Testresultaat dbol en winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Deze word gemaakt net buiten Moskou net als RWR, Meca, Farmadon etc. Ik heb de scammer voor zaken gesproken in Duitsland, hij bracht mij ook diverse samples mee, en hij vertelde dat ze methyltest bevatten, dus als je je lever wilt verzieken, take 'm.

Foto: de enige echte dianabol injectable van eerst Meca en nu Vetoquinol, eerst kwamen er tubes met d-bol tabletten later allerlei steroïden, voor vooral de, goedbetalende, Duitse markt.
    Attached Files

Comment

ik wil nooit spul uit duitsland,als ik iets zie en daar staat iets in duits geschreven dan hoef ik all niet ,duitsland woord 90 % rootzoi verkocht ,baaaaaaaaaa nooit echt nooit ,mischien denkt iemand anders er over maar ik zeg neeeeeeeeee

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (jan bakker @ Apr. 25 2004,19:06)]Deze word gemaakt net buiten Moskou net als RWR, Meca, Farmadon etc. Ik heb de scammer voor zaken gesproken in Duitsland, hij bracht mij ook diverse samples mee, en hij vertelde dat ze methyltest bevatten, dus als je je lever wilt verzieken, take 'm.

Foto: de enige echte dianabol injectable van eerst Meca en nu Vetoquinol, eerst kwamen er tubes met d-bol tabletten later allerlei steroïden, voor vooral de, goedbetalende, Duitse markt.
        je weet het allemaal mooi te vertellen maar ik weet dat wat ik heb laten testen gewoon goed is.

als jij liever op een of andere vage duitse site wil afgaan moet je dat vooral doen,het zal mij een biet wezen.

greetz

Comment

arie je hebt gelijk die zijn gewoon goed jan ik weet waar ze gemaakt woorden dat hoef je me niet te vertelen hoor,dat weet ik heel goed zelfs ,en je zegt dat ze je lever verzieken ,lever verzieken doe je ook met paracetamol,de grootste vergif wat ze uitgevonden hebben ,dat is pas vergif,

Comment

Moet je wel iets meer innemen als je normaal gesproken doet natuurlijk met paracetamol. Een kuurtje van 10 tabs per dag voor een week of wat...

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 25 2004,22:33)]
              klaar ze zijn gewoon echt ariekanarie heb ze laten testen vetrouw hem op ze woord vind het een top gozer dat hij dat voor mij heeft gedaan en net zoals omnadren al zeg sorry dat ik het zeg maar wat kan mij die bull shit van die duitsers schelen als ze opinternet schrijven er zit coke in word het ook al gelooft zo lust ik er nog wel een paar geen gezeik ze zijn echt klaar!

Comment

Duitsers?? Link: http://www.ergogenics.org/uitslagen3.html

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (jan bakker @ Apr. 27 2004,17:38)]Duitsers?? Link: http://www.ergogenics.org/uitslagen3.html
                  je ziet alleen maar dat potje en geen batchnummers,serienummer of expiratie datum dus het blijft nog steeds erg vaag!

greetz

Comment

en bij de oude testresultaten zie je dus ook dat dbol van akpuxuh als echt zijn getest dus waar hebben we het nou over?

er zijn echte en valse maar dat was al bekend!

greetz

Comment

Helaas zijn er inderdaad van alle merken zowel echte als valse. Alleen van GS zijn mij nog geen fakes bekend.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (ariekanarie @ Apr. 20 2004,22:32)]ik heb voor xdevilx zijn akrihin dbol en meca winstrol laten testen en ze zijn alle2 goed getest.

dus alle verhalen over deze 2 anabolen dat het altijd fake zou zijn gaan dus niet op.

er zit in wat erin moet zitten en zijn precies goed gedoseert.

akrihin is dus niet alleen maar methyltestosteron zoals nu blijkt.

hoop jullie hiermee voldoende geinformeert te hebben.

greetz
                        ariekanarie heb hier testo ent liggen van gs ma volgens mijn mening is die fake zou ik die naar je kunnen sturen dat je die even voor me wilt testen als het mogelijk is kameraat van me heeft em gebruikt en komt niets hij zit in week 6 en merkt nog niets ma wou het even ceker weten voor ik na de dealer terug ga thanks alvast
                        train like a animal sleep like a baby eat like a horse grow like weed

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (anabolic @ Apr. 29 2004,19:15)]
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (ariekanarie @ Apr. 20 2004,22:32)]ik heb voor xdevilx zijn akrihin dbol en meca winstrol laten testen en ze zijn alle2 goed getest.

dus alle verhalen over deze 2 anabolen dat het altijd fake zou zijn gaan dus niet op.

er zit in wat erin moet zitten en zijn precies goed gedoseert.

akrihin is dus niet alleen maar methyltestosteron zoals nu blijkt.

hoop jullie hiermee voldoende geinformeert te hebben.

greetz
                          ariekanarie heb hier testo ent liggen van gs  ma volgens mijn mening is die fake zou ik die naar je kunnen sturen dat je die even voor me wilt testen als het mogelijk is   kameraat van me heeft em gebruikt en komt niets hij zit in week 6 en merkt nog niets ma wou het even ceker weten voor ik na de dealer terug ga  thanks alvast
                          het zou me hoogstens verbazen dat de test van GS fake zou zijn...

maar voor alles moet een eerste keer zijn dus wie weet heeft hij de eerste fake van GS in handen.

weet je wel zeker dat ie er genoeg van neemt?

anyway;ik wil het wel voor je laten testen dus stuur me maar even een PM en dan regelen we wat.

greetz

Comment

ja hij neemt 500mg test 400 deca heb hier 3 potjes van gs liggen volgens mijn mening zijn ze allemaal nep heb deca ,testo ent,en testo prop hier liggen van gs

Comment

Pm sturen naar Arie en met een week of wat weet je precies hoe of wat.

Greets...

Comment

gedaan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X