Heb je een link voor mij curiosio???
Hoe spuiten????????
Collapse
X
-
-
De prijzen van spencer zijn gedaald zie ik. Was voorheen absurd duur. Haal het zelf gewoon bij de apotheek. Wordt niet vreemd gekeken.
Weten hoe en waar te spuiten moet je voor je kuur weten bro, niet als het spul al in je huis ligt. De verleiding is dan veel te groot gewoon maar te beginnen...
Comment
-
Wassen en ontsmetten zijn niet hetzelfde Arie... Â
Kan me niet voorstellen dat er hier iemand is die het zou accepteren als ze bij de dokter of in het ziekenhuis een injectienaald in je lichaam zouden zetten zonder het eerst te ontsmetten, en terecht.
Blijft uiteraard ieders eigen keus maar een flesje alcohol kost bijna niets en een wattenschijfje ofzo ook niet.
Het kan uiteraard gewoon goed gaan zoals blijkbaar bij Arie, maar het zal een keer mis gaan. Geef je een berg geld uit aan je spulletjes, laat je het misschien zelfs wel testen omdat je zeker wilt zijn dat je geen rotzooi binnen krijgt en zit je vervolgens met een vreselijk abces omdat je te bedonderd was om even wat alcohol over de spuitplek te aaien...
Wat mij betreft dus ALTIJD ontsmetten, kleine moeite en het kan grote problemen voorkomen!! Â
Comment
-
waarom via aparte sites bestellen, als je je naalden tegen normaal tarief bij een normale nederlandse apotheek kan bestellen voor haast niets meer als normaal...
check deze site maar eens: www.apotheek.org
Ze doen er 24 uur over en je kan gewoon via de rabobank telebankieren (komt altijd aan en zo niet versturen ze het zonder prob. nog een keer)
Groetjes weaver ÂBetter regret doing something, than regretting that you've never done it....
Comment
-
ik ontsmet ook niet meer. eerst niet, toen wel een keer, nu weer niet.
ik denk dat het afhangt wie het doet. de een heeft meer zweet of meer smerigheid op zn huid dan de ander. arie en ik zijn schoon.
maar uiteraard blijft het advies wel: DOENeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Hansdepans @ Apr. 19 2004,09:52)]Haal het zelf gewoon bij de apotheek. Wordt niet vreemd gekeken.
Waar is het voor?
ik: wat maakt dat uit.
moeten we wel weten
ik, (dr kwamen al klanten aan uit het durp) geef nou maar op, wat een onzin. kreeg ze vorige keer ook.
wie was dat dan?
ik: wat maakt dat uit, geef op die troep
nee
ik: donder dan op, g@#$$%#$@#$$@#@
dus: ene apotheek is de ander neiteen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...10 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-