Naposim?????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Naposim?????

Hallo Mensen,

Ik wilde een lichte kuur dus ik dacht aan Naposim, maar eigenlijk zoek ik een lichte kuur die ook goed is voor vetverbranding, ik weet niet of zoiets bestaat, misschien kunnen jullie mij verder helpen.

Gaarne reactie's.

weet je mischien wat naposim is wat ie met je doet wat de functie daar van is,als je dat weet dan weet je ook wat kuren is ,lichte kuurtjes bestaan niet in miij ogen ,lichte kuurtjes vind je allen maar bij mc donalds of bij snackbar,je wilt toch niet 3a4 kilo bij komen ,en als dat zo is dan moet je bij de MC zijn wat ik al zei ,maar je zegt dat je iets zoekt voor vet verbranding,nou hoe kom je dan bij naposiem,ik denk dat je niet weet wat dat is die naposiem,maar alsje wat zoekt om goed vet te verbranden dan kun je xenical nemen,isniet goed koop maar wel goed

Comment

om vet te verbranden kun je ook gewoon stack nemen en een goed dieet.
      Naposom is in ieder geval niet de oplossing

als je serieus verder geholpen wilt worden dan post je voedingsschema eens en vertel eens duidelijk wat je stats zijn en je doelen.

verdiep je eens in AS
      op ergogenics staat een heleboel er over.

Comment

naposim =dbol is niet geschikt voor minder in bf te gaan dan moet je denken aan boldenon winny clent t3 enzo wat zijn je stats hoelang train
        train like a animal sleep like a baby eat like a horse grow like weed

Comment

Hier zou ik dus winstrol in combinatie met clen voor nemen.
          Uiteraard moet je dieet 100% zijn.

Naposim is inderdaad d-boll. Wel één waar je weinig vocht mee vasthoudt.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

correckt je dieet moet ook 100% goed zijn post je voeding schema eens kijken wat we eraan kunnen veranderen
            train like a animal sleep like a baby eat like a horse grow like weed

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X