Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
t3 werkt vooral goed icm met clen...en als je het mij vraagt alleen met AS want van de t3 verbrand je ook spieren, clen werkt daarentegen anti katabool dus das mooi meegenomen, nog wat testo en evt masteron, anavar of winstrol erbij en klaar is je cut!!
De werking van T3 klopt niet.
T3 verbetert de eiwitsynthese en kan juist zorgen voor meer spiergroei door verhogen van GH aanmaak.
Wel op voorwaarde dat er goed en voldoende gegeten wordt.
De spiermassa wordt dus alleen verbrand als je zwaar katabool bent en veel te weinig eet.
De werking is wel beter met AAS, maar is dus niet persee nodig voor spierbehoud.
De werking van T3 klopt niet.
T3 verbetert de eiwitsynthese en kan juist zorgen voor meer spiergroei door verhogen van GH aanmaak.
Wel op voorwaarde dat er goed en voldoende gegeten wordt.
De spiermassa wordt dus alleen verbrand als je zwaar katabool bent en veel te weinig eet.
De werking is wel beter met AAS, maar is dus niet persee nodig voor spierbehoud.
Na heel wat ervaringen van anderen en door stukken die ik ooit s gelezen heb over t3 zonder AS is het voor mij een gegeven feit geworden dat je spieren verbrand met enkel t3.....(er wel vanuitgaande dat je gewoon cut en dus laag in kallorieen en hoog in eiwitten gaat)
Maar als jij me een stuk met onderbouwing geeft die het tegendeel bewijst sta ik er zeker open voor! ben wel vaker terug gekomen op "zekere feiten"
Heb je dat stukkie text nog ergens??
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment