Koude koorts !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Koude koorts !

Nou het zit me deze kuur niet mee . Vanacht kon ik moeilijk slapen en ineens kreeg ik een koude koorts Ik begon te beven als een gek en kon het niet warm krijgen . Dekens op me bed verwarming hoger het hielp allemaal niet Heb toen twee aspirine genomen en begon te zweten als een gek voor lange tijd Heb toen tot 12 geslapen ,en ben vandaag wat van slag . Heb geen afwijkende temperatuur .
    Heeft iemand wel is zon ervaring gehad ??
    Zit nu nog aan 2 x sustanon en 3x1 ml boldenone en om de dag twee winstrol (2ml om de dag ) -- is dit teveel ?

niks om je druk over te maken,kerel.

waarschijnlijk ben je net een paar weken met je kuur begonnen en dan heb je daar een paar dagen last van omdat je lichaam die nieuwe stoffen wil neutraliseren als het ware.

ik heb het zelf ook bijna elke kuur en daar moet je even doorheen.

blijf gewoon goed eten en als het kan toch een beetje trainen en je zal zien dat het over een paar dagen weg is.

komt allemaal goed

greetz

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (ariekanarie @ Apr. 21 2004,22:05)]niks om je druk over te maken,kerel.

waarschijnlijk ben je net een paar weken met je kuur begonnen en dan heb je daar een paar dagen last van omdat je lichaam die nieuwe stoffen wil neutraliseren als het ware.
      ik ben al in me 6e week nu Ik heb de laatste tijd ook heel veel koppijn . Ik heb me nog nooit zo kloten gevoelt in een kuur .
      Nomaal voel je je erg fit en goed ,veel energy Maar ik voel me veel moe en vaak ziekerig en hoofdpijn . Met trainen ben ik veel sterker geworden en ik kwam veel aan in het begin maar ben nu al weer 2 kilo kwijt . Ik blijf wel goed door eten en probeer toch 5 x per week te trainen .

Comment

Het zou wel eens overtraining kunnen zijn, mucho! 5 x trainen is ook 'on steroids' behoorlijk veel! Doe je alles 1 x per week?
        Succes met de laatste lootjes in elk geval!
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

No worries mate !!

Heb dit ook altijd een of twee keer tijdens een kuur ,ook het tijdelijk afvallen hoort daarbij.
          maak je niet druk ,dit gaat wel weer weg .
          Gr Ron

Comment

Heb er zelf ook nooit last van. Ga met Mr. Symmetry mee en denk dat je inderdaad overtraint bent. Ook (juist) met AS kun je je lichaam te zwaar belasten.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 22 2004,09:32)]Heb er zelf ook nooit last van. Ga met Mr. Symmetry mee en denk dat je inderdaad overtraint bent. Ook (juist) met AS kun je je lichaam te zwaar belasten.
              Denk niet dat ik over traint ben ik train niet meer dan ik altijd al doe Ben iets sterker ja maar ik doe zelfs minder per spiergroep Hou het kort en krachtig !

Comment

Ik ga van die winstrol ook erg zweten, mischien dat het daar aan ligt... en je spuit dan ongeveer 300 mg winstrol per week? Ik vind dit vrij veel... maar dat is mijn mening
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (muchomacho @ Apr. 22 2004,16:26)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 22 2004,09:32)]Heb er zelf ook nooit last van. Ga met Mr. Symmetry mee en denk dat je inderdaad overtraint bent. Ook (juist) met AS kun je je lichaam te zwaar belasten.
                  Denk niet dat ik over traint ben ik train niet meer dan ik altijd al doe Ben iets sterker ja maar ik doe zelfs minder per spiergroep Hou het kort en krachtig !
                  Tsja dan weet ik het ook niet, het lijkt er op maar hoeft niet zo te zijn natuurlijk.

Hoop in ieder geval dat het snel over is en je er weer vol tegenaan kan

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik heb ok wel is die bibbers en trillingen gehad heb toen gewoon hheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel gegeten en ging het weg
                    "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (muchomacho @ Apr. 22 2004,16:26)]
                      Originally posted by [b
                      Overtraint word je niet binnen een week, dit is een kwestie van een langer traject.
                      In de topsport (bvb Pieter v.d Hoogeband)word vaak (cyclus)3 weken zwaar en 1 week lichter getraint om overtraining te voorkomen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X