Hoe voel jij je in een nakuur?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe voel jij je in een nakuur?

Ik ben verschrikkelijk moe en heb het idee dat dat komt omdat ik in mijn nakuur zit.(nolvadex 20mg per dag voor 4 weken).
    zit er nu net een week in.
    Kuur was test e only op 10 weken 500mg.

Hoe voelen jullie je tijdens de nakuur?
    En welke bijwerkingen ondervind je?
    Face your demons...........

----

nergens last van.... ook niet met zware kuren..

maar dat is nu na zoveel jaren, kan me goed vinden hoe je je voelt en dat krijgt iedereen in het begin, depri enz enz... je moet er even doorheen maat, niet opgeven of eraan toegeven weet dat het vanzelf over gaat dat scheelt psychisch misschien een boel.... bereid vast voor jezelf voor wat je hierna wilt bereiken met je doel zodat je iets hebt om voor te gaan.

Comment

voelde me alleen gefrustreerd en beetje depri tussen week 4 en 8 van de kuur omdat het net een zwart gat leek waarin niks ging. Verder met na-kuren en andere dingen niks bijzonders gevoeld.

Comment

WEinig bijwerkingen, alleen dat mijn kloten weer normale grote begonnen te krijgen

Comment

Oke weinig bijwerkingen gemeldt dus tot nu toe op DBB heb ik de symptonen gelezen die ik nu ook heb.
          Verder zit ik me nu af te vragen of ik wel verder moet gaan op Nolvadex omdat mijn ballen totaal niet gekrompen zijn en ik me zelfs afvraag of me test e wel echt was en omdat ik me er alleen maar naarder bij voel.(het is toch weer troep wat je in je lichaam stopt.
          Ik ben niet echt bijgekomen in de kuur alleen maar vocht naar mijn idee dus heb niks te verliezen lijkt me.
          Wat denke jullie?

Comment

beter het zekere voor het onzekere en nakuren. tenzij je zeker weet dat je gear fake was. dan nog is de vraag wat voor rommel je dan hebt ingespoten. dus nakuren je hebt de nolva toch staan. is mijn mening

Comment

Je bent totaal niet bijgekomen van 10 weken 500mg Test-e?

Vetpercenate/vvm verhouding ook niet veranderd?

Welk merk had je?
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

als je niks bent bij gekomen in massa dan is het vrijwel cker dat het niet echt is iig zwaar ondergedosseerd dan :S majah

had zelf een depri gevoel alleen met clomifen ervaren in de nakuur, tijdens de kuren voelde ik me meer als prettig, heb wel ooit gehad van sustanon dat ik snel op me pik getrapt was, maar nu eigenlijk ook nie meer
                LET'S GET NASTY YATES!!!
                COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                  Je bent totaal niet bijgekomen van 10 weken 500mg Test-e?

Vetpercenate/vvm verhouding ook niet veranderd?

Welk merk had je?
                  Ja was wel iets aangekomen maar veelal vocht terwijl ik heel schoon en zout vrij at op 4000kcal.

Ik ga de nakuur voortzetten en zien hoe ik me er verder bij voel.
                  Zit nu wel in een crash daar baal ik van.
                  Morgen maar flink beginnen met creatine laden 5 dagen en dan op onderhoudt verder.
                  En maar weer is serieus me supps. gaan gebruiken:

L-Glutamine
                  BCAA
                  Creatine'
                  proteine casseine en whey
                  Cod liver oil met vit. a en d
                  Multi vit.
                  vit.c
                  Voor het slapen L-Theanine

En voorlopig naturel verder

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
                    Ja was wel iets aangekomen maar veelal vocht terwijl ik heel schoon en zout vrij at op 4000kcal.

Ik ga de nakuur voortzetten en zien hoe ik me er verder bij voel.
                    Zit nu wel in een crash daar baal ik van.
                    Morgen maar flink beginnen met creatine laden 5 dagen en dan op onderhoudt verder.
                    En maar weer is serieus me supps. gaan gebruiken:

L-Glutamine
                    BCAA
                    Creatine'
                    proteine casseine en whey
                    Cod liver oil met vit. a en d
                    Multi vit.
                    vit.c
                    Voor het slapen L-Theanine

En voorlopig naturel verder
                    Merk?
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Provitality
                      Solgar
                      Cytosport

Comment

Waarom wilde je de merken weten?

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
                          Waarom wilde je de merken weten?
                          Ik was nieuwsgierig naar welk merk eventueel fake zou kunnen zijn.

Mag ik vragen waarom je keuze uit ging naar die merken?
                          The Sky Ain't The Limit

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                            Ik was nieuwsgierig naar welk merk eventueel fake zou kunnen zijn.

Mag ik vragen waarom je keuze uit ging naar die merken?
                            Omdat ik weet dat deze merken een zeer hoge kwaliteit stoffen bevatten en je er niet veel van nodig hebt om toch werkzaam te zijn.

Shake van Cytosport is gewoon voordelig en de smaak is goed.

Comment

Ik heb het over je roids.
                              The Sky Ain't The Limit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X