Vraag Anabolen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag Anabolen.

Er wordt veel gebruikt dat weet iedereen en dat kan je ook lezen op dit forum.
    Nu zou ik wel is willen weten of er ook mensen zijn die er serieus ziek van zijn geworden hiervan en dan heb ik het over ongeneeselijk.
    Niet echt een vrolijk topic maar best handig ok te weten lijkt me.

Originally posted by IMMORTAL View Post
    Er wordt veel gebruikt dat weet iedereen en dat kan je ook lezen op dit forum.
    Nu zou ik wel is willen weten of er ook mensen zijn die er serieus ziek van zijn geworden hiervan en dan heb ik het over ongeneeselijk.
    Niet echt een vrolijk topic maar best handig ok te weten lijkt me.
    Hier was al een topic over en die was niet echt "druk bezocht".

Ik denk niet dat er veel ongeneeselijk ziek worden/zijn. Bij de pro's is dat wel van toepassing maar niet onder de gebruikers hier...(denk ik).

Comment

Ik hoop dat er mensen zijn die hier eerlijk voor uit komen.
      Of klachten hebben die niet meer omkeerbaar zijn?

Comment

Slaapgebreken komen hier wel eens voor heb ik vaker opgevangen.

Bij de pro's diabetes door insuline misbruik en groeiende ingewanden door de HGH.
        en nog een hoop dingen die niet omkeer zijn.
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Ik ben er ongeneselijk droog van geworden en ik heb al een tijdje te kampen met chronische buffheid.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Dus dan zou je kunnen stellen dat al die bijwerkingen die je op de buisluiter leest allenmaal wel mee vallen dus.

Comment

Bij gebruik vallen ze mee.
              Bij misbruik zullen veel bijwerkingen wel meespelen.
              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by IMMORTAL View Post
                Dus dan zou je kunnen stellen dat al die bijwerkingen die je op de buisluiter leest allenmaal wel mee vallen dus.
                Daar kan NIEMAND garanties voor geven. Eenieder die wel garanties gaat geven, krijgt stante pede een permaban. Nuance aanbrengen (de kans is groot dat), is toegestaan, meer ook niet.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Wat heet misbruik?
                  Als je van de bijsluiter uit moet gaan is teveel nemen toch al misbruik?
                  Niet verstandig gebruiken alla, dat je bloedwaarden alle kanten op knallen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X