Help!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Help!

Ik ben nu net 2 dagen aan het kuren met stromba.
    Het lijkt wel of ik nu al meer haaruitval heb(zit ook steeds te plukken aan me haar om te kijken wat er van af komt).
    Mijn vraag is kan dat nu al of zou het komen omdat ik altijd gel in heb en daardoor de haren er niet uit kunnen vallen en je er dus los trekt?

Waarom post je dat niet gewoon hier: http://forum.bodynet.nl/kuren-and-re...tml#post686627 ?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

dacht dat ik daar een nieuw topic voor moest maken.
      maar niet dus waarschijnlijk

Comment

Ben jij niet retired mod

@ topic, je zal niet gelijk de eerste dag hele plukken uit je haar kunnen trekken.
        Kijk het ff een weekje aan.
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Komt haar verlies veel voor met stromba en is het ernstig als je je hele kur wel afmaaakt of valt het vaak niet eens op?

Comment

Verschilt per persoon, had er zelf helemaal geen last van terwijl mijn vader kaal is en mijn broer die 2 jaar ouder is ook vette inhammen op zijn hoofd heeft en dun haar.
            Go heavy or go home!

Comment

ik heb last van inhammen en mijn vader en broer ook maar en mijn opa van me vaders kant en de opa van mijn moeders kant had een flinke haarbos.
              hoop dat het zo lijtk zeg maar.

Comment

Maar je haar zal niet na 2 doses uitvallen....
                Zal tussen je oren zitten....

Ow shit je haar ook
                Go heavy or go home!

Comment

haha nee lijkt me ook niet misschien is het omdat ik er nu meer op ga letten of zo hoop ik dan maar.
                  dank je

Comment

nog mensen ervaring hiermee?

Comment

als je aanleg hebt voor kaalheid moet je geen stromba nemen.. wat ik heb gelezen staat het dan bekend om haaruitval

Comment

-------

wat je nu verteld zit tussen je oren.... en al zou het wel zo zijn dan gebeurt dit echt niet een paar dagen, daarbij komt nog eens als je haaruitval krijgt je echt geen bossen tegelijk eruit kunt trekken haha, vind het wel grappig te lezen.

Comment

Haha het komt er ook niet met bossen uit hoor, maar als ik hier en daar wat trek heb ik al snel o een haar of 3 a 4 tussen me vingers, verspreid over me hoofd dan

Comment

haha 3 - 4 haren, in dat geval zit heel de wereld aan de stromba.

Comment

ja en dat dan wel een paar keer he en ook per dag.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X