Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
het is een beetje apart het merk is nog redelijk onbekend en jij gaat het gewoon gebruiken zonder dat je ook maar iemand hebt gehoord erover is niet erg slim.
denk na volgende keer maat straks gebeurd er iets met je en dat kan je niet meer terug draaien...
Ja je hebt gelijk idd maar soms ga je af op iemands vertrouwen he en ik denk wel dat het altijd maar afwachten is wat je erin eigenlijk indouwd met UG dus of het noiu echt zoveel uitmaakt??
Heb je wel is van een UG merk gehoord wat echt problemen veroorzaakte dan?
Ik ben dat iig nog niet tegen gekomen op dit forum, of heb ik daar overheen gelezen?
Ik had al eerst gekeken op google en zag daar wel positieve reactieas, ik kon er alleen nog niks over vinden op BN en dat vond ik wel vreemd.
Vandaar heb ik dus dit topic geopent.
daar ben ik het niet helemaal mee eens, als je een ug lab neemt wat bij denk ik 70 % van de bevolking bekend is dan zit je altijd een stuk veiliger dan dat je een merk neemt waar nog bijna niemand van gehoord heeft....
als er nieuw soort drugs op de markt komt ga je dat dan ook gelijk nemen omdat 2 mensen zeggen dat het goed is? dan zul je waarschijnlijk beter uitkijken waarom doen de mensen dat dan niet met anabolen... op de lange termijn weet je nog niet eens wat er met je kan gebeuren.
het is alleen maar veiligheid waar we over praten wat je doet met je lichaam is uiteraard je eigen keuze.
Als we over langer termijn gaan kijken weet jij ook niet wat er met je kan gebeuren door al die zooi wat je gebruikt hebt.
Ik ben het helemaal eens hoor wat je zegt maar als we et allemaal op de veilige weg gooien dan moeten we denk ik helemaal geen UG gaan gebruiken en het allemaal bij de dokter proberen te krijgen.
En zelfs dan weet je nog niet wat er op lager termijn met je lichaam gaat gebeuren omdat alles flink overgedoseert wordt.
Ik las goede resenties op DBB maar hoorde er hier niks over vandaar dit topic.
Nu mijn vraag of er wel is een ernstige klacht op is gedoken?
Als we over langer termijn gaan kijken weet jij ook niet wat er met je kan gebeuren door al die zooi wat je gebruikt hebt.
Ik ben het helemaal eens hoor wat je zegt maar als we et allemaal op de veilige weg gooien dan moeten we denk ik helemaal geen UG gaan gebruiken en het allemaal bij de dokter proberen te krijgen.
En zelfs dan weet je nog niet wat er op lager termijn met je lichaam gaat gebeuren omdat alles flink overgedoseert wordt.
Ik las goede resenties op DBB maar hoorde er hier niks over vandaar dit topic.
Nu mijn vraag of er wel is een ernstige klacht op is gedoken?
Goed punt,wat al die "veilige zooi" met je lichaam gaat doen weet je ook niet.
Er moet trouwens altijd iemand als eerste iets proberen.Alcohol en roken ga je ook dood van en toch doet de helft van de bevolking het
Denk dat veel mensen hun kop ook in het zand steken wat dat betreft.
Ik denk dat de meeste niet eens 100% zeker weten wat er in de vial zit maar het maar geloven.
Denk dat veel mensen hun kop ook in het zand steken wat dat betreft.
Ik denk dat de meeste niet eens 100% zeker weten wat er in de vial zit maar het maar geloven.
precies kevin zo is het maar net, daarom altijd informatie inwinnen...
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Comment