Groeien

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ja maar niet van die 10 mg dianabol,weet je waar je dan van groeit, zal ik je een verchaaltje vertelen een vriend van mij hij dacht ook ik neem een kuurtje dan woord ik hulk ,maar hij weest niet wat en hoeveel, dus ik heb hem een flesje gegeven met wat spul daar in voor 8 weken ,dus hij ging snel en veel trainen, goed eten, vroeg naar bed hij deed alles wat hij normaal niet deed ,hij deed zich best die jongen ,ik zei tegen hem dat ie dat spul moest drinken dan werd ie groot , maar hij ging gewoon door ,zijn moeder kookte heel goed voor hem en heel veel ,hij dronk geen alcohol hij rookte niet niet ,hij deed gewoon wat hij normaal nooit deed ,en weet je wat ik zag aan hem dat ie groeide ,dus ik zei nou je groeit jongen ,ja ja en hij blij ,hij was op het einde naar zon 10 wekjes 5 a 6 kilotjes bij gekomen ,en nu zal ik je nog wat vertelen, weet je wat ik hem heb gegeven (druiven saap) en geen anabolen ,ik weest als zijn moeder daar achter was gekomen ,dat ze hem uit het huis zou gooien, dus ik dacht geef die jongen geen anabolen, dat spul is niet waard om op zon manier uit het huis gegooit iemand zien woorden ,maar het doel van dat stoom verchaaltje van mij is dat anabolen nemen bestaat 70 % toch tussen je oortjes ,alles zit tussen je ooren ,als iemand jou verteld dat je van allen testo 10 a 12 kilo bij kan komen ,dan weet ik bijna zeker dat je ook zon 10 kilo bij kan komen ,en waarom omdat je daar op gaat bijten dat je die 10 kilo moet haalen ,en dan doe je aales aan om dat te kunnen bereiken ,nou dit is het einde van dat stoom verchaalte van mij

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (xdevilx @ Mrt. 22 2004,12:36)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Hansdepans @ Mrt. 22 2004,12:26)]Van 10 gram kan een normaal mens niet groeien imo. Je lichaam maakt zelf elke dag tussen de 5 en 10 mg test aan. Dbol verlaagt dat dus kom je in totaal met wat geluk op 12 tot 15 mg test.

Verder is het op- en afbouwen niet nodig. Je lever gaat er niet aan wennen hoor. Als dat wel zo zijn zijn dan zou alles afgebroken worden en er niks overblijven...dat wil je toch ook niet?
      Liever naderhand mariadistel nemen.

Verder vind ik dat je as niet neemt op basis van de mogelijke bijwerkingen maar op basis van je doelen. Als dat betekent dat je veel moet nemen en je wilt de sides niet, stel je doelen dan bij. Houd jezelf niet voor de gek.
      niet mee hansepans op 10mg kan je ook groeien ik zeg niet dat het veel is maar je groeit wel
      misschien dat je neus wat gaat groeien maar dat is ook alles

10mg is gewoon te weinig voor een normaal mens!

als je iets doet doe het dan goed.

ga niet lopen kloten want dat is zonde van je tijd en geld.

net wat hans zegt;je baseert een kuur niet op de mogelijke bijwerkingen maar op de doelen die je wilt bereiken en anders kan je beter van de anabooltjes afblijven.

greetz

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (omnadren @ Mrt. 22 2004,13:42)]ja maar niet van die 10 mg dianabol,weet je waar je dan van groeit, zal ik je een verchaaltje vertelen een vriend van mij hij dacht ook ik neem een kuurtje dan woord ik hulk ,maar hij weest niet wat en hoeveel, dus ik heb hem een flesje gegeven met wat spul daar in   voor 8 weken ,dus hij ging snel en veel trainen, goed eten, vroeg naar bed hij deed alles wat hij normaal niet deed ,hij deed zich best die jongen ,ik zei tegen hem dat ie dat spul moest drinken dan werd ie groot ,  maar hij ging gewoon door ,zijn moeder kookte heel goed voor hem en heel veel ,hij dronk geen alcohol hij rookte niet niet ,hij deed gewoon wat hij normaal nooit deed ,en weet je wat ik zag aan hem dat ie groeide ,dus ik zei nou je groeit jongen ,ja ja en hij blij ,hij was op het einde naar zon 10 wekjes 5 a 6 kilotjes bij gekomen ,en nu zal ik je nog wat vertelen, weet je wat ik hem heb gegeven (druiven saap) en geen anabolen ,ik weest als zijn moeder daar achter was gekomen ,dat ze hem uit het huis zou gooien, dus ik dacht geef die jongen geen anabolen, dat spul is niet waard om op zon manier uit het huis gegooit iemand zien woorden ,maar het doel van dat stoom verchaaltje van mij is dat anabolen nemen bestaat  70 % toch tussen je oortjes ,alles zit tussen je ooren ,als iemand jou verteld dat je van allen testo 10 a 12 kilo bij kan komen ,dan weet ik bijna zeker dat je ook zon 10 kilo bij kan komen ,en waarom omdat je daar op gaat bijten dat je die 10 kilo moet haalen ,en dan doe je aales aan om dat te kunnen bereiken ,nou dit is het einde van dat stoom verchaalte van mij
        HIer kan ik me bij aansluiten, veel zit tussen de oren, als ik elke dag in de spiegel kijk en tegen mezelf zeg dat ik er ongelooflijk groot uitzie en ik blijf dat herhalen dan begin ik na 1 maand echt te denken dat ik groot ben, ook al ben ik een klein mannetje.

grtz
        stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X