Boldone of deca??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Boldone of deca??

Wil volgende kuur boldone gaan gebruiken maar zit toch te twijfelen of ik hier voor in de plaats geen deca zal pakken.
    En wil dan in plaats van 400 mg boldone 400 mg deca pakken.

Mr. C heeft namelijk ooit eens gezegd dat deca voor mensen is gemaakt dus zuiverder dus beter voor je (en boldone voor dieren dus minder zuiver).

Wat vinden jullie hiervan en wat is nou het grote voordeel van boldone tegenover deca is dit dat alleen dat je wat minder vocht vasthoudt en hier droger van komt te staan? Of heeft het meer voordelen (of nadelen??)

Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Hoe wil je je kuur er uit laten zien? Met welke AS wil je het combineren.
    Het klopt overigens dat mijn persoonlijke voorkeur uitgaat naar merken en niet naar generieke AS..

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Week 1 en 2 750 mg susta en 3 tot en met 10 500mg
      Week 1 tot en met 10 400 mg deca of boldone
      Week 4 tot en met 6 e.a.d. 1 winstrol ject.
      En dan nakuur met chlomid en misschien HCG.

Comment

Idd wat neem je erbij en wat wil je bereiken?

Meer voordelen van eq: evt extra honger, minder vet toename, grotere vasculariteit, mindere supressie van je Hpta, geen risico van progesterone gyno zoals in geval van deca.

Voordelen deca: vochtretentie (is meer kracht), sterker qua stof (meer massa)

Da was het wel zon beetje

Comment

Als je al winstrol zou gebruiken in je kuur en ook 3 weken zou ik het doen van week 11 t/m 13. Voordeel is dat je meteen daarna kan beginnen met nakuren.
          Rest van je kuur is heel degelijk en staat garant voor massa.

Greets...

Comment

Ik maak met de winstrol een foutje deze zou ik week 6 tot en met 10 doen en dan 1 e.a.d.

Nog een paar vraagjes is 3 weken winstrol niet te weinig en week 11 12 13 ben je dan niet wat lang aan het kuren ik vond 10 weken al lang eigenlijk (voor mijn doen dan).
            Het leek mij ook goed om de combinatie van drie verschillende as te gebruiken.

En is het verstandig om na te kuren met HCG of is dit zoals ze zeggen uitstel van executie.

Comment

3 weken is weinig maar dat maakte ik op uit je eerste post, foutje zoals je al aangaf.
              Zou de winstrol dan van week 8 t/m 13 nemen. Voordeel is dat je daarna meteen kan nakuren omdat je dan 3 weken na je laaste sust ( deca/boldenone ) injectie zit.

Je kuur dan wel langer maar anders zou je die 3 weken niks doen en daarna alsnog moeten nakuren.

Nakuren met alleen hcg is inderdaad uitstel van executie. Tijdens je kuur is het meest zinvol zoals ik in eerdere posts al beschreef. Altijd nakuren met nolvadex en/of clomid. ( Omnadren... )

Greets...

Comment

De redenering die je gaf ivm Boldenone is niet gefundeerd. Boldenone is idd een veterinair AS.
                MAAR dit staat los van de zuiverheid van het produkt. Ik kan bijvoorbeeld met zekerheid zeggen dat de Boldenone van GS 99,8% zuiver is, één van de zuiverste AS op de markt. Zuiverder dan bvb Stanazolol tabletten van GS, wat "maar" 98% zuiver was.

Trembolone enanth (98,5% zuiver) en acetaat (99% zuiver) (van C&k of CNK), nog zo'n veterinair produkt (en van een goedkoper merk maar nog steeds zuiver), wordt nogal es samen met Boldenone gebruikt, pre-contest. Dit omwille van de eigenschap dat er géén conversie is naar oesterogeen (aromatase), en zodus geen vochtretentie.

En ook de veronderstelling van naar "merken" te gaan... Het is idd veiliger wanneer men het niet kan laten testen. Maar zoek dan een manier. Als je intelligent genoeg bent om een cycle samen te stellen, dan kan je toch ook wel ergens iemand vinden die je kan helpen in een lab.

Een voorbeeld: Deca-durabolin van Organon (apotheek) betaal je voor 100 mg 16 euro, Deca van GS kan je als je goed zoekt voor 2,5 euro per 100mg vinden. Dit is 1/6 van de prijs, ofwel met hetzelfde geld kan je 6 maal langer kuren. Aan jou de keuze.

Comment

Deca of boldenone?
                  Hangt een beetje af van je doel en lichaamstype.
                  Deca als je een drogere physique hebt,boldenone als je een nattere physique hebt.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Myobolix @ Apr. 15 2004,09:30)]En ook de veronderstelling van naar "merken" te gaan... Het is idd veiliger wanneer men het niet kan laten testen. Maar zoek dan een manier. Als je intelligent genoeg bent om een cycle samen te stellen, dan kan je toch ook wel ergens iemand vinden die je kan helpen in een lab.
                    Is bij de meesten het geval natuurlijk dat ze het niet kunnen laten testen.
                    Vind ook niet dat het van je intelligentie afhangt of je iemand kan vinden die het test in een lab..

Met de spullen van GS is overigens ( nog ) niks mis inderdaad. Zodra ook hier fakes van gaan verschijnen veranderd dat vanzelf helaas.

Feit is gewoon dat veterinaire spullen op voorhand al niet voor mensen bedoeld zijn en derhalve ook minder geschikt.

Greets...

Comment

Mijn eigen ervaringen met deca en boldenon: van boldenon ga je harder en kom je zwaarder dan van deca. Dit was bij mij het geval.

Comment

Ik denk dat het dan toch boldone wordt. Curiosio waarom zeg "als je al winstrol zou gebruiken" wil je hiermee aangeven dat je het afraad??

Comment

Boldone en winstrol is een geschikte stack voor droog en hard te komen,mijn volgende kuur wordt het zeker

grtz
                          stil growing

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (banaan @ Apr. 16 2004,19:48)]Ik denk dat het dan toch boldone wordt. Curiosio waarom zeg "als je al winstrol zou gebruiken" wil je hiermee aangeven dat je het afraad??

Niet direct afraden maar zou zelf een deca/sust doen en de winstrol bewaren.

Greets...

Comment

Zou ik hier dan niet iets harder/droger van worden ook al is het samen met sustanon. Hou zelf van sustanon niet veel vocht vast krijg er wel iets meer spierdefinitie door dus daarom leek het mij wel goed. Reacties welkom

(Ben niet van plan om clen en T3 te gaan gebruiken om wat harder/droger te worden)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X