfde werkt als 50 mg d boll..
                        The oxynator

Comment

op dianabol voelde ik me veel beter dan met oxy.
                          met oxy voel ik me moe en lusteloosen met dbol juist heel gelukkig en actief.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X