Kuurtje op doktersvoorschrift

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

sammy dat is een fijn informatie maar ,wat hebben wij daar aan als wij toch niks kunnen kopen bij hem ,je maakt ons blij dat het te krijgen is bij de doktor maar je zeg niet waar en bij wie ,dat je veel dozen heb besteld is fijn maar niet voor ons ,als ik een doktor kan vinden die dat ook doet dan zal ik zeker aan anderen door geven ,en weet je waroom ik gun ook onderen dat ze groot worden

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (omnadren @ Mrt. 19 2004,01:15)]sammy dat is een fijn informatie maar ,wat hebben wij daar aan als wij toch niks kunnen kopen bij hem ,je maakt ons blij dat het te krijgen is bij de doktor maar je zeg niet waar en bij wie ,dat je veel dozen heb besteld is fijn maar niet voor ons ,als ik een doktor kan vinden die dat ook doet dan zal ik zeker aan anderen door geven ,en weet je waroom ik gun ook onderen dat ze groot worden  
      tsja........daar heb je wel een punt,omnadren.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 19 2004,06:09)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (omnadren @ Mrt. 19 2004,01:15)]sammy dat is een fijn informatie maar ,wat hebben wij daar aan als wij toch niks kunnen kopen bij hem ,je maakt ons blij dat het te krijgen is bij de doktor maar je zeg niet waar en bij wie ,dat je veel dozen heb besteld is fijn maar niet voor ons ,als ik een doktor kan vinden die dat ook doet dan zal ik zeker aan anderen door geven ,en weet je waroom ik gun ook onderen dat ze groot worden
        Idd, maar in Nederland kan het ook!!! Ik ben alleen zijn naam vergeten. Karsten of iets dacht ik dat die dokter heet, zit in Haarlem of Arnhem dacht ik.

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Riki @ Mrt. 19 2004,08:05)]
          Originally posted by [b
          Originally posted by [b
          Idd, maar in Nederland kan het ook!!! Ik ben alleen zijn naam vergeten. Karsten of iets dacht ik dat die dokter heet, zit in Haarlem of Arnhem dacht ik.
          dat ligt nog wel even een eindje uit elkaar als je nog meer gegevens hebt dan horen wij het graag.

Comment

Kan iemand dan een prijslijst geven?
            Ik rijdt graag effe naar belgie of waar dan ook als er goedkoop en zeker echte as is.
            Een PM met wat info zou ik zeer op prijs stellen

Comment

Ik zit al 18 jaar in de bodybuilding en heb contacten in heel Europa , dat geef je niet zomaar door in een forumpje waar je niet weet of er politie tussen zit of niet.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (SammyV @ Mrt. 19 2004,10:23)]Ik zit al 18 jaar in de bodybuilding en heb contacten in heel Europa , dat geef je niet zomaar door in een forumpje waar je niet weet of er politie tussen zit of niet.
                Daar heb je wel een punt sammy, je moet altijd oppassen want nog niet lang geleden zijn er in nederland een paar mensen opgepakt. Maar via mail of pm zou ik het toch graag vernemen.

grtz
                stil growing

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Riki @ Mrt. 19 2004,08:05)]
                  Originally posted by [b
                  Originally posted by [b
                  dat is al heel lang geleden,riki.

dr karsten was de bekendste "anabolendokter" die er vroeger was maar die doet dat allang niet meer.

en bij karsten was je ook niet goedkoop uit want die rekende voor een decaatje vroeger 30 gulden!

heb diverse vrienden die toenertijd bij hem kwamen.

helaas dus...............

greetz

Comment

snipke ik heb een vraag je aan je ,kun je of heb je geen forum of zo iets waar die blauwe niet zo maar aan kunnen komen ,waar wij iets meer van zon informatie uit kunnen wisselen ,wat smmay zegt klopt je moet niet alles op internet door vertelen ,dat zou ik dus ook niet snel doen ,maar is niks waar je zon informatie uit kunt wiselen met anderen dat niemand daar last van heeft ,waar je een bepaald code krijgt of iets anders een beetje beveiligd

Comment

Zeg, mag dit allemaal besproken worden?

Vragen naar bronnen, bronnen noemen??? Doorgaans keihard verboden op dit soort fora...

just my 600 vials...

Comment

We hebben een sectie waar een wachtwoord nodig is om binnen te geraken, moet je even aanvragen aan één van de mods.

grtz
                        stil growing

Comment

Weet wel dat 100 mg deca daarzo 15 euro kost, wat dus wel redelijk veel is

je kan beter op zwarte markt blijven

Comment

groeihormoon humatrope ook te krijgen daar, echter onnoemelijk duur, en wordt tegen vriezer aan bewaard, dus kan bevroren zijn.
                            Heb dit 1 x daar aan de hand gehad, bevroren vloeistof, dus groeihormoon was waarschijnlijk stukgevroren.
                            Dadelijk terug gegaan, en andere gekregen, maar even goed, als ik het thuis had bekeken, en niet onmiddellijk in de auto, was het waarschijnlijk ontdooit, en was ik bezeikt.

Comment

sustanon kost ook 15 euro in de apotheek met een recept.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X