Flauw vallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Flauw vallen

hey mensen een vriend van mij is aan het kuuren met d-boll only hij is al 2 keer flauw gevallen tijdens het trainen daar voor heeft hij er nog nooit last van gehad dit is zijn eerste kuur hij is steeds heel duizelig en benauwt en 2 keer al flauw gevallen wat kan er aan gedaan worden en komt het door de d-boll kan je van anabolen flauw vallen lijk me niet echt nog nooit van gehoord als iemand er ervaring mee heeft hoor het graag

Heb het nooit meegemaakt maar het lijkt mij met te weinig eten en drinken te maken te hebben.
    Zou voor de zekerheid wel ff zijn bloeddruk laten meten.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik krijg met een hogere bloeddruk wel sneller sterretjes te zien bij bv deadlift/squat. vooral als ik een keer voor de training niet gegeten heb. Dan heb ik ook het gevoel van als ik nu niet stop dan ga ik out. en ik denk dat hij op dat moment dat gevoel negeert en doorgaat

Comment

Denk ik ook.
        Neem aan dat zijn ademhaling wel goed is omdat hij al wat langer traint?
        Anders is het in combinatie met bovengenoemde niet vreemd.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 23 2004,10:46)]
          zoals wat curiosio zeg ik denk ook dat het met eten te maken heeft eet je te weinig voordat je gaat trainen word je snel duizelig dat is ook als je anabolen gebruik maar ook zonder als ik te weinig eet voor dat ik train he ik minder power en ben ik minder fit en zie ik ook snel sterretjes dus denk dat het aan zijn voeding lig of ze bloed druk moet heel erg hoog zijn

Comment

Zeker bij gebruik van iets als anapolon is het bekend dat als je niet genoeg eet je enorm last kunt krijgen.
            Ook bij andere AS geldt dit in mindere mate.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X