Tren E Test E eerste kuur.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tren E Test E eerste kuur.

Denk erover om ook een logje te openen over Tren maar eerst even nog een voorstel. Vrijdag a.s. oid ga ik beginnen. Andere middelen noemen heeft geen zin meer aangezien ik al besteld heb. Wel hoor ik graag feedback op mijn voorstel en tips van meer ervaren kuurders als ik.

Op wat spullen als epistane de prohormoon x-tren en m-drol (nakuur met nolva) na is dit mijn eerste AS ervaring. Maar heb wel het idee dat ik al redelijk wat weet van AS.

Eerste idee wat ik had met tren was 200mg tren en 250mg test en dan een week of 12, kickstart met m-drol dat wist ik zeker. Test en tren zijn qua dosis toch wat meer geworden. Eerste idee was ook een 2in1 wil kuur, bulken en cutten, massa pakken en vet verliezen.

Uiteindelijk heb ik het ook in gezien dat een bulken en cutten twee kuren zijn en je niet die twee zaken ineen moet proppen. Wel pak ik nu Winny op het eind om net even wat droger uit de kuur te komen en de progesteron receptor bezet te houden als ik van de tren kom tot PCT.

Kuurvoorstel is af en schema voor voeding ben in nog mee bezig, blijft lastig met onregelmatig werk in de zorg. Het wordt een bulk kuur, ben net uit de cut (84 kilo en ben vanaf vandaag bezig om in een paar dagen op 3000kcal te zitten en volgende week naar de 4000kcal EKV 350-450-75 gram/dag

Graag feedback en tips op!

W1-4 mdrol @20mg/dag (heb ik al ervaring mee, lijkt mij een ideaal kickstart product voor vooral kracht en lean mass en op 20mg is het een erg lage dosis)
    W1-10 Tren E @ 280mg/week (tren en test samen 1.5 ml injecteren 2x/week)
    W1-12 Test E @ 400mg/week
    W10-W13 Winny @50mg/dag (vanaf laatste inject Tren tot PCT)

W2-W13 T3 @25mcg/dag
    W1-W13 200mg B6 per dag
    W1-W13 proviron @25 mg dag vanaf W4 @50mg/dag
    W1-W12 2x/week B12 injects gemengd met 250 IU HCG
    W1-W13 Aromasin 20mg/eod of als ik ze breken kan elke dag een halve cap (zie verschillende halfwaarde tijden)
    W14,W15 Aromasin 40mg/dag nolva 40mg/dag (2caps Arofixen/dag)
    W16,W17 Aromasin 20mg/dag nolva 20mg/dag (1cap Arofixen)

Heb nu al twee practische vragen;
    - Aromasin is dat een tablet die breekbaar is of is het een cap. ivm elke dag een halve of eod een hele ?
    - T3 door de hele cycle heen is dat nuttig, je leest vaak van wel en ik heb het toch nodig voor de kuur die ongetwijfeld volgt op deze

Ben je ectomorf en hoe is je stofwisseling?

Comment

LoL neen. Ben vroeger echt dik geweest alhoewel was als kind altijd te dun. Ben endomorf maar ben tenger in de zin van erg dunne polsen en handen.

Stofwisseling is niet heel snel, ik moet ook maar kijken waar het schip strand met die 4000kcal. Dat is echt keiveel voor mij.

En wat betreft mijn eigen T3, ben denk ik niet iemand die een erg snelle schildklierwerking heeft.

Comment

Originally posted by Erik77 View Post
        LoL neen. Ben vroeger echt dik geweest alhoewel was als kind altijd te dun. Ben endomorf maar ben tenger in de zin van erg dunne polsen en handen.

Stofwisseling is niet heel snel, ik moet ook maar kijken waar het schip strand met die 4000kcal. Dat is echt keiveel voor mij.

En wat betreft mijn eigen T3, ben denk ik niet iemand die een erg snelle schildklierwerking heeft.
        Dus je zag waar ik op doelde.
        T3 nemen met een snelle stofwisseling dus snelle schildklierwerking kan je nogal wat problemen bezorgen, vooral ectomorfen moeten met hun handjes van de T3 afblijven.

Ik vind het wel een enorme ingewikkelde kuur eerlijk gezegd met een aantal stoffen die eigenlijk hetzelfde doen.
        Probeer een kuur altijd zo simpel mogelijk te houden.

Comment

Wat doet hetzelfde, Winny en proviron in de zin van beide DHT? En wat nog meer?

En qua moeilijkheid, het is 2x prikken met AS en 2x met een slinspuit. Verder wat pillen per dag. Heb een excel schema doorgenummerd met data met daarom wat ik elke dag moet nemen. Zo lastig is dat niet.

Maar als er overbodige zaken in zitten dan skip ik die wel.
          Last edited by Erik77; 16-05-2010, 17:54.

Comment

Wat doet hetzelfde, Winny en proviron in de zin van beide DHT? En wat nog meer?

En qua moeilijkheid, het is 2x prikken met AS en 2x met een slinspuit. Verder wat pillen per dag. Heb een excel schema doorgenummerd met data met daarom wat ik elke dag moet nemen. Zo lastig is dat niet.

Maar als er overbodige zaken in zitten dan skip ik die wel.
            Winny en proviron samen schijnt niet te kunnen las ik laatst op DBB.
            Aromasin en proviron doen ook zo goed als hetzelfde.

