Mijn trainingsmaat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn trainingsmaat

Hoi...Allemaal....

Ik zit hier echt veel te lezen......hahahahaa erg interesant...
    Het volgende....

Ik heb een trainingsmaat en die wil ee nkuurtje gaan beginnen.....zijn eerste...... hij heeft iets besteld namelijk...

Deca met natason...............en het moet uit Griekenland komen........ Ik weet verder niet hoe en wat.....

Hij wil er verder niet veel over los laten......en denk dat onze wegen zich wel zullen gaan scheiden......want er moet wel wat vertrouwen zijn..... Het is meer dat hij wil dat ik helemaal meedoe..... anders niet..... dus ik ga voor een andere partner.. en tips en ervaringen van anderen....

Zelf heb ik ook wel interesse om een kuur te doen.... maar wat is het best ........... tevens betwijfel ik wel of die leverancier van hem wel te vertrouwen is (hoor en lees veel...maar ken zelf niemand ) ....... Het zou hem ongeveer tussen de 200 en 250 euro kosten en zijn 10 ampullen van deca en natason....... en moet dinsdags en vrijdags spuiten ....... Hoop op leuke goede tips.....en meningen hierover.....

Groetjes, Buddy..........

Raar verhaal.....10 ampullen Deca is een beetje weinig......Natason heb ik nog nooit van gehoord.....Ik zou zowiezo maar een andere trainingspartner zoeken.....einde bericht.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

wat Mr. symmetry zegt 10 ampules deca is heel weinig ,van natason heb ik nog nooit van gehoord ,maar als ik all zie wat voor prijs hij zich daar voor vraag ,dat kan niet klopen ,foute boel,en voor dat geld moet je 3 combinaties voor krijgen ,voledige goeie kuur,en niet paar ampules ,dus die jongen wat dat verkopt is geen echt dealer,en als je partner niet te vertrouwen is moet je iemand anders zoeken ,anders verkopt hij jou ook zon shit en voor veel geld ,

Comment

Dusssssss....... heb ik het goed dat er geen bal van klopt.......

Ik had al tegen hem gezegd.. heb nou geduld en we zoeken een betrouwbaar iemand..... of in ieder geval vergelijking.... en zodoende vroeg ik wat hij nu precies had besteld.... maar meer zegt hij niet...... jammer maar this is the end.....

En ik ga gewoon zelf kijken wat de het beste voor mij is.... en kijken wat de ervaringen van anderen zijn..... ieder mens is anders lichamelijk.... en hoop betrouwbare mensen tegen te komen die mij ook goed advies geven en betaalbare eerlijke kuurtjes.....

Verder haal ik hier al heel wat nuttige dingen ........ en waar niet over gesproken word hoor ik wel via mail

Bedankt................

Comment

ps. Wat zijn dan beetje richt prijzen voor verschillende kuren

of is dat ook uit den boze om te vragen ??

Greetzzzzzzzz...................

Comment

Yep, er mag hier in principe helemaal niet over prijzen gepraat worden.

Comment

wij mogen hier niet over praten, maar wat je eerst zei dat getaal is ongeveer goed dat moet je aan houden ,kan iets minder of meer zijn maar geen mega $$$$$,wel compleet ,en goed

Comment

is het geen sustanon?
                dat lijkt er het meest op???
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Natason bestaat niet, is zeker geen AS.

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Mei. 02 2004,11:29)]Raar verhaal.....10 ampullen Deca is een beetje weinig......Natason heb ik nog nooit van gehoord.....Ik zou zowiezo maar een andere trainingspartner zoeken.....einde bericht.
                    helemaal mee eens!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X