Gyno

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gyno

Ga binnenkort beginnen met de kuur boldone/sustanon. Heb nu ook nolva tegen gyno (heb hier snel last van). Als ik nu last ga krijgen van gevoelige tepels moet ik dan gewoon beginnen met 20 mg nolva per dag en als het daar niet mee weggaat de dosis verhogen? Of raden jullie iets anders aan?

Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Zou zodra je er echt last van krijgt beginnen met 40mg (of hoger) totdat het weg is.
    En dan tot einde van kuur 20mg elke dag blijven gebruiken.

Comment

Weet niet beter of het is de eerste 5 dagen 40g en daarna 20mg tot het over is.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 29 2004,22:02)]Weet niet beter of het is de eerste 5 dagen 40g en daarna 20mg tot het over is.

Greets...
        dat dacht ik dus ook..........

Comment

OK gaan we doen bedankt hopen dat dit beter werkt als chlomid. Daar ging het de vorige keer niet mee weg (werdt wel wat minder maar toch klein bobbeltje aan over gehouden )

Comment

Clomid is er ook niet geschikt voor. Arimidex en nolvadex zijn dit wel.

Greets...

Comment

meestal is 5 dagen 40mg per dag wel goed
              daarna ga je door met 20mg voor een weekje, ook al is de last al weg, dan zou ik toch nog een weekje doorgaan.

Comment

Yup. Maar niet de rest van je kuur doorgaan met Nolva, is zonde.

Comment

Curiosio ik heb toch op bodypage gelezen dat ook chlomid hiervoor gebruikt kan worden. Staat ondere andere bij het stukje van testalone kuur of bedoel je dat het met chlomid wel wordt tegen gegaan en dat als er al een knobbeltje zit deze alleen met nolva en arimidex weggaat/verminderd

Comment

Clomid is in die kuur vooral bedoeld om het vasthouden van vocht tegen te gaan.
                    Tegen gyno gaat het echt niet helpen.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X