Comment

---

was even nieuwsgierig naar de verhouding:

W1-10 Tren E @ 280mg/week (tren en test samen 1.5 ml injecteren 2x/week)
              W1-12 Test E @ 400mg/week

zover ik het weet gaan bijna alle test e in 250mg versie dus als je 1,5 ml zou spuiten kom je uit op 375mg. zou dus bij 2 x prikken 750mg per week worden.

tren zit vaak op 200mg dus 1,5 zou 300mg zijn, x2 prik in de week is 600 tren.
              daarbij komt nog de rest wat neemt....

ik weet niet of het er al stond maar wat is je kuurverleden?

en over de b12, 1x in de week is al meer dan genoeg.. je lichaam heeft niet veel b12 nodig dus je gaat het nu zoveel inspuiten dat je er ziek van kunt worden in het uiterste geval.( weet niet hoeveel je spuit van b12 dus als het een lage dosis is dan is dit laatste overbodig wat ik schreef )
              Last edited by leroyw; 16-05-2010, 18:10.

Comment

Kan me voorstellen van die dosis, dat dat wat onduidelijk is. Ik neem 0,8 ml test (250mg/ml) en 0,7 ml tren (200mg/ml) dat is samen 1.5 ml. Dat 2x per week is dan 400mg test en 280mg tren.

280 klinkt zo gek maar 2x per week 1.5 ml is wel makkelijk en de dosis komt prima uit met wat ik wil namelijk iets meer dan de 200mg.

En die B12 dat is 1000mcg die knalrode belgische dus geen depot. Dosis varieert volgens oa mensen op DBB tussen dagelijks en wekelijks. Wat vind jij 1 of 2 keer per week?

Enne topic titel schrijft al; eerste kuur. Kuurverleden is mdrol en epistane achtig speelgoed. Nu dus 280mg tren 400mg test.

Comment

Kan me voorstellen van die dosis, dat dat wat onduidelijk is. Ik neem 0,8 ml test (250mg/ml) en 0,7 ml tren (200mg/ml) dat is samen 1.5 ml. Dat 2x per week is dan 400mg test en 280mg tren.

280 klinkt zo gek maar 2x per week 1.5 ml is wel makkelijk en de dosis komt prima uit met wat ik wil namelijk iets meer dan de 200mg.

En die B12 dat is 1000mcg die knalrode belgische dus geen depot. Dosis varieert volgens oa mensen op DBB tussen dagelijks en wekelijks. Wat vind jij 1 of 2 keer per week?

Enne topic titel schrijft al; eerste kuur. Kuurverleden is mdrol en epistane achtig speelgoed. Nu dus 280mg tren 400mg test.
                  hey eric,

over die b12 die gasten die beweren dat ze het dagelijks nodig hebben laat hun maar in die waan die komen hunzelf nog wel tegen wat een bullshit. ik zou gewoon 1 x in de week of zelf 1 x in de 2 weken zo'n ding zetten is meer dan genoeg. Als je wilt horen wat het verhaal erachter is moet je maar even naar je dokter gaan en die kan je wel vertellen wat je ervan kan krijgen.

Voor de rest vind ik dat je best veel tegelijk neemt voor een 1ste kuur maar dit is uiteraard jou eigen keuze.

ik kan je alleen maar succes wensen en hopen dat alles verloopt zoals je wilt.

p.s. nogmaals ik weet niet wie je verteld heeft dagelijks een b12 erin te gooien maar die gozer is of geld aan het verdienen of hij weet echt niet waar ie mee bezig is. Dat soort informatie verstrekken is gewoon link.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Winny en proviron samen schijnt niet te kunnen las ik laatst op DBB.
                    Aromasin en proviron doen ook zo goed als hetzelfde.
                    Geen proviron maar doen dan? Of wel maar dan maar 25mg per dag tot aan winny en dan stoppen?

@leroyw
                    2x een halve ampul gaat het dus worden. LOL heb dan echt veel B12 over. Ach dat komt wel op.
                    Last edited by Erik77; 16-05-2010, 20:33.

Comment

-----

dat je veel b12 over houd kan geen kwaad die kun je lang gebruiken....

veel succes met je kuur

Comment

Als je van die B12 af moet hoor ik het wel....kan het goed gebruiken
                        1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

T3 Op- en afbouwen. Heb mijn twijfels bij tren in de eerste kuur, denk dat 400mg test al genoeg is. Zeker met winstrol ook nog op het einde.

Overigens, heb even snel wat research gedaan, en hoewel er enig bewijs is dat winstrol ook progesteronreceptoren bezet zonder ze te activeren, is er niet bekend hoeveel er bindt, en hoe goed het bindt. Vraag is dus of winstrol effectief is tegen progesteron. En zolang daar niets over bekend is, zou ik er niet blind op vertrouwen.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ja op en afbouwen snap ik maar dat gaat dan toch per stappen van 25 mg lees in in andere logs. Ik zie dan stappen van 25-50-75-50-25 Ik had er wel aan gedacht die T3 verder te delen en 5 dagen met 12,5 te beginnen en te eindigen. Dat is een kleine moeite die kwartjes, dacht dat dat niet nodig was maar oke.

Thnx ja dat progestoron en prolactine verhaal. Ik doen met B6, een aromatase remmer en het beetje dat winstrol wellicht helpt al vrij veel. Letro is me preventief te zwaar, fingers crossed Dit is trouwens het artikel wat ik gelezen heb hierover. En een anti prolactine is nauwelijks te vinden en verschikkelijk duur. Tenminste ik zie alleen HG.

Thnx
                            Last edited by Erik77; 17-05-2010, 18:10.

Comment

succes met je kuur!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X