wanneer kicht test e bij jou in?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Kevin72 View Post
    Verklaar je nader ajb
    Why? Wat is er moeilijk aan?
    Je zet test. test heeft even tijd nodig om door je lichaam te verspreiden. Duurt echt niet zo lang. Daarna gaat het al intern aan het werk ook al merk je extern er nog niks van. Intern ligt je axis plat, je eigen test productie stopt, eiwitsynthese schiet omhoog allemaal dingen die je extern nog niet merkt. Maar intern is de test gewoon al aan het werk ook al merk je er nog niks van. Extern begin je gewoon al massa en kracht te ontwikkelen met kleine stapjes, maar niet genoeg dat het je meteen opvalt. Pas rond week 4-6 gaat het met grote visueel zichtbare stappen omhoog. En vanaf dat moment is het extern pas merkbaar voor de gebruiker. Rond week 2 kunnen je ballen al gaan verkleinen waardoor een hoop mensen vanaf die week al beginnen met HCG er in te zetten.

Zeggen dat test=e pas vanaf week 4-6 werkt klopt dus gewoon voor geen reet, want het werkt vanaf het moment dat het gezet is. Alleen merk je dat extern nog niet.

geilheid hoef je niet te hebben. ik had het niet. agressiviteit hoef je ook niet te hebben. Ik ben juist aggro zonder AS en was mega relaxted met AS. Het is puur afhankelijk hoe iemand op AS reageert waardoor niet iedereen hetzelfde er op reageert.

Comment

@ quibus
      kon hem niet meer aanpassen zag het sochtends pas.
      overloaded head
      Last edited by Beachboy; 15-08-2010, 09:42.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Why? Wat is er moeilijk aan?
        Je zet test. test heeft even tijd nodig om door je lichaam te verspreiden. Duurt echt niet zo lang. Daarna gaat het al intern aan het werk ook al merk je extern er nog niks van. Intern ligt je axis plat, je eigen test productie stopt, eiwitsynthese schiet omhoog allemaal dingen die je extern nog niet merkt. Maar intern is de test gewoon al aan het werk ook al merk je er nog niks van. Extern begin je gewoon al massa en kracht te ontwikkelen met kleine stapjes, maar niet genoeg dat het je meteen opvalt. Pas rond week 4-6 gaat het met grote visueel zichtbare stappen omhoog. En vanaf dat moment is het extern pas merkbaar voor de gebruiker. Rond week 2 kunnen je ballen al gaan verkleinen waardoor een hoop mensen vanaf die week al beginnen met HCG er in te zetten.

Zeggen dat test=e pas vanaf week 4-6 werkt klopt dus gewoon voor geen reet, want het werkt vanaf het moment dat het gezet is. Alleen merk je dat extern nog niet.

geilheid hoef je niet te hebben. ik had het niet. agressiviteit hoef je ook niet te hebben. Ik ben juist aggro zonder AS en was mega relaxted met AS. Het is puur afhankelijk hoe iemand op AS reageert waardoor niet iedereen hetzelfde er op reageert.

Deze verklaring van Falstyr klopt helemaal, al het andere is BS.
        De mensen verwarren het sterker worden, groeien en dat opmerken, plus het grote stapeleffect vanaf een week of 4 tot 6/7 met het inkicken.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
          ik zit nu in mijn 4e week maar merk nog helemaal niks, ook geen geilheid of wat dan ook.
          Hoeft ook niet persee. Ik voel er ook nagenoeg nooit iets van. Weet niet wat en hoeveel je zet, maar kan zomaar zijn dat je over een week de hele dag fucking horny bent of agressief of vol met puisten zit of wat ook, maar dat hoeft dus allemaal niet te gebeuren.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

test e

test e gewoon voor lange periode gebruiken moet je eens kijken wat het met je kracht doet....

en inderdaad zoals al word beschreven geduld kevin....

dan had je aan de sustanon of zo moeten gaan

Comment

Ja idd heb geduld maar dat ik nog helemaal niks merk vind ik best wel vreemd.
              Face your demons...........

Comment

Check je weegschaal, spiegel en je kleding. Wil je helemaal zeker zijn ff bij dok. bloed prikken

Hoeveel mg zet je btw?
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                We like it

Comment

250mg en dat 2e keer in de week.
                  Merk er wederom nog geen zak van.
                  Face your demons...........

Comment

500 mg moet je merken!

Is het je eerste X btw?