Hoeveel kuren voordat je aan hgh gaat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoeveel kuren voordat je aan hgh gaat

denk dat het niet iets is namelijk om in je 2 of 3 kuur te doen eerder als je een paar jaar kuur evaring heb.

en waarom zou je niet voor het maximale gaan als je het dan toch doet en er meteen insuline bij pakken
    "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Denk dat het er ook aan ligt waar je het voor wil gebruiken, vet verbranden of spiermassa. En insuline is dodelijk als je het verkeerd gebruikt en sth en as niet... dus voor mij geen slin! maar sth... laat maar komen!
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (dirkster @ Mrt. 13 2004,13:26)]denk dat het niet iets is namelijk om in je 2 of 3 kuur te doen eerder als je een paar jaar kuur evaring heb.

en waarom zou je niet voor het maximale gaan als je het dan toch doet en er meteen insuline bij pakken
      ben het helemaal met je eens dat het geen kuur voor beginners is maar wat die insuline betreft ben ik toch een beetje scary!

je moet zo gedisciplineert zijn want anders kan je zomaar het loodje leggen!

maar hgh is wel lekker spul,al zeg ik het zelf.

greetz

Comment

even over dat hgh gebruik dan moet je ook discipline hebben. je gaat er dan wel is waar niet meteen dood aan maar verkeerd gebruik lijkt me ook niet aan te raden.
        en is zonde van je investering

maar hoe los je dan de onderdrukking op in je slin aanmaak als je hgh gebruikt.

en ik denk dat de meesten toch koolhydraten nuttigen. wat is er dan moeilijk aan om 10ui slin direct na het trainen te prikken en dan 2 aa drinken en dan binnen een uur een proteine shake te nemen verder is het niets

Comment

bij hgh is insuline eigenlijk een must als je voor massa gaat. om droger te komen, dan zou je het kunnen laten zitten.
          insuline heb je ook kortwerkende. dat is iets makkelijker in gebruik. maar ja, ook ik begin er niet aan hoor.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik vind dat insuline belangrijker gemaakt wordt dan het eigenlijk is.

het is niet meer dan een transporthormoon waardoor je glycoceen sneller naar je spiercellen gestuwt wordt maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat als je geen insuline gebruikt dat dat niet gebeurd.

ga maar na;insuline is pas van de laatste jaren en gh is er al 40 jaar ofzo.
            ik heb boek van Dan Duchaine(rip)gelezen en in die tijd knalden alle bbers alleen maar op gh in combinatie met a.s.

dit is dus een stukje theorie daar kunnen we over blijven twisten.

ik heb een vriend die net zo lang is,en we begonnen alletwee tegelijkertijd met kuur alleen hij deed er wel insuline bij.
            we wogen ook hetzelfde(127kilo) alleen hij was 10%bf en ik zat op 24%bf.
            uiteindelijk ben ik na 8 weken tijd 12 kilo zwaarder geworden en 4% van mn bf af en hij is 4 kilo zwaarder geworden en 3%bf eraf(hij ziet er natuurlijk beter uit maar het gaat even om de vergelijking met of zonder insuline)en dan denk ik bij mezelf;waarom zal ik het risico nemen?

hij heeft er helemaal geen brute massa mee gewonnen en ik wel(het wordt voor mij ook tijd om over een maand goed te gaan dieten en een klap omlaag te gaan in bf maar wil eerst maximale groei)

just my thoughts................

greetz

Comment

Hier zijn mensen die insuline gebruikt hebben, misschien kunnen die hun mening eens geven .

grtz
              stil growing

Comment

slin geeft ongeveer al je het goed doseert 5 kilo extra op je kuur

Comment

o ja snipke ik heb slin gebruikt in me kuur

van 16 weken 4weken op 2 af 4op beter is 4 weken er tussen maar ach ik kon niet meer wachten.

van bijwerkingen heb ik niets van gemerkt maar ik was heel stipt met eten naar het trainen en das wel belangrijk

heb een keer gehad op een off day dat ik iets et weinig had gegeten begon een beetje te zween en kreeg een enorme vreetbui dus ik naar de mac en naar een kip 20 en 2 mcchickens en een sprite was alles weer oke

maar kan ook door iets anders zijn gekomen

bij mijn volgende kuur in mei weer slin erbij en dan 6 weken
                  en verder niet

Comment

Dus in princiepe als ik dat gebruik na mijn training en ik drink dan een koolhydraat drankje met 100 gram koolhydraten is alles ok dan moet ik nergens voor vrezen.

grtz
                    stil growing

Comment

Zo simpel is het niet snipke.

Ligt er ook aan wat voor insuline je hebt. Want sommige werken maar een uurtje ofzo en andere hebben meerdere pieken. Gebruik je teveel koolhydraten en vet bij post insuline dan wordt je dik. Gebruik je te weinig kan je een hypo krijgen en nog wat andere dingen.

Over insuline moet al helemaal niet licht gedaan worden, tis erg gevaarlijk spul.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (melkman @ Mrt. 14 2004,19:40)]Zo simpel is het niet snipke.

Ligt er ook aan wat voor insuline je hebt. Want sommige werken maar een uurtje ofzo en andere hebben meerdere pieken. Gebruik je teveel koolhydraten en vet bij post insuline dan wordt je dik. Gebruik je te weinig kan je een hypo krijgen en nog wat andere dingen.

Over insuline moet al helemaal niet licht gedaan worden, tis erg gevaarlijk spul.
                        wijze woorden,melkman!!

daarom durf ik het nog niet te gebruiken.

greetz

Comment

Ik ga er helemaal niet licht over, ik wou me gewoon voorstellen hoe het in zijn werking gaat, ik denk te herinneren dat je 10gr koolhydraten moet benutten per iu dat je gespoten hebt, kan ook mis zijn
                          Ik heb het hier over de kortwerkende insuline denk ik dat je na de training zet en dat je ook moet zien dat je niet in slaap valt de eerste 4uren.
                          Ik probeer gewoon meer te weten te komen over insuline zoals over as.

grtz
                          stil growing

Comment

Dat laatste was ook een opmerking in het algemeen. VIndt zelf dat er in deze thread er iets te lichtzinnig over slin wordt gedaan. Was dus meer als een waarschuwing bedoelt

Dr hoeft maar een idioot dit stukje te lezen
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] ]Dus in principe als ik dat gebruik na mijn training en ik drink dan een koolhydraat drankje met 100 gram koolhydraten is alles ok dan moet ik nergens voor vrezen.
                            en te denken "goh laat ik dat maar ns proberen  na het trainen".

Dr zullen er hier zat zijn die af en toe beetje hier lezen maar voor de rest zelf geen info opzoeken en het gewoon gaan gebruiken.  

Comment

slin is niet voor beginners maar voor iemand die nadenkt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X