Wat voor maat naald in de schouder?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat voor maat naald in de schouder?

Hoi jongens ,
    Ik ben vandaag met Winstrol begonnen in mijn schouders , Het is voor het eerst dat ik in mijn schouders spuit . Nu vraag ik me af wat de maat naald moet zijn voor in mijn schouders . Ik heb hier twee maten liggen 0,8 x 25 mm en ik heb 0,5 x 16 mm . Is een van deze goed of moet ik een ander maatje hebben ??
    Ok alvast bedankt ,gr Guus

Hoe ga je het uit de ampul zuigen dan? die naalden zijn volgens mij te kort om de vloeistof op te zuigen... maar die 0.5 is goed voor in je schouder... ik zet ze in mn kuiten heb je nergens geen last van...
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (red @ Apr. 14 2004,20:51)]Hoe ga je het uit de ampul zuigen dan? die naalden zijn volgens mij te kort om de vloeistof op te zuigen... maar die 0.5 is goed voor in je schouder... ik zet ze in mn kuiten heb je nergens geen last van...
      Met een opzuignaald denk ik

grtz
      stil growing

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (muchomacho @ Apr. 14 2004,20:38)]Ik heb hier twee maten liggen 0,8 x 25 mm  en ik heb 0,5 x 16 mm .
        Welke dan?
        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (red @ Apr. 14 2004,21:02)]
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (muchomacho @ Apr. 14 2004,20:38)]Ik heb hier twee maten liggen 0,8 x 25 mm  en ik heb 0,5 x 16 mm .
          Welke dan?
          Er zijn speciaal opzuignaalden te koop in de apotheker, geen van die twee zijn opzuignaalden, met een opzuignaald kan je ook niet prikken

grtz
          stil growing

Comment

Ik zuig ze gewoon op met de naalden die ik normaal voor mijn reet gebruikt 0,8 x 40 .
            Maar nu weet ik nog niet welke maat ik voor mijn schouder nodig heb
            Schouder is wel wat anders dan een kuit dus moet het wel zeker weten !!

Comment

Ik gebruik zelf gewoon een 0,8 x 40 om op te zuigen en een andere om te zetten...

Ik vind ze alleen een beetje kort maar het zal wel lukken met die 0,5... ik heb ze zelf met 0,7 x 32 in mijn schouder gezet.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (red @ Apr. 14 2004,21:17)]Ik gebruik zelf gewoon een 0,8 x 40 om op te zuigen en een andere om te zetten...
                ja dat zeg ik Niet mijn info inpikken he Ik was eerst
                Maar ik wil niks weten over zuignaalden ik wil maten voor mijn schouder !!!

Comment

Je was me een paar seconden voor ik heb het al gewijzigt

Comment

Zou die van 0,5x16 nemen. Die andere kan ook overigens.

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 14 2004,21:21)]Zou die van 0,5x16 nemen. Die andere kan ook overigens.

Greets...
                      Is die niet te dun dan ? omdat er van die rotzooi in winstrol zit ?

Comment

echt wel die van 0,5x 16. ikzelf gebruik 0,3x13 voor winstrol in de schouder. zou niet dikker doen dan nodig
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (muchomacho @ Apr. 14 2004,21:25)]
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 14 2004,21:21)]Zou die van 0,5x16 nemen. Die andere kan ook overigens.

Greets...
                          Is die niet te dun dan ? omdat er van die rotzooi in winstrol zit ?
                          Gaat heel makkelijk en zoals Bruce al aangeeft niet dikker nemen als nodig is. Kan geen kwaad ofzo maar waarom zou je?

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

0,5 X 16 is voldoende voor de schouders.

Comment

Zijn deze ook goed voor in je bil of moet je hier langere voor hebben???
                              Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X