idee over nakuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• idee over nakuren

wat is me afvraag is het volgende:

je wil een kuur gaan pakken maar je lever zo veel mogelijk ontzien en kiest dus niet voor orals maar voor een injest cycle.
    Nu moet je wel na gaan kuren en heb het idee dat juist die medicijnen je lichaam het ergst verpesten zodat je je eigenlijk na de nakuur slechter gaat voelen hierdoor, mede door de pillen van de nakuur die je leverwaarden omhoog hebben gekrikt.
    Kunnen jullie je hierin vinden?
    Is er geen nakuur die je kan injecteren?

is moet ik zijn maar dat was wel duidelijk toch

Comment

Ik denk dat het meer psychologisch is.
      De nakuur maakt je eigenlijk niet slechter, het moet ervoor zorgen dat je eigen testaanmaak weer op gang komt.

Ik denk dat je gewoon in een dipje komt als de kuur is afgelopen.Ik toch.
      Als ik aan de nolva bezig ben heb ik zoiets van, ja goed ik ben een oral aan het nemen maar deze oral zorgt niet meer voor extra gains en kracht. Dat is wat demotiverend. In de 2 weken nakuur ben ik dan al bezig met het uitwerken van de volgende kuur.
      Ondertussen neem ik wat extra sups om me wat beter te voelen. Zodat je toch het gedacht hebt met iets opbouwends bezig te zijn.

Wat de inject betreft denk ik dat je beter HCG neemt tijdens de kuur zodat je wat gemakkelijker terug hersteld als je aan de nolva bent. HCG moet je injecteren.

Dit zijn mijn bevindingen, iemand anders kan daar natuurlijk anders over denken hé

Comment

Tamoxifen is inderdaad lever-toxisch maar dan praten we wel over een inname voor een langere tijd dan 4 weken.
        Voor een nakuur nolva 20mg/d voor 4 weken hoef je jezelf niet zo druk te maken.

Comment

ik bedoel niet het psychologische gedeelte maar idd meer wat het doet met je organen enz.
          Ik ben hierop gekomen omdat ik zelf verhoogde leverwaarden heb en eigenlijk wel weer wil gaan kuren een keer.
          En ik denk dat veel BBers dat hebben zonder dat of wel te weten en toch ook kuren.
          Ik kan me iig niet voorstellen dat als je je zo volpompt bent dat je leverwaarden gewoon oke zijn.

Comment

Originally posted by IMMORTAL View Post
            ik bedoel niet het psychologische gedeelte maar idd meer wat het doet met je organen enz.
            Ik ben hierop gekomen omdat ik zelf verhoogde leverwaarden heb en eigenlijk wel weer wil gaan kuren een keer.
            En ik denk dat veel BBers dat hebben zonder dat of wel te weten en toch ook kuren.
            Ik kan me iig niet voorstellen dat als je je zo volpompt bent dat je leverwaarden gewoon oke zijn.
            Daarom dien je ook een OFF periode in te lassen tussen kuren door. Dit is het moment dat je lichaam weer kan herstellen mocht er zich eventueel wat voordoen zoals verhoogde leverwaarden.
            Maar zoals ik al zei, kuur je met je koppie dan valt het allemaal enorm mee.
            Het zijn merendeel de orals zoals dianabol en winstrol waar je je meer druk om dient te maken.

Comment

mijn leverwaarden waren aardig verhoogt na een test. e only kuur.
              Ik geef de nolvadex daar de schuld van.
              Als je 2 kuren per jaar pakt is de max herstel periode na een kuur zo een 3 mnd is dat niet wat te kort
              om je lever weer optimaal te laten herstellen?

Comment

Originally posted by IMMORTAL View Post
                mijn leverwaarden waren aardig verhoogt na een test. e only kuur.
                Ik geef de nolvadex daar de schuld van.
                Als je 2 kuren per jaar pakt is de max herstel periode na een kuur zo een 3 mnd is dat niet wat te kort
                om je lever weer optimaal te laten herstellen?
                Het zou natuurlijk kunnen dat jij wat meer gevoelig bent en dus ook wat meer rekening ermee moet houden.
                Je hoeft natuurlijk geen 2x per jaar te kuren.
                Kijk naar je lichamelijke gezondheid en bepaal dan wat voor jou beter werkt.
                Er bestaat volgens mij geen maximale herstelperiode. De periode duurt zolang totdat je herstelt bent en dat kan gemakkelijk langer dan 3 maanden zijn, het heeft allemaal te maken met de kuur die je doorlopen hebt en hoe je daar op gereageerd hebt.
                Een PCT is natuurlik niet weg te denken, anders duurt het herstel nog langer.

Comment

Ik vroeg me af, kan je het merken als je leverwaarde te hoog zijn??
                  Of moet dat gewoon gemeten of getest worden bij dokter ofzo??
                  Of zijn daar wel degelijk symptonen van, die het kunnen bevestigen!!

Greetings, Taste.

Comment

Originally posted by tasteless View Post
                    Ik vroeg me af, kan je het merken als je leverwaarde te hoog zijn??
                    Of moet dat gewoon gemeten of getest worden bij dokter ofzo??
                    Of zijn daar wel degelijk symptonen van, die het kunnen bevestigen!!

Greetings, Taste.
                    Even een bloedtestje bij de dokter.
                    Een lever is een gevoelloos orgaan, dwz is er wat mee aan de hand voel je de lever niet.
                    En natuurlijk zijn er symptomen maar dan ben je al ver heen en praten we over geelzucht en dat soort toestanden.

Comment

als je leverwaarden te hoog zijn dan ben je jezelf langzaam aan het vergiftigen en dat merk je doordat je wat futlozer bent en af en toe wat draaierig.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X