Winstrol kuren...........?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Winstrol kuren...........?

Hey gasten,

Ik had een vraag ben nu aan het kuren met testo en deca/dboll.
    zit nu in de 4e week en ben al 7.5 kg aangekomen dus het gaat zeker goed.Maar ben altijd droog geweest en wordt nu een beetje papperig vind ik zelf dus zit de te denken om na me kuur winstrol te gaan gebruiken om hard en droog te worden is dit aan te raden. Heb dit nog nooit gebruikt dus kan iemand me advies geven van hoeveelheid en of dit verstandig of dat het weinig zin heeft.??

Alvast bedankt.!

Vinze.

Gelijk er achteraan?

Comment

ik zou het niet doen dat beetje wat je hard woord ,je zult zeker niet zo hard woorden als een plank hoor,dat je een beetje paperig woord dat is de pomp in je lichaam wat je op bouwd,als ik heb getraind ben ik hard maar als ik thuis kom voel ik me net een spons,maar dat is allen maar gevoel ,bij jou ook maar ik weet zeker dat je anders uit ziet als je hebt getraind ,en als je thuis bent na een paar uur is de pomp weg en dan voel je dat je een beetje paperig woord maar dat is niet zo, dat is allen maar gevoel,gewoon door gaan je woord van zelf harde als de kuur voor bij is ,je valt een beetje af de pomp is weg in je lichaam en dan woord je zelf hard,maar om wyny te nemen en dan denken dat je hard woord,dat is weg gegooid geld ,je kunt beter de volgende keer wyny nemen

Comment

Mooi gezegd. Bij een kuur licht het zo goed als altijd aan je dieet of je papperig word of hard word. Ik zou gewoon veel eten. En na je kuur minder eten. Heb je de meeste winst in je kuur lijkt mij
        I live to end the game

Comment

Is het niet gewoon vocht waardoor je papperig lijkt Vinze?
          Zou niet vreemd zijn gezien je kuur...

Zou hoe dan ook de winny er niet achteraan doen.
          Als je na je kuur vet wilt verbranden doe dat dan door middel van cardio, dieet en eventueel een verbrander als clen.
          Winstrol = AS, dat ga je toch niet zomaar tussendoor gebruiken om een ongemakje weg te werken.  

Comment

als het vocht is kun je aaltijd proviron erbij gebruiken zou als ik jou was nooit na een bulk kuur meteen droog gaan trainen verlies je alles weer en dat zou zonder zijn waarom heb je dan niet meteen een cutkuur genomenb.v boldenon winstrol testo prop
            train like a animal sleep like a baby eat like a horse grow like weed

Comment

Deca, test en d-boll. Standaard massa kuur en dat is wat je nu ook krijgt.
              Zoals Omnadren al aangeeft wordt je na je kuur vanzelf "harder".
              Winstrol meteen na je kuur zou ik niet doen al is het maatr omdat je nu ook al d-boll gebruikt en je lever daarna best ff rust wil.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

tot welke week neem je dbol hoe ziet je kuur er eigelijk uit als ik jou was zou ik dbol als frondload gebruiken de eerste4 weken dbol erbij gebruiken als je dan stopt met dbol dan zijn de deca en testo ook al ingekickt en kun je verde op die 2 wat zijn je doceringen per week? en tot hoeveel weken ga je door met kuuren?
                train like a animal sleep like a baby eat like a horse grow like weed

Comment

Hey Gasten,

Bedankt.! hier heb ik wat aan..!

Mzl Vinze...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X