Kuurtje op doktersvoorschrift

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuurtje op doktersvoorschrift

Ik heb een nieuwe dokter ontdekt (via,via) die me een kuurtje wil voorschrijven en mijn bloed wil controleren voor en na.
    Ik heb met de dokter eens besproken wat er nog allemaal in de apotheker ligt , maar dat is niet veel meer zo te zien.
    Weet er iemand wat je nog allemaal kan krijgen in de apotheker (in Belgie)?
    Deca, Susta en primo (tabs) weet ik al zeker en de nakuur zal ook geen probleem zijn.
    De rest (d-bol en winstrol ) heb ik al .

WTF daar heb ik dus nog nooit van gehoord. Hoe heb jij dat voor mekaar gekregen.Mss zoiets van: Dokter ik voel me zo slap en klein, ik wil groeien. Kunt u iets geven zodat ik wel kan groeien

De vraag kan ik je niet beantwoorden, helaas.

Comment

Nee, die dokter is gekend voor het makkelijk schrijven van briefjes en voorschriften, ik heb het gewoon gevraagd .
      Ik heb zelfs voor mijn vrouw 2 voorschriften Reductil 15mg(eetlustremmer) gekregen zonder dat hij haar gezien had.
      Het is een goede dokter voor dit , maar ik zou er niet naar toe gaan als ik echt ziek zou zijn

Comment

zit die dokter toevallig in maasmechelen? want daar schijnt ook zo'n dokter te zitten die dit doet.
        Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Dus een soort bodybuilder dokter . En je krijgt gewoon as gratis. Kan hij voor mij dan ook wat gh voorschrijven? .
          (Ik zal het denk ik wel verkeerd begrijpen)

Comment

Ik woon ook in belgie en ben dus al lang op zoek naar zo eentje maar wordt steeds afgewimpeld, kan je me via pm laten weten wie het is en waar hij woont.

grtz
            stil growing

Comment

snipke ik dnek dat iedereen wel zo'n dokter wil hebben. Ik heb dringend een kuur HGH nodig,

Comment

hgh ligt niet in de apotheek op voorraad dus dat kun je vergeten. en eeuuh mij mag je ook een pm sturen!!

Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

ik kan me niet voorstellen dat je gratis die anabolen voorgeschreven krijgt...........???

Comment

je moet een kleine bijdrage betalen

voor hgh gaat dit niet op voor 36ui moet je bij de apotheek 385 eurotjes betalen is geen geregistreerd medicijn voor iets
                    "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (dirkster @ Mrt. 18 2004,15:51)]je moet een kleine bijdrage betalen

voor hgh gaat dit niet op voor 36ui moet je bij de apotheek 385 eurotjes betalen is geen geregistreerd medicijn voor iets
                      Kun je HGH bij de apotheker halen dan???

Comment

is wel makkelijk zo doktor alleen zou wel oppassen met ze naam doorspelen want teveel bekendheid voor hem zal die vast niet prettig vinden want hij kan echt wel ze baan erdoor verliezen
                        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (real1972 @ Mrt. 18 2004,14:58)]snipke ik dnek dat iedereen wel zo'n dokter wil hebben. Ik heb dringend een kuur HGH nodig,

Zijn de nederlanders hier dan bereid naar belgie te rijden wanneer die dokter voorschrijft, moody ben jij dan van Belgie

grtz
                          stil growing

Comment

na allee manneke natuurlijk ben ik bereid om naar belgie te rijden vooral als me dat centen gaat besparen. want diesel kost me niets ik tank op de zaak

Comment

Het is zo dat je in Belgie enkele dokters vind die alles voorschrijven wat er te krijgen is in Belgische apotheek.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